به بهانه شهادت یک مرزبان بر اثر یخ‌زدگی؛ فیلمی کوتاه از مرزبانان دلاور در نقطه صفر مرزی و سرمای استخوان سوز منفی ۴۰درجه را ببینید. منبع: خبرفوری
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قالیباف گفت: اگر به صرفه‌جویی ۳.۵ میلیون بشکه در روز باور داریم، باید مردم در اولویت انتفاع حاصل از آن قرار داشته باشند و اول آن‌ها از این منابع بهره‌مند شوند و در مرحله بعدی درصدی از این منابع در اختیار دولت قرار بگیرد. باید شرایطی ایجاد شود که مردم به دنبال وسایل تکنولوژی و بهینه‌ای که وجود دارد بدوند و قدرت خرید آن‌ها را هم پیدا کنند؛ هر کار دیگری انجام دهیم، آب در هاون کوبیدن است. امروز نیازمند تصمیماتی شجاعانه، عقلانی و خردمندانه هستیم که سخت و در جا‌هایی تلخ هستند؛ ما باید مسئولیت آن‌ها را بپذیریم تا از فرصت با ریسک موجود استفاده کنیم.
این پرواز متعلق به شرکت «ایران ایر تور» بود که رای ساعت ۱۴:۳۰ کیش را به مقصد تبریز ترک کرد اما نیمه راه مجبور به بازگشت به جزیره شد.‌
مهم نیست که چقدر خرس‌های قطبی در محیط‌های یخ زده رشد می‌کنند، سقوط در آب‌های سرد تجربه خوشایندی نیست. اما زمانی که شرایط خطرناک به نظر می‌رسد، موجودات باید از هوشمندی خود برای عبور ایمن استفاده کنند. به همین دلیل، همانطور که این ویدیو نشان می‌دهد، خرس قطبی به جای تسلیم شدن و برگشتن، وزن خود را برای جلوگیری از شکستن یخ تقسیم می‌کند. اندام خود را باز می‌کند و می‌خزد تا زمانی که دوباره چهار دست و پا راه برود.
یک رستوران در شهر رى در اقدامی زیبا برای خانم‌های بارداری که شرایط اقتصادی مناسبی ندارند خرید کباب را رایگان کرد.
کلینیک فضایی تولوز در فرانسه با هدف شبیه‌سازی ریزگرانشی در فضا و تحقیقات مربوط به بهبود شرایط فضانوردان از افراد داوطلب می‌خواهد برای دو ماه در این کلینیک روی تخت دراز بکشند. ماری پیر باریل، رئیس کلینیک فضایی تولوز به خبرگزاری فرانسه گفت: ما می‌خواهیم شرایط و فعالیت‌های مختلف در فضا را بر بدن انسان روی زمین شبیه‌سازی کنیم تا به بهبود شرایط زندگی فضانوردان در طول ماموریت فضایی کمک کنیم. شرکت‌کنندگان در آزمایش به نوبت، گاهی سوار بر دوچرخه‌ای که برای رکاب زدن دراز کشیده طراحی شده است، گاهی در سانتریفیوژ می‌روند و همچنین بازی‌های ویدئویی انجام می‌دهند.
یک سارق در شرایطی که کیف یک زن را به سرقت برد، عقوبت سخت و تلخی او را انتظار کشید و با شلیک گلوله تنبیه شد. منبع: خبرفوری
قالیباف گفت: تورم محصول رشد نقدینگی است و از ناترازی عملیاتی بودجه و ناترازی بانک‌ها نشئت می‌گیرد. این روشن است. نتیجه آن سلطه مالی بر سلطه پولی می‌شود. به معنای دیگر، انهدام همه تولید در کشور و ایجاد سوداگری‌ای که در پیش چشمان ماست. تا درباره این مسائل تصمیم نگیریم و آن‌ها را شفاف در برنامه هفتم تبدیل به قانون نکنیم و پای آن نایستیم، همین آش و کاسه‌ای که امروز هست در اقتصاد نابسامانمان ادامه خواهد داشت.
یک زن ایرانی نجات یافته از جنگ داخلی سودان می‌گوید: دولت عربستان تنها امید ما برای فرار از شرایط بحرانی بود.
رئیس جمهور اوکراین گفت که ماه رمضان در همه جا در اوکراین، حتی در خط مقدم، حتی در شرایط جنگی محترم است.
رئیس جمهور اوکراین گفت که ماه رمضان در همه جا در اوکراین، حتی در خط مقدم، حتی در شرایط جنگی محترم است.
ماجرای معجزه به دنیا آمدن یک نوزاد در شرایط سخت برفی را در این ویدئو ببینید.
الهام علی‌اف می‌گوید که ارمنستان طبق شرایط ما اقدامات تحدید حدود مرز‌ها را انجام دهند.
کاترین، شاهدخت ولز در شرایط یخبندان و در حالی که یونیفرم نظامی به تن کرده بود در تمرینات کمک‌های اولیه نظامی شرکت کرد. وی اولین بازدید خود را از گردان اول در سالزبری را با لباس رزم انجام داد. در شرایط سرد و برفی، او از گردان بازدید کرد و در شبیه سازی مجروح شرکت کرد و در آنجا نحوه ارائه کمک‌های اولیه به یک سرباز مجروح را آموخت.
تصاویر منتشر شده از آموزش نیروی ویژه ضدتروریسم ایران در شرایط سخت کوهستانی را ببینید. منبع: خبرگزاری میزان
تصاویر منتشر شده از آموزش نیروی ویژه ضدتروریسم ایران در شرایط سخت کوهستانی را ببینید. منبع: خبرگزاری میزان
ویدیویی منتشر شده که شرایط بد و نامناسب یک خرس قهوه‌ای در باغ وحشی در ارومیه را نشان می‌دهد را ببینید.
در این ویدیو زندگی در دمای منفی ۵۱ درجه و چگونگی زندگی در این شرایط را مشاهده می‌کنید.
این افراد به‌علت نقص فنی یکی از مینی‌بوس‌ها در میانه راه گرفتار می‌شوند و حدود ۲۴ ساعت به‌دلیل ناآگاهی از مسیر در شرایط جوی گرفتار می‌شوند و این ساعات را بدون آذوقه و وسایل گرمایشی به‌سر می‌کنند.
انسیه خزعلی معاون زنان و خانواده دولت سیزدهم با معصومه ابتکار معاون پیشین زنان و خانواده دولت دوازدهم با محور «سیاستگذاری حوزه زنان» در شیوه تلویزیون با هم مناظره کردند. در این مناطره معصومه ابتکار از اجرای بخشی از سند 2030 در دولت رئیسی خبر داد.
به گفته مدیر عامل آبفای تهران برای تهیه آب شرب تهران شرایط بسیار سخت است اگر هر نفر ۵۰ لیتر کاهش مصرف آب داشته باشد شرایط بهتر می‌شود.
اصغری، کارشناس هواشناسی اعلام کرد: آلودگی کماکان وجود دارد و هرساله ما با این شرایط مواجه هستیم. نمودار وارونگی دما تا پایان روز تا وقتی با باد و بارش رو به رو نشویم ادامه خواهد داشت. این خبر خوشی برای دانش آموزان نیست و احتمال دارد تا آخر هفته درگیر آلودگی باشیم و شاید مدارس همچنان تعطیل بمانند. این فقط پیش بینی هواشناسی است .خوش بین به تمیز شدن هوای تهران، کرج و اراک تا پایان هفته نیستیم.
ده‌ها تن از شهروندان سوریه که از بدتر شدن شرایط اقتصادی کشور خود به خشم آمده‌اند، روز یکشنبه به مرکز فرمانداری در شهر جنوبی سویدا هجوم بردند و آن را غارت کردند.
خبرنگار صداوسیما از آخرین شرایط بندها و کارگاه خیاطی پس از آتش‌سوزی زندان اوین گزارش تهیه کرد.
تیم ملی والیبال ایران در ست سوم می‌توانست شرایط را به سود خود تغییر دهد اما در نهایت با نتیجه 3-0 شکست خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ