جزیره کومودو زادگاه اژدهای کومودو است که بخشی از زنجیره جزایر سوندا اندونزی است؛ پارک ملی که اژدهای کومودو را در خود جای داده‌است دارای تپه‌های آتشفشانی، جنگل ها و علفزارها و همچنین کیلومترها ساحل است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که ریاض محرز، ستاره منچسترسیتی، در اردوی الاهلی حضور پیدا کرده است.
شایعه این بود که مردی کلیمی سر شاگرد نوجوانش را بریده و داخل چاه انداخته و دیگر شاگرد نجاری از مهلکه گریخته و از ترس جرات حرف زدن ندارد.
باشگاه الاهلی برای به خدمت گرفتن فیرمینو پیشنهاد 20 میلیون یورو در سال را به این بازیکن ارائه کرد که با موافقت او مواجه شد. مهاجم برزیلی برای انجام مذاکرات نهایی و شرکت در تست‌های پزشکی هم اکنون در عربستان به سر می‌برد.
تابوت‌هایی که آقا مجید می‌سازد، با آن‌هایی که در کشور‌های دیگر ساخته می‌شوند، خیلی فرق می‌کند. یکی از این تابوت‌ها در مقایسه با تابوت‌های ایرانی خیلی بزرگ‌تر است و زرق و برق بیشتری دارد.
هوش مصنوعی تصویرساز به شکلی ساخته شده که برای هر عبارت چندین تصویر می‌سازد تا شما میان تصاویر نهایی، حق انتخاب داشته باشید.
تیم فوتسال پالما امشب در دیدار حساس مرحله نیمه نهایی لیگ اسپانیا به مصاف خاین می‌رود.
خبرگزاری فرانس‌پرس از توافق نهایی لیونل مسی با الهلال عربستان خبر داد و اعلام کرد که این انتقال نهایی شده است.
تصویر دو فوتسالیست ایرانی پالما روی پوستر این باشگاه برای دیدار با بنفیکا به چشم می‌خورد.
فولاد خوزستان در یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف گل گهر رفت و با یک گل شکست خورد.
به گفته سرپرست کاروان بازی‌های پاراآسیایی و بر اساس سیاست‌های مصوب و نشست‌های تخصصی فنی برگزار شده با فدراسیون‌ها، تا به امروز اعزام ۱۴ رشته به این بازی‌ها قطعی شده است.
به گفته سرپرست کاروان بازی‌های پاراآسیایی و بر اساس سیاست‌های مصوب و نشست‌های تخصصی فنی برگزار شده با فدراسیون‌ها، تا به امروز اعزام ۱۴ رشته به این بازی‌ها قطعی شده است.
تیم ملی فوتبال عراق با شکست تیم ملی قطر به فینال جام خلیج فارس راه یافت. تیم‌های ملی فوتبال عراق و قطر در مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات فوتبال جام خلیج فارس عصر امروز در در ورزشگاه بین المللی بصره به مصاف هم رفتند که عراقی‌ها با شکست ۲ بر یک قطر به فینال راه یافتند. ابراهیم بایش و ایمن حسین برای عراق و عمر سراج برای قطر گلزنی کردند. این دیدار در ورزشگاه بین المللی بصره برگزار شد که به طور کامل پر شده بود و شاهد حضور چشمگیر ۶۵ هزار تماشاگر بود. بحرین و عمان دیگر رقابت نیمه نهایی جام خلیج فارس را برگزار خواهند کرد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: یکی از دلایل طولانی شدن تدوین بودجه این بود که وزرای دولت مفصل تر از سال گذشته به جزئیات ورود کردند.
فدراسیون جهانی فوتبال از توپ مرحله نیمه‌ نهایی و فینال بیست‌ودومین دوره جام جهانی رونمایی کرد.
شکیرا به پیروزی مراکش و صعودش به نیمه نهایی با یک توییت واکنش نشان داد.
طی جلسه ای که در پارلمان اتحایه اروپا برگزار شد، لایحه الزام استفاده تمام دستگاه های الکترونیکی از پورت USB-C برای شارژ به تصویب رسید.
کارلوس کی روش سرمربی قطعی ایران در جام جهانی 2022 خواهد بود.
اولیانوف دیپلمات ارشد روسیه در وین با انتشار یک تصویر در صفحه توئیتر خود نوشت که امروز دوشنبه با نماینده جدید ایران در وین دیدار و درباره یکسری از مسائل مرتبط با مرحله نهایی مذاکرات وین گفتگو کرده است.
بعد از شب طلایی آزادکاران ایرانی در قونیه فرنگی‌کاران ایران هم پرقدرت ظاهر شدند.
نماینده کشورمان با شکست در دیدار نیمه‌نهایی دومین برنز تکواندو در روز نخست را کسب کرد.
رقابت‌های دوی مسابقات بازی های کشورهای اسلامی که در قونیه در حال برگزاری است با درخشش ورزشکاران ایرانی همراه شد.
رقابت‌های دوی مسابقات بازی های کشورهای اسلامی که در قونیه در حال برگزاری است با درخشش ورزشکاران ایرانی همراه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ