سخنگوی دولت گفت: شنیدن صداهای موافق و مخالف، همفکری و تبادل نظر لازمه پیشرفت کشور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: اجرای پروژه فیبر نوری سرعت خوبی گرفته و به جای یک دهه قرار است این کار در ۳ سال انجام شود.
سخنگوی دولت گفت: شنیدن صداهای موافق و مخالف، همفکری و تبادل نظر لازمه پیشرفت کشور است.
وزیر دفاع بولیوی در واکنش به ابراز نگرانی آرژانتین از احتمال خرید پهپاد‌های ایرانی از سوی دولت لاپاز، گفته کشورش به فناوری پیشرفته پهپاد‌های ایران برای تامین امنیت مرز‌های خود نیازمند است.
محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت دولت در پاسخ به سئوال خبرنگاری در رابطه با مزایا و معایب مولدسازی گفت: اثر مهم مولدسازی این است که سرمایه‌های راکد دولت در اختیار مردم قرار می‌گیرد و کسانی که اهل سرمایه گذاری هستند می‌توانند شرکت کنند و با استفاده از سرمایه‌های خود برای پیشرفت اقتصاد کشور گام بردارند.
رئیس جمهوری گفت: صنایع دفاعی و موشکی در ایران بومی شده است و وارداتی نیست.
اردبیل- نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: پیشرفت کشور در حال حاضر معطل مذاکرات هسته ای نمانده بلکه فعالیت های هسته ای مناسبی را در چارچوب قوانین جهانی شاهد هستیم.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای موضوع نشر کتاب در کشور را به‌رغم برخی زمینه‌های نامساعد، رو به پیشرفت خواندند و خاطرنشان کردند: عمده زمینه‌های نامساعد در زمینه نشر مربوط به گرانی کاغذ و در برخی موارد، نامرغوب بودن کاغذ است، البته وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر‌های خوبی درباره آغاز مقدمات تولید کاغذ مرغوب دادند
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار با سربازان نخبه گفت: پیشرفت هر کشور در جهان امروز منوط به داشتن سرمایه انسانی کارآمد، مؤثر، دانشمند، تلاشگر، ماهر و علاقمند به کشور و آرمان‌های آن است.
معاون اول رئیس جمهور علی رغم تاکید بر ضرورت تامین مسکن و ارائه خدمات آموزشی، حمایتی و درمانی در مناطق و محلات کم برخوردار گفت: آینده و پیشرفت کشور بستگی به آینده سازان در مناطق محروم دارد.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: کشتی گیران به دلیل اینکه بدانند در کجای کار قرار دارند در رقابت های رنکینگ مصر حاضر شدند.
شهردار تهران با بیان اینکه نیازمند اصلاحات انقلابی در کشور هستیم افزود: ما امروز آزادیم و در بسیاری از زمینه ها شاهد پیشرفت هستیم که این موضوع اقتدار ایران اسلامی را نشان می دهد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: باید جهت‌گیری دشمن در راستای ایجاد تفرقه در جامعه را بشناسیم تا با حفظ و تقویت وحدت و پیروی از رهبر انقلاب بتوانیم مسیر پیشرفت کشور را دنبال کنیم.
ساوه-نماینده مردم ساوه درمجلس گفت: جمعیت جوان و پویا یکی از مولفه های قدرت و سیاست بوده و پیشرفت کشور در گرو داشتن جمعیت جوان و پویا است.
عضو هیات مدیره صندوق بیمه کشاورزی گفت: اقتصاد کشاورزی پویا و قوی، قوانین پیشرو و فرهنگ‌سازی سه رکن اصلی توسعه بیمه هستند.
رئیس کل دادگستری استان تهران تنها راه استمرار پیشرفت کشور و نجات آن از توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را تسری فرهنگ و روحیه بسیج در تمامی بخش‌ها و حوزه‌ها دانست.
رئیس جمهور در جمع مردم اسلامشهر گفت: با پیشرفت‌های خوبی که در صنایع هسته‌ای و دفاعی، علم و تکنولوژی و نانو داشتیم، افتخارات بسیاری در عرصه‌های علمی جهان کسب کردیم، تصور دشمن این بود که با تهدید و تحریم، تولید در کشور دچار وقفه شود که انجام نشد
زاهدان- معاون اول رئیس جمهور گفت: لوکوموتیو پیشرفت کشور علیرغم همه کارشکنی‌های دشمن چه در داخل و چه در خارج از کشور به حرکت در آمده است و دیگر کسی نمی تواند آن را متوقف کند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: لوکوموتیو پیشرفت کشور علیرغم همه کارشکنی‌های دشمن چه در داخل و چه در خارج از کشور به حرکت در آمده است و دیگر کسی نمی تواند آن را متوقف کند.
وزارت دفاع در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، پیشگامی در پیشرفت کشور را به برکت رقم خوردن حماسه‌های مردمی از جنس «سیزده آبان» دانست.
زنجان- رئیس جمهور گفت: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم قطار شتابان پیشرفت کشور کُند یا متوقف شود.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: اگر مذاکرات به نتیجه نرسد یا میز مذاکره‌ای وجود نداشته باشد، مسائل کشور و برنامه‌هایی که برای آینده داریم متوقف نخواهد شد و مسیر ما برای پیشرفت باز خواهد بود.
سخنگوی دولت گفت: صنعت هسته‌ای کشور صنعت پیشرویی است و دولت در این مسیر بسیار مصمم و جدی و با سرعت هر چه شتابان‌تری پیش خواهد رفت.
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: پیشرفت مناطق محروم و حاشیه‌ شهرها باید اولویت اساسی فرمانداران باشد و در این راستا با تعامل و جلب مشارکت ظرفیت‌های بومی شهرستان، بتوانند محرومیت‌زدایی کنند.
رئیس جمهور گفت: هر گونه توسعه و پیشرفت کشور در گرو توسعه و پیشرفت آموزش و پرورش است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ