زلاتان ابراهیموویچ عنوان مسن‌ترین کاپیتان تاریخ میلان را از آن خود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سلامت روده بر فرآیندهایی مانند ترشح هورمون‌های خاص و سیستم ایمنی بدن تأثیر می‌گذارد. راهکارهای مختلف از جمله اصلاح سبک زندگی و بهبود وضعیت تغذیه می‌توانند سلامت روده‌ ها را تقویت کنند. در این اینفوگرافیک هفت هشدار بدن در مورد سلامت روده‌ها به نقل از دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت را مشاهده می‌کنید، هشدارهایی که لازم است در صورت بروز آن‌ها شرایط پزشکی را جدی گرفته و به پزشک مراجعه کنید./ایسنا
حرف‌های عجیب قلیچ با حرکات دست همیشگی و ادبیاتی خاص علیه ستاره پرسپولیس بار دیگر موجی از واکنش‌ها را در مورد این گلر سابق یه راه انداخته است.
با جدایی کمال کامیابی‌نیا و سیامک نعمتی ترکیب کاپیتان‌های اول تا چهارم این تیم تغییر کرد.
جدا از مشکلات خاص فوتبال ایران، شایعات و در حقیقت "دروغ" نیز بخش لاینفک این چرخه هستند.
صادقی معتقد است اگر هر زبان دیگری هم در این سیستم گذاشته بشود و با همین سیستم آموزش داده بشود به یک واحد درسی پوچ خواهیم رسید: «شاید می‌توانستیم این فضا و این دروس را به موسیقی و هنر اختصاص بدهیم هر چند من معتقدم تکثر هیچ مشکلی ندارد به‌شرطی که بعدا تبدیل به اجبار نشود.»
عکسی از دکور وحشتناک یک مغازه لواشک فروشی در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.
علی‌رغم شرایط خاص لیست حال حاضر پرسپولیس، وحدت حنانوف به تمرینات پیش فصل سرخ‌ها دعوت شده است‌.
فرشید اسماعیلی در بازار نقل و انتقالات تابستانی موقعیت متفاوتی در مقایسه با سایر بازیکنان دارد.
مردم کشور چین که به خوردن غذاهای عجیب و غریب معروف هستند به تازگی با استفاده از سنگ های کوچک غذایی خاص طبخ کرده‌اند.
مهدی عبدی، مدافع هوادار که از سوی هواداران پرسپولیس مورد هجمه بسیار زیادی قرار گرفته بود امروز فرصت دارد نمایش خوبی مقابل سرخ‌ها داشته باشد.
چهره عنوان دار کشتی جهان و المپیک از تلاش خود برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت.
یک باور نادرست شایع وجود دارد مبنی بر اینکه مو قرمز‌ها منقرض خواهند شد، زیرا تعدادشان بسیار کم است. اگر چه مو قرمز‌ها درصد بسیار کوچکی از جامعه جهانی را تشکیل می‌دهند، نوع ژن‌ها برای همیشه باقی خواهد ماند، زیرا افراد بسیاری هستند که ژن موقرمزی را به شکل نهفته حمل می‌کنند.
مصطفی بیگ، استاد دانشگاه اکستر، در مورد لباس خاص لیونل مسی در جریان مراسم قهرمانی جام جهانی صحبت کرده است.
شیوه عکاسی جدیدی که در جام جهانی قطر مورد استفاده قرار گرفته، متفاوت، خاص و البته ترسناک است. مرد عنکبوتی عکاس برتر جام جهانی شد!
در حالی که این روزها، انتظارها برای ورود خودروهای خارجی به داخل کشور بیشتر شده است، امروز وزیر صمت در این باره اظهار داشت: در شرایط فعلی ما به عنوان دولت مشتاق واردات هرچه زودتر خودرو هستیم و اکنون واردکنندگان باید اقدامات لازم را انجام دهند.
در حالی که این روزها، انتظارها برای ورود خودروهای خارجی به داخل کشور بیشتر شده است، امروز وزیر صمت در این باره اظهار داشت: در شرایط فعلی ما به عنوان دولت مشتاق واردات هرچه زودتر خودرو هستیم و اکنون واردکنندگان باید اقدامات لازم را انجام دهند.
دروازه‌بان خرافاتی انگلیسی در مورد کارهایی که باید قبل از هر بازی انجام دهد صحبت کرده است.
در تمرین آخر تیم ملی قبل از بازی با انگلیس سختگیری زیادی از سوی فیفا اعمال شد.
میلاد سرلک با پشت سر گذاشتن مصدومیت از ناحیه همسترینگ، حالا آماده بازگشت به زمین مسابقه است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به این نکته اذعان کرد که تساوی نتیجه ای عادلانه برای مصاف این تیم با سپاهان بوده است.
علت این حملات، تحرکات گروه‌ها و گروهک‌های تجزیه‌طلب در ناآرامی‌های روزهای اخیر در ایران، عبور از مرزها و مورد حمله قرار دادن برخی پایگاه‌های مرزی اعلام شده است. پیش‌تر و در برهه‌های مختلف نیز مناطقی از اقلیم کردستان عراق هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای قرار گرفته بود.
کارلو آنچلوتی در مورد دلیل نیمکت نشینی ادن هازارد برابر اسپانیول گفت که تصمیماتش برای جلب رضایت بازیکنان نیست.
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال با کمک دانش‌بنیان‌ها اقدامات خیلی خاص و ویژه‌ای در کنکور انجام شد و تمام تقلب‌ها شناسایی شدند و اجازه ادامه آزمون به آنها داده نشد، گفت: اقدامات سازمان سنجش آموزش کشور و وزارت علوم درباره کنکور خوب و به جا بود، در آزمون گروه علوم پزشکی، سوالات تا یک میلیارد تومان خرید و فروش می‌شد.
یزد- فرمانده انتظامی استان یزد گفت: برخورد با اتباع خارجی غیرمجاز مشکلات خاص خود را دارد و به نظر می رسد عده ای نمی خواهند این اتباع از استان بروند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ