شهربانو منصوریان عکسی لاکچری را به همراه همسر و فرزندش در استوری اینستاگرام منتشر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک BTM-۳ می‌تواند یک خندق در عمق یک و نیم متر و عرض تقریبا یک متر با سرعت ۷۳۱متر در ساعت حفر کند، این سرعت برای حفاری بسیار سریع است.
مرسدس بنز EQS ۵۸۰ با ظرفیت ۵ سرنشین از در کمتر از ۵ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و با یک بار شارژ کامل بیش از ۷۰۰ کیلومتر مسیر می‌پیماید.
جی‌ال‌تی‌وی یک برنامه نظامی جدید آمریکا است که برای جایگزینی بخشی از ناوگان قدیمی خودرو‌های هاموی (Humvee) آغاز شد. در زمان ارائه این برنامه حدود ۲۵ سال از عمر طراحی خودرو هاموی می‌گذشت. همچنین، درگیری‌های نظامی اخیر، ضعف خودرو‌های هاموی در زمینه حفاظت از سرنشینان را هرچه بیشتر آشکار کرد.
J ۷ با طراحی بدنه لیفت بک در سگمنت C، ظاهری تهاجمی دارد. این خودرو سال ۲۰۲۰ جانشین جک J ۵ شد. J ۷، پیشرانه ۱۵۰۰ cc توربو دارد ۱۵۰ اسب بخار قدرت موتور آن است که گشتاوری برابر با و ۲۱۰ نیوتن مترایجاد می‌کند. این خودرو مجهز به گیربکس اتومات CVT است.
آئودی در بیانیه‌ای گفت: "ایالات متحده مقررات خاصی داشت که فقط نور بالا یا پایین را مجاز می‌کرد، اما هیچ چیز در این بین وجود نداشت! مقررات جدید به روش‌ها و معیار‌های تست متفاوتی نسبت به سایر نقاط جهان نیاز دارد و به نظر می‌رسد هیچ سیستم فعلی نمی‌تواند این الزامات را برآورده کند".
سدان آواتار ۱۲ از نظر طراحی شباهت فراوانی به برادر کراس‌اوور خود دارد. بدنه این سدان چینی سیال و فاقد خطوط و زوایای تیز است. مثل آواتار ۱۱، چراغ‌های این خودرو نیز دارای ساختار بسیار باریکی هستند. سپر هم فرم اسپرتی دارد و دماغه خودرو را بسیار جذاب کرده است.
کابین زوتی T ۳۰۰، شباهت بسیاری با محصولات گروه فولکس‌واگن دارد. تریم دو رنگ و نمایشگر بزرگ لمسی، بیشترین خودنمایی را در این کابین دارند. یکی از نکات توجه ما را برانگیخت، این بود که دکمه‌های مهمی مثل فلاشر، در دورترین فضای ممکن برای راننده و در سمت راست نمایشگر قرار گرفته که این یعنی ابتدایی‌ترین نکات طراحی، در نظر گرفته نشده است!
قیمت نسخه پایه سایبرتراک از ۳۹ هزار و ۹۰۰ دلار است که فقط یک موتور الکتریکی دارد و در نسخه‌های دیگر با قیمت‌های بالاتر شاهد استفاده از ۲ و ۳ موتور الکتریکی هستیم.
دادگاه لیژ حکم خود را در مورد پرونده سفيان كيين، هافبک لوون بلژیک، که یک سانحه رانندگی بسیار عجیب را مرتکب شده بود 10 روز بعد صادر می‌کند.
پس از استقرار مشروطیت اولین بلدیه قانونی تهران در۱۲ خرداد سال ۱۲۸۶ شمسی، یعنی حدود ١١٦ سال قبل، در عمارتی واقع در سبزه‌میدان تهران تاسیس شد و به‌مرور زمان خدماتش را با راه اندازی اداره اطفائیه افزایش داد. آتش نشانی
لوییس همیلتون، قهرمان هفت دوره مسابقات فرمول یک، در گرندپری موناکو تصادف کرد اما نحوه جابجایی ماشین او بیش از تصادفش باعث جلب توجه تماشاگران شد.
شاید لوچانو اسپالتی درباره رفتن از ناپولی حرف زده باشد، اما با کاری که با ماشینش کرده، برای همیشه باشگاه و قهرمانی در سری A را به یاد خواهد داشت.
Nevera که به تایر‌های قانونی و جاده‌ای میشلن Cup ۲ R مجهز شده بود، توانست تنها در ۱.۷۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد؛ بنابراین از زمان رسمی ۱.۸۵ ثانیه به نقل از Rimac را سریع‌تر بود.
چری Ant در انواع مختلفی شامل مورچه بزرگ (Big Ant) و مورچه کوچک (Little Ant) به بازار خودروی چین عرضه می‌شود. هرکدام از این خودرو‌ها گروه خاصی از مشتریان را هدف قرار گرفته‌اند. برای مثال، چری مورچه بزرگ یک کراس‌اوور خانوادگی است، درحالی‌که مورچه کوچک خودرویی مناسب بانوان محسوب می‌شود. نسخه‌ای که در این آزمایش مورد استفاده قرار گرفت، چری Ant کوچک است.
زلاتان ایبراهیموویچ و نامزدش با رفتن به نمایندگی خودروهای لوکس، فراری طلایی خود را با دیتونای ۱.۷ میلیون پوندی تعویض کردند.
در فصل دوم مستند نتفلیکس، شریک زندگی کریستیانو رونالدو را در ماشینی ویژه می‌بینیم که اولین ماشین از بین ۱۰۰۰ دستگاه تولید شده است.
محققان ۲۰ ماده شیمیایی را در نمونه‌های هوا، شناسایی کردند که از اجزا و قطعات مورد استفاده برای ساخت ماشین برآمده بودند. میزان غلظت این مواد متفاوت بود و بستگی به دمای سطوح در داخل خودرو داشت. میزان غلظت برخی از این مواد از قبیل «فرمالدهید» تا حد ۳۵ درصد و ۶۱ درصد بیشتر از استاندارد‌ها بوده است. این محققان همچنین مقادیری از ماده «بنزن» را یافتند که تنفس آن برای رانندگان در مسافت‌های طولانی ناایمن است. آن‌ها توصیه کردند هنگام رانندگی با خودروی نو، شیشه‌های ماشین پایین باشد.
ترکیه با تکیه بر تجربه مونتاژ خودرو‌های برند‌های مهم و همچنین صادرات آنها، توانست اولین خودروی ملی خود به نام توگ T ۱۰ X را تولید کند. ۲۹ میلیارد دلار حاصل صادرات خودرو‌های مونتاژی ترکیه به کشور‌های دیگر است.
نورپردازی جالب کابین در کنار فرمان D کات و سبک خاص دریچه تهویه هوا از دیگر عوامل جذابیت آفرین در فضای داخلی هستند.
در سال‌های اخیر، درکنار موتور‌های برقی و سیستم‌های هیبرید، پیشرانه‌های احتراقی هم پیشرفت چشمگیری کرده‌اند. در این مطلب، برترین نمونه‌ها از موتور‌های تمام‌بنزینی تولیدشده سال‌های اخیر را مرور کرده ایم.
این حشره عظیم‌الجثه به عنوان بزرگترین حشره تاریخ کره زمین حتی از عقرب دریایی غول‌پیکر نیز بزرگتر بوده است. ساختار بدنی این موجود خوفناک مشابه با هزارپایان امروزی است.
نسخه اکسلنت دارای پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری توربو و ۴ سیلندر است که ۱۵۴ اسب‌بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس این نسخه ۹ سرعته CVT است.
رونالدو کلکسیونی از اتومبیل‌های خاص دارد، ولی یکی از آن‌ها خاص‌ترین است.
پورشه آلمان از نسل جدید ماشین خود در فرمول E رونمایی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ