هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ دسته اول با نتایج جالب توجهی همراه شد که ممکن است سرنوشت دو تیم صعود کننده به لیگ برتر را تحت تاثیر خود قرار بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم مس شهربابک می‌گوید برای هواداران فجرسپاسی احترام زیادی قائل است و دوست ندارد وارد حاشیه شود.
فجر سپاسی این فصل یکی از تیم های شایسته برای صعود به لیگ برتر بود اما در نهایت این تیم استقلال خوزستان بود که به دلیل عملکرد بهتر در هفته های پایانی جشن صعود گرفت.
سرپرست وزارت جهادکشاورزی ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در اجرای طرح فجر تا فطر، بر رفع ایرادها و تکامل این طرح و تداوم اجرای آن در سال جاری تاکید کرد.
فجر سپاسی در هفته سی‌ام لیگ یک و در برابر دریا بابل نمایش متفاوتی به نسبت هفته‌های گذشته داشت و با یک پیروزی دلچسب در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر باقی ماند.
مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای اتکا جزییات برگزاری جشنواره از فجر تا فطر در این فروشگاه ها و تدابیر تنظیم بازار گوشت قرمز را تشریح کرد.
فجر سپاسی در مصاف 6 امتیازی با سایپا با گل دقیقه 80 علی آل کثیر برنده شد.
سی و سومین دوره رقابت‌های تکواندو بین المللی جام فجر و دوازدهمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی تهران به تعویق افتاد.
مراسم افتتاح سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر با حضور وزیر ورزش و جوانان آغاز شد.
اسامی ۲۴ فیلم ها راه یافته به بخش سودای سیمرغ چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر توسط مجتبی امینی اعلام شد.
شعار محوری و عناوین دهه فجر انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۱ از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد.
هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال با پیروزی تیم فجر سپاسی و صعود این تیم به رده دوم جدول در روز شکست سایپا برگزار شد.
رئیس قوه قضائیه گفت: تبلیغات ما در حوزه دهه فجر انقلاب اسلامی باید کاملاً فراگیر و فراجناحی و منطبق با ارزش‌های اسلامی باشد.
هفته پانزدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال با پیروزی تیم‌های سایپا و شمس آذر قزوین و همچنین تساوی خیبر، فجر و پارس به پایان رسید.
صبح امروز برنامه چهار هفته ابتدایی سوپرلیگ زنان درحالی اعلام شد که در طی این چهار هفته، پالایش نفت آبادان همواره میزبان بوده و فجر شیراز در تمام مسابقات مهمان خواهد بود!
هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال با پیروزی تیم‌های شمس آذر قزوین، سایپا، فجر و پارس جنوبی آغاز شد.
نماینده فوتبال قزوین در رقابت های لیگ دسته اول با پیروزی در هفته سیزدهم توانست به صدرنشینی خود ادامه دهد.
هفته دوازدهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول با شکست فجرسپاسی و بازگشت شمس آذر قزوین به صدر جدول همراه بود. خیبر خرم آباد هم بعد از چند هفته به یک برد پرگل دست پیدا کرد.
باشگاه ون‌پارس که به تازگی وارد لیگ یک شده از سرمربی فجر سپاسی تقدیر کرد.
چرا ۱۶ فیلم و چرا ۲۲ فیلم نه؟ همیشه قاعده جشنواره بر اساس یازده روز برگزاری جشنواره بوده است و با توجه به نوع تولیدات سینمای ایران از لحاظ کیفی حذف ۶ فیلم با مضرب ۱۱روز ( ۲۲ فیلم) نشان از یک تصمیم ناصواب دارد و می توانست باعث کاهش حواشی رایج بین فیلمسازان راه نیافته مسابقه شود!
سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر در حالی آغاز شد که با وجود شیوع کرونا، حجم وسیعی از انواع اجرا در این دوره نیز روی صحنه می‌رود؛ نمایش‌هایی که بعید به نظر می‌رسد با استقبالی همچون دوره‌های پیشین مواجه شود اما در هر حال صحنه تئاتر همچنان برپا است.
سه مستند سینمایی با موضوع کارنامه دو فیلمساز مطرح تاریخ سینما، فدریکو فلینی و آندری تارکوفسکی روی پرده این دوره از جشنواره می‌رود.
رئیس سازمان سینمایی، در حالی از ادغام جشنواره‌های ملی و جهانی فیلم فجر پس از شش دوره برگزاری مجزا از سال ۱۴۰۱ خبر داد که مشخص نیست، آیا پس از این اقدام بخش بین المللی جشنواره که اکنون در قالب جشنواره جهانی فجر، به عنوان یکی از پانزده جشنواره معتبر بین المللی در فیاپف به ثبت رسیده، امکان حفظ این موقعیت را خواهد داشت یا به کل این جایگاه سلب می‌شود؟
با توجه به وضعیت شیوع کرونا، هنوز مشخص نیست این اجراها با چه تعداد بلیت فروشی اجرا خواهد شد اما با توجه به اعلام برنامه‌ها اجراها در فاصله کمتر از دو هفته تا آغاز این رویداد، به نظر می‌رسد اراده بر برقراری این اجراها و طی روند مرسوم جشنواره است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ