یک نماینده مجلس گفت: انتظار داریم زمانی که شرایط کشور از آن شرایط ملتهب پائیز فاصله گرفته است، پلتفرم‌هایی که فیلتر شدند، باز شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به طور کلی کولر‌های گازی ۵ تا ۶ برابر کولر‌های آبی برق مصرف می‌کنند و با توجه به شرایط اقلیمی و الگوی مصرف برق استفاده از این دستگاه‌ها جز در مناطق گرمسیری همانند جنوب کشور توصیه نمی‌شود.
راهی که اخیراً ایران برای گفتگو با کشور‌های تاثیرگذار عربی همچون عربستان و مصر در پیش گرفته است، می‌تواند شرایط را به گونه دیگری رقم بزند. این لزوما کنار گذاشتن همکاری‌ها با سایر کشور‌ها نیست. بار‌ها گفته شده که همچون کشور‌های عربی می‌توان در کنار روسیه و چین ایستاد و با آمریکا متحد بود و با اروپا رایزنی کرد. ایران می‌تواند اتحاد خود را با روسیه تداوم ببخشد، اما لزوما این به معنای برهم زدن توازن رابطه با غرب نیست.
سردار فدوی گفت: سه سال به بهانه کرونا مدارس را تعطیل و شرایطی ایجاد کردند تا فرزندان ما سه ساعت در اینترنت سیر کنند و بقیه ساعات را در فضای ول اینترنت بگذرانند.
کیهان نوشت:موضوع FATF مبارزه با پولشویی و جرائم سازمان‌یافته و تامین مالی تروریسم است، اما پاریس میزبان FATF، همزمان میزبان یکی از جنایتکارترین گروه‌های تروریستی دنیا (سازمان منافقین) است و دیگر پایتخت‌های اروپایی هم از تروریست‌هایی مانند کومله و تندر و الاحوازیه و... میزبانی می‌کنند. ضمنا آمریکا و اروپا طبق گزارش رسانه‌های غربی، میزبان ۷۶ درصد پولشویی‌های بزرگ در دنیا هستند.
بهانه سرمربی تکواندوی ایران برای نتایج ضعیف در جهانی باکو
هرمز برای نخستین بار دستگیر شده است. مهندس جوانی که شرایط مالی خوبی دارد و در شرکت پدرش مشغول به‌کار بوده، از طریق کلاهبرداری از دختران به بهانه سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال و خرید خودرو با شرایط ویژه، کلاهبرداری می‌کند. پسر تحصیلکرده‌ای که حالا خودش می‌گوید: «بنویسید پشیمانم. بنویسید هیچ‌چیز ارزش رفتن به زندان را ندارد.»
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه در قالب طرح صیانت مطرح بود عملاً به بهانه شرایط کشور اجرایی شد.
درست ۱۲ سال قبل، تیم ملی در شرایطی مشابه به حال برابر روسیه قرار گرفت و به برتری ارزشمندی رسید.
سعیدی نماینده چابهار با اشاره به این‌که طرح صیانت از دستور کار مجلس الحمدالله خارج شد، خاطر نشان کرد:، اما آنچه در قالب آن طرح مطرح بود عملاً به بهانه شرایط کشور اجرایی شد و اصل نهم قانون اساسی درباره این موضوع صراحت دارد که باید برداشته شود.
رقابت‌های دوی صحرانوردی قهرمانی کشور در شرایطی برگزار شد شد که در سایر کشورهای دنیا نیز با همان وضعیت برگزار می‌شود.
به بهانه شهادت یک مرزبان بر اثر یخ‌زدگی؛ فیلمی کوتاه از مرزبانان دلاور در نقطه صفر مرزی و سرمای استخوان سوز منفی ۴۰درجه را ببینید. منبع: خبرفوری
استقلال و ملوان در شرایطی باید در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم بروند که دو تیم هشت بار در این رقابت ها با هم بازی کرده اند.
علی‌اکبر نژادعلی با تأکید بر لزوم مدیریت بهینه مصرف سوخت در کشور گفت: تنها در روز شنبه (۲۴ دی‌ماه) و در سردترین شرایط آب و هوایی امسال، ۱۰۰ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شد.
اعتراض مربیان به داوری ، بازیکنان حریف و حتی شرایط سخت افزاری زمین مسابقه در لیگ ما سالهاست بهانه های مربیان را فراهم می کند.
رزمایش های هوایی مشترک میان کره جنوبی و آمریکا به بهانه بدی شرایط آب و هوا لغو شدند.
شرایط اقلیمی کشور کلمبیا موجب شده بود تا برخی از مدیران تیم و مربیان از آن به عنوان یکی از مهتمرین دلایل ناکامی وزنه‌برداران یاد کنند.
شاید آلودگی اسم رمز دیگری برای بی‌تماشاگرشدن بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران باشد. اسمی که معمولا در اتفاقات مختلف دچار تغییر شده است؛ مثلا همین چند وقت پیش و در شرایطی که کرونا دیگر هرگز خطری ایجاد نکرده و محدودیتی به وجود نیاورده است، فدراسیون کشتی اعلام کرده به دلیل عدم صدور مجوز از سوی ستاد مبارزه با کرونا، مجبور شده فینال لیگ کشتی فرنگی را بدون تماشاگر کند. یک روز کرونا، روز‌های زیادی سکوت و حالا آلودگی؛ به نظر می‌رسد رفته‌رفته باید به فکر یافتن دلیلی منطقی‌تر برای بی‌تماشاگرشدن بازی‌های مهم ورزشی در کشور بود.
در برخی از پرونده‌ها متهمان فقط باید از وکلای تبصره ماده 48 قانون آیین دادرسی کیفری که وکلای مورد تأیید قوه قضائیه هستند، استفاده کنند؛ این قید، یک امکان ویژه برای این گروه از وکلا با تعداد کمی ایجاد کرده و مورد مخالفت و اعتراض جامعه وکالت است. در شرایط حاظر وجود این تبصره موجب شده تا بهانه هایی برای عده ای از افراد سودجو فراهم گردد
عضو کمیسیون انرژی مجلس: اگر می‌خواهیم فشار مضاعفی به مردم در بحث قیمت انرژی نیاید باید تعرفه پلکانی پرمصرف‌ها را اعمال کنیم که مصوبه قانونی نیز دارد و در بودجه ۱۴۰۱ به میزان غیر یارانه‌ای شدن قبوض انرژی مشترکان پرمصرف بوده است. قرار نیست از جیب آحاد مردم کسی که شرایط مالی بهتری دارد و مصرف غیر بهینه بالاتری را انجام دهد و یارانه بیشتری دریافت کند.
تصمیمی مانند فیلتر یک پلتفرم یا شبکه اجتماعی که بستر اقتصادی جمعیت کثیری از شهروندان قرار گرفته که در صحنه و زمان خاص و شرایط غیرعادی توسط مراجع غیرمرتبط برای کنترل اوضاع اتخاذ می‌شود، قاعدتا برای مدت زمان محدودی گرفته شده و نباید مبنا و بهانه برای سیاست گذاری و تصمیم‌گیری بلندمدت و همه جانبه و در شرایط عادی و آرام باشد.
معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: طی یک سال گذشته آمریکا دو شهروند ایرانی را به بهانه واهی دور زدن تحریم دستگیر کرده که هر دو در شرایط نامساعدی به سر می‌برند.
بعضی از ما اصطلاحا آدم صبح هستیم و بعضی آدم عصر. حتی به صورت دقیق‌تر هر کداممان در طول ۲۴ ساعت ۲- ۳ ساعت خوب داریم که در آن خلاقیت و سرعت پردازش مغزی‌مان در شرایط بهینه است. خیلی مهم است که این ساعت اوج را پیدا کنید و طوری برنامه‌ریزی کنید که این ساعات را تلف نکنید.
در شرایطی که تسهیلات کمک ودیعه مسکن تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان از اوایل خردادماه امسال ابلاغ شده، بنا به گفته برخی متقاضیان در نقاط مختلف کشور، برخی بانک‌ها به بهانه نداشتن ابلاغیه و بخشنامه از پرداخت این وام خودداری می‌کنند. برخی مستاجران هم می‌گویند که بانک به آنها گفته کپی سند خانه یا خودرو متعلق به خود را بیاورید تا بدانیم توانایی پرداخت وام اجاره را دارید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ