اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، همچنان علاقه زیادی به فرانکی دی‌یونگ دارد و معتقد است که او می‌تواند هر تیمی را قوی‌تر کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الکس فرگوسن با تحسین خریدهای اریک تن‌هاخ تاکید کرد که این مربی تیم خوبی برای فصل جدید جمع کرده است.
دورتموند در دیداری دوستانه موفق شد منچستریونایتد را با نتیجه 3-2 شکست دهد.
اریک تن هاخ، پس از اینکه مارکوس رشفورد بهترین رکورد گلزنی‌اش در یک فصل را ثبت کرد گفته است که این بازیکن باز هم باید بیشتر گل بزند.
منچستریونایتد در یک دیدار دوستانه مقابل رکسهام با نتیجه 3-1 شکست خورد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در پاسخ به سوالی درباره جدایی کریستیانو رونالدو از این تیم به صورت تلویحی پذیرفت که جدایی ستاره پرتغالی ذهنیت تیمش را بهتر کرده است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با فولام به قرعه تیمش در لیگ اروپا اشاره کرد و گفت قدرت سویا برای هر تیمی نگران‌کننده است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از شکست سنگین مقابل لیورپول، عملکرد شاگردانش را غیرحرفه ای دانست.
سرمربی یونایتد بعد از پیروزی مقابل بارسا تاکید کرد که تیمش باور به شکست دادن هر حریفی در دنیا را به دست آورده است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار فردای تیمش با لیدز می‌گوید تیمی که مربی‌اش را در میانه فصل اخراج شده می‌بیند همیشه خطرناک است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، درباره تعویض‌های عجیب الخاندرو گارناچو و دو بار تعویض شدن او در جریان دیدار دیشب شیاطین سرخ توضیح داد.
منچستریونایتد با کسب پیروزی 3-1 مقابل ردینگ، مرحله چهام اف‌ای کاپ را پشت سر گذاشت.
حضور اریک تن‌هاخ، مربی هلندی، تغییرات قابل توجهی را در ساختار تیمی منچستریونایتد به وجود آورده است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی مقابل منچسترسیتی می‌گوید تیمش در مقابل منچسترسیتی عملکرد بهتری داشت و سزاوار سه امتیاز بود.
سرمربی تیم منچستریونایتد معتقد است که تیمش برای تداوم روند خوب خود نیاز به تقویت دارد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که این باشگاه در مسیر درستی قرار دارد.
منچستریونایتد امشب در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ اروپا در اسپانیا به مصاف رئال سوسیداد رفت و با نتیجه 1-0 پیروز شد.
نشریه میرر امروز ادعا کرد که رونالدو از اریک تن‌هاخ تقاضای بخشش کرده است. او از مربی هلندی خواسته تا به تمرینات گروهی برگردد.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، کریس رونالدو را از فهرست تیمش برای دیدار روز شنبه مقابل چلسی کنار گذاشت و باید به صورت انفرادی تمرین کند.
یک روزنامه اسپانیایی می‌گوید اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، ترجیح می‌داد امسال تابستان به جای کاسیرو، فرانکی دی‌یونگ را به تیمش منتقل کند.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است تیمش شایسته پیروزی با گل های بیشتر برابر ساوتهمپتون بود. او در مورد شرایط رونالدو هم صحبت کرد.
منچستریونایتد امروز در زمین ساوتهمپتون 0-1 پیروز شد تا با کسب دومین پیروزی متوالی در لیگ برتر، کاملا از بحران فاصله بگیرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در جلسه تیمی پیش از دیدار برابر لیورپول برخوردی جدی با کریستیانو رونالدو و دیگر بازیکنانش داشته است.
عملکرد ضعیف منچستریونایتد در دیدار برابر برنتفورد با واکنش‌های بسیاری روبرو شده است.
اشتباهات پیاپی داوید دخیا باعث شد تا منچستریونایتد در همان 20 دقیقه ابتدایی دیدار مقابل برنتفورد دو بار دروازه اش را باز شده ببیند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ