علی‌رغم از دست دادن قهرمانی به دراماتیک‌ترین شکل ممکن، هواداران دورتموند در پایان بازی با ماینتس تیم‌شان را تشویق کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه از زرهکوب جدید خود در نمایشگاه army ۲۰۲۳ رونمایی کرد؛ این زرهکوب بر اساس شاسی طویل شده خودرو جنگی پیاده نظام BMD-۴ توسعه یافته است و از پیشران چند سوختی ۶۰۰ اسب بخاری UTD-۳۲ که نسخه بروز شده پیشران چند سوختی UTD-۲۹ (استفاده شده در خانواده BMP-۳ و BMD-۴ M) است بهره میبرد و سیستم انتقال قدرت آن نیز کم و بیش مشابه خودرو جنگی پیاده نظام BMP-۳ است.
محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران، تصویری از خود با موهایی نامرتب و حالتی خسته در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد.
جزایر مصنوعی زیبا در میان دریا، آسمانخراش‌های ساحلی سر به فلک کشیده، مساجد باشکوه، شهر‌هایی مدرن که از دل جنگل‌های مه‌آلود سربرآورده‌اند و رودخانه‌هایی بدون آلودگی که از میان آن‌ها عبور می‌کنند؛ این تصویر دلربا و خوشایندی است که هوش مصنوعی از آیندۀ سواحل شمالی ایران ارائه داده است.
مردم فلسطین امروز با شکوه هرچه تمام‌تر پیکر شهیدی که روز گذشته در رام‌الله به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده بود را تشییع کردند.
عکس یادگاری ناصرالدین شاه و دربارش با مجسمه باشکوه شاه قاجاری توسط آنتوان سوریوگین به ثبت رسیده است. اما تاریخ و مکان ثبت تصویر مشخص نیست.
مراسم تشییع پیکر شهدای حمله دو روزه ارتش رژیم صهیونیستی امروز با شکوه هرچه تمام‌تر در جنین برگزار شد.
ببر، بزرگترین گربه‌سان جهان و شکارچی باشکوه جنگل‌ها در راس هرم غذایی ایستاده است اما این دلیل نمی‌شود که مراقب پشت سرش نباشد.
جمعیت زیادی در مراسم تشییع فرمانده بارز جهاد اسلامی که شامگاه جمعه در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، شرکت کردند.
چند عکس بسیار زیبا از افعی شاخدار عربی ماری که به شدت زیبا و با شکوه است!این مار بیشتر در شنزارهای خوزستان دیده می‌شود. این جانور باشکو متاسفانه در معرض انقراض قرار گرفته است. «عکاس: پدرام شوبیری»
شامگاه گذشته در آخرین شب قدر ده‌ها هزار فلسطینی حضور باشکوهی در مسجدالاقصی داشتند.
در دنیای معماری فقط ساختمان‌های سر به فلک کشیده نیستند که می‌توانند شکوهمند و حیرت‌انگیز باشند؛ حتی یک «چاه» هم اگر با هنرمندی و مهارت ساخته شود می‌تواند باشکوه جلوه کند.
در زیر تصاویر اختصاصی «تابناک» از راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران را می بینید.
ازدحام جمعیت قبل از دیدار تیم ملی فوتبال عراق برابر عمان در فینال جام کشور‌های عربی خلیج فارس باعث شد تا یک نفر کشته و ۶۰ نفر زخمی شوند. تیم ملی فوتبال عراق تا ساعاتی دیگر در فینال جام کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس به مصاف عمان خواهد رفت. استقبال بسیار باشکوهی از این بازی شده است به طوری که حدود ۲۵۰ هزار هوادار در اطراف ورزشگاه بین المللی بصره جمع شده‌اند و این درحالی است که ظرفیت ورزشگاه تنها ۶۰ هزار نفر است.
تیم ملی فوتبال مراکش پس از پایان رقابتهای جام جهانی با استقبال خیرکننده مردم به کشورش برگشت.
لاپولگا در ضربات پنالتی نفس‌گیر و شگفت‌انگیز مقابل فرانسه، کسب جام باشکوه قهرمانی جهان با آلبی‌سلسته را جشن گرفت
سایت بیزینس اینسایدر اخیرا هفت تصویر باشکوه که از سیاره آبی ما از فضا ثبت شده است را منتشر کرده و ما در ادامه به توضیح و تاریخ ثبت این تصاویر پرداخته‌ایم.
مراسم تشییع پیکر «محمد ایمن السعدی» و «نعیم جمال الزبیدی» دو فرمانده گردان مقاومتی جنین، با حضور هزاران نفر برگزار شد.
کشتی World Europa دارای یک سرسره مارپیچ ۱۱ طبقه، هفت استخر، یک پارک آبی با فناوری مجازی به علاوه ۱۳ مکان غذاخوری است. هنگام قدم زدن تصاویر دلفین‌های باشکوهی در حال شنا کردن بالای سرتان روی یک صفحه ال‌ای دی ۳۲۵ متر مربعی دیده می‌شوند و حسی شبیه حس واقعی بودن شنای دلفین‌ها را منتقل می‌کنند.
مراسم تشییع پیکر شهید «مصعب نفل» که شامگاه گذشته به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید، امروز در رام الله برگزار شد.
مراسم تشییع پنج شهید فلسطینی ظهر امروز با حضور گسترده هزاران نفر از مردم شهر نابلس در شمال کرانه باختری برگزار شد.
مراسم تشییع پیکر شهید «تامر زید کیلانی» از فرماندهان برجسته گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) عصر امروز با حضور گسترده مردم فلسطین در نابلس (شمال کرانه باختری) برگزار شد.
کاروانسرای خانات، بنایی تاریخی با بیش از یک قرن قدمت است که در بافت قدیمی تهران واقع شده و بزرگ‌ترین کاروانسرا‌های درون‌شهری است. این بنایی منحصر به‌فرد در اواخر دوره ناصرالدین شاه قاجار ساخته شده است و در گذشته به آن، سرای روغنی‌ها می‌گفتند چرا که محلی برای خریدوفروش روغن بوده است.
عمارت ظهیرالاسلام متعلق به «زین العابدین امام جمعه» پسر «سید ابوالقاسم امام جمعه» ملقب به ظهیرالاسلام بود. او یکی از دختران ناصر الدین شاه قاجار را به همسری گرفت و داماد او شد. پس از مرگ ظهیر الاسلام، او را در مقبره باشکوهی که در پایین چهارراه مولوی ساخته شده بود و اکنون به سرقبر آقا شهرت دارد، دفن کردند.
استاد سوئیسی که پس از آخرین حضورش روی کورت به عنوان بازیکن قادر به کنترل احساساتش نبود، با چشمانی‌تر شده گفت:" این همان چیزی است که می‌خواستم باشد، از شما متشکرم. این یک مسیر عالی بود و حاضرم تمام آن را دوباره از اول طی کنم. "

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ