شاهرود- از یک گله گورخر آسیایی در پارک ملی توران شاهرود تصویر برداری شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گزارشگر بازی نساجی و پیکان به دلیل ضعف فنی در تصویر برداری نتوانست گل تیم پیکان را مشاهده کند.
چند روز پس از رونمایی تویوتا از کرولا کراس در ژوئن ۲۰۲۰، یک هنرمند این کراس اوور جمع و جور را به یک پیکاپ فرضی تبدیل کرد.
‌این تصاویر، صف ثبت نام در کتابخانه شهر جدید سهند است که هفته گذشته به عنوان مجهزترین و استانداردترین کتابخانه شمالغرب کشور در آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.
شاهرود- یک قلاده پلنگ در زیستکره توران شاهرود تصویر برداری شد.
یک فعال فناور از ساخت پهپاد عمودپرواز با دقت بالا در تصویربرداری از مناطق بحرانی خبر داد و گفت: این نوع پهپادها قابلیت ارسال تصاویر آنلاین و فول اچ دی به کاربر یا خلبان را دارند.
شاهرود- رئیس پارک ملی توران شاهرود از تصویر برداری پنج قلاده یوز در توران خبر داد و گفت: تلخاب یوزپلنگ ماده با چهار توله خود در زیست کره توران شاهرود دیده شده است.
شاهرود- رئیس پارک ملی توران شاهرود از تصویر برداری پنج یوز در توران خبر داد و گفت: تلخاب یوزپلنگ ماده با چهار توله خود امروز در زیست کره توران دیده شده است.
با این تصویربرداری افتضاح، کمک داور ویدئویی چه کمکی به فوتبال ایران می‌کند؟
تصویربرداری که از فاصله چند متری تصویر پلنگ را ضبط کرده است بعد از عبور پلنگ نفس راحتی کشید. منبع: ایران
غوطه‌ور کردن سیستم‌های لیدار در آب کار آسانی نیست، زیرا آب می‌تواند نور را محدود و ذرات را پراکنده کند و این، گرفتن تصاویر واضح را دشوار می‌کند. با این حال، تشخیص تک فوتون که یک تکنیک مبتنی بر کوانتوم است، اجازه نفوذ بسیار بالا را می‌دهد و حتی در شرایط نور کم نیز کار می‌کند.
سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: مانیتور‌های داخل قطار‌های مترو از ابتدا بهره برداری به منظور پخش پیام‌های آموزشی و فرهنگی فعال بودند، اما در چند ماه گذشته به علت بروز مشکلات فنی در سرور‌های ویدیویی قطارها، مانیتور‌ها خاموش و در فرایند تعمیر و تست قرار گرفته اند.
رئیس کانون سردفتران و دفتریاران از اتمام فرایند تصویربرداری از دفاتر دست‌نویس اسناد رسمی خبر داد.
به میان‌شان که می‌روی باید شمرده شمرده قدم برداری. صدای له شدن برف را می‌شنوند و با چشم‌هایشان دنبالت می‌کنند. پایت بلرزد و کمی تکان بخوری، رم می‌کنند و دور می‌شوند.
یکی از سایت‌های روسیه گزارش جالبی درباره دیدار دوستانه سپاهان برابر زنیت منتشر کرده است.
رئیس هیأت مدیره جامعه سردفتران و دفتریاران غرب استان تهران از پایان تصویربرداری از ۱۸ هزار دفاتر دست‌نویس اسناد رسمی خبرداد.
امدادگران ژاندارمری ترکیه با استفاده از دوربین تصویربرداری حرارتی شهروندان زنده زیر آوار را می‌توانند شناسایی کنند.
ایستادن بر بام دنیا آرزوی بسیاری از کوهنوردان جهان بوده است، اما تصویربرداری با فناوری پیشرفته، هیجان ویژه‌ای به این مهم داده است.
‌ رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند گفت: محیط بانان دماوند موفق به تصویر برداری از آهو در منطقه شکار ممنوع کوه سفی شدند.
‌ رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند گفت: محیط بانان دماوند موفق به تصویر برداری از آهو در منطقه شکار ممنوع کوه سفی شدند.
محققان به فناوری تصویربرداری جدیدی برای ثبت جابجایی سریع ویروس‌ها قبل از آلوده کردن سلول‌های بدن دست یافته‌اند.
مدیرعامل باشگاه استقلال از مباحث مطرح‌شده در جلسه با منصور قنبرزاده ابراز رضایت کرد.
استقلال با این تصویربرداری نیمه دوم بازی نمی‌کند!
مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری رویدادی با هدف انتقال دانش روز دنیا در حوزه تصویربرداری پزشکی را برگزار می کند.
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تصویب لایحه ضد تورمی دولت نقش زیادی در کاهش هزینه‌های تولید و تورم خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ