اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در معاملات روز سه‌شنبه بیست و چهارم مرداد ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران ۱۸ هزار و ۸۶۳ واحد ریزش کرد و به سطح یک میلیون و ۹۷۸ هزار و ۱۶۷ واحد رسید. فردا در آخرین روز معاملاتی هفته باز هم شاخص منفی می‌شود؟
شاخص کل بورس امروز بیش از ۱۸ هزار واحد ریزش داشته و به جایگاه یک میلیون و ۹۷۸ هزار واحد رسید.
امروز شاخص کل به شدت منفی بوده و نزدیک به 90 درصد نمادهای بازار سرمایه در وضعیت منفی قرار گرفتند اما با این وجود برخی از نمادهای بورسی وضعیت مناسبی داشتند.
امروز شاخص کل بورس با ریزش بیش از ۳۰ هزار واحدی مواجه شده ولی برخی از نمادها در امروز وضعیت خوبی داشتند.
شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز با اصلاح بیش از ۴۰ هزار واحدی کار را آغاز کرده بود که اکنون به اصلاح ۲۴ هزار واحدی رسیده است.
معاملات بازار سهام در دومین روز کاری هفته فقط پنج دقیقه ابتدایی شاهد رشد ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بود و پس از آن اصلاح سنگین شاخص جای رشد را در بازار گرفت و در انتها با افت بیش از ۳.۷ درصدی کار را تمام کرد تا در یک روز بیش از ۹۵ هزار واحد خود را ازدست‌داده باشد. فردا شاهد ریزش شاخص کل خواهیم بود؟
روز قبل شاخص کل معاملات به پایین کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحدی سقوط کرد و تابلوی بازار نیز وضعیت خوبی را نشان نداد. آیا بورس تا پایان سال منفی خواهد ماند؟
شاخص کل بورس امروز با ریزش هیجانی ۳۳ هزار و ۵۶۴ واحدی به جایگاه یک میلیون و ۷۸۳ هزار واحدی رسید.
هفته گذشته شاخص کل بورس با ریزش بیش از ۷۵ هزار واحدی مواجه شد.
شاخص کل در هفته گذشته با ریزش ۶۸ هزار واحدی مواجه شده و در پایان معاملات روز چهارشنبه در محدوده یک میلیون و ۵۷۹ هزار واحد بسته شد.
شاخص کل بورس تهران امروز با رشد ۲۵ هزار واحدی به جایگاه یک میلیون و ۵۹۰ هزار واحد رسیده است.
شاخص کل بورس در معاملات امروز با ریزش زیادی در معاملات امروز همراه شد.
شاخص کل بورس در معاملات امروز با ریزش زیادی در معاملات امروز همراه شد.
بورس در انتهای معاملات امروز با ریزش ۸۸۰۰ واحدی مواجه شده و حمایت یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد را از دست داد.
شاخص کل در پایان معاملات امروز با رشد ۵۶۲۳ واحدی به جایگاه یک میلیون و ۳۸۹ هزار واحد رسید.
شاخص بورس در جریان معاملات دیروز با کاهش بیش از ۱۰ هزار واحدی همراه شد و با کاهش ۰.۸۴ درصدی به محدوده ۱.۲۶۷ نزول کرد. در صورتی که امروز هم شاخص کل به روند نزولی خود ادامه دهد احتمالا شاهد یکی از بدترین هفته‌های بورسی طی یک سال گذشته خواهیم بود. آیا امروز هم شاهد ریزش سنگین شاخص‌های بورس خواهیم بود؟
شاخص کل در معاملات امروز با ریزش ۱۹ هزار واحدی به یک میلیون و ۲۷۷ هزار واحدی رسید.
بازار سرمایه در هفته ای که گذشت ریزش ۹ هزار واحدی را ثبت کرد.
شاخص کل امروز با ریزش خفیف ۱۹۸ واحدی به جایگاه یک میلیون و ۳۱۱ هزار واحد رسید.
شاخص کل امروز با ریزش بیش از ۱۵ هزار واحدی به یک حمایت بسیار قوی نزدیک شد، شاخص کل در مدت زمان هفتگی طبق تصویر زیر به یک ناحیه حمایتی بسیار قوی نزدیک شده است.
شاخص کل بورس امروز با ۸۹۲۰ واحد کاهش به رقم یک میلیون و ۴۲۹ هزار واحد رسید. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۸۸۸ واحد کاهش یافت و رقم ۳۹۶ هزار و ۵۲۲ واحد را ثبت کرد.
یک روانشناس بالینی در خصوص چگونگی تشخیص اختلال نافرمانی و مقابله جویی، یادآور شد: هیچ تست واحدی که بتواند این اختلال را تشخیص دهد وجود ندارد و برای رسیدن به تشخیص، روانپزشکان، روانشناسان و سایر متخصصین سلامت روان از طریق مصاحبه و کسب اطلاعات از والدین، مدرسه و رفتار کودک، نشانه‌های اختلال، ویژگی ها، شدت و پایداری آن‌ها را بررسی می‌کنند.
امروز دو خبر درباره حذف حجم مبنا و تغییراتی در دامنه نوسان رسانه ای شد. در گفتگو با برزو حق شناس از کارشناسان بازار سرمایه به این پرسش پاسخ داده ایم که آیا حذف حجم مبنا و بازتر شدن دامنه نوسان برای بازار سرمایه خوب است یا بد؟
تعداد نماد‌های عرضه اولیه شده در سال جاری تا به امروز ۱۷ نماد بوده است. عرضه اولیه‌ها همسو با روند نزولی بازار کم کم از ارج و قرب افتاده اند و حالا یا بازدهی کمی داشته اند و یا حتی بازدهی آن ها منفی شده است. بازدهی نماد‌های عرضه اولیه شده در سال جاری چقدر بوده است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ