با اعلام مدیر تیم‌های ملی پنجمین مرحله از مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس برگزار و در نهایت ۱۳ بوکسور در اردو باقی ماندند که از میان این نفرات، ترکیب نهایی برای حضور در رقابت‌های جهانی مشخص خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال اسلوونی در آخرین بازی خود در جام واگنر مقابل فرانسه شکست خورد.
ویژه برنامه‌های پخش زنده هر روز از شبکه شاد با حضور نفرات برتر آزمون سراسری، مشاوران و متخصصان برگزار می‌شود.
میترا نوری به عنوان رییس کمیته مسابقات و علی اکبر خوشنویس به عنوان دبیر فدراسیون هندبال منصوب شدند.
میترا نوری به عنوان رییس کمیته مسابقات و علی اکبر خوشنویس به عنوان دبیر فدراسیون هندبال منصوب شدند.
مجمع عمومی فوق العاده باشگاه استقلال امروز برای انتخاب اعضای هیات مدیره تشکیل جلسه می دهد.
قائم مقام رئیس جهاددانشگاهی گفت: انتخاب جهادگران نمونه جهاد دانشگاهی سال آینده تغییر خواهد کرد.
توضیحاتی در مورد انتخاب مرز برای ورود و خروج زائران اربعین در سامانه سماح را مشاهده می‌کنید.
مشهد- «حسن موحدیان» برای سومین بار به عنوان رئیس شورای شهر مشهد انتخاب شد.
مشهد _ حسن موحدیان برای سومین بار به عنوان رئیس شورای شهر مشهد انتخاب شد.
فرهنگ فلاح در کنکور ریاضی سال ۸۱ با رتبه‌ای نزدیک به ۳هزار مجاز به انتخاب رشته و چند ماه بعد در رشته فیزیک دانشگاه علم و صنعت پذیرفته شد.
استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توان علمی استادان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، اعطای نقش بیشتر به استادان در پذیرش دانشجویان دکتری تخصصی پذیرش دانشجویان دکتری بر اساس پروژه محوری، اعطای حق انتخاب استاد راهنما توسط داوطلبان دوره‌های دکتری در هنگام انتخاب رشته/ محل، جهت دهی رساله‌های دکتری به سمت حل مسائل و نیاز‌های کشور و در نهایت برخورداری استادان برتر از دانشجویان مستعد و اولویت دانشجویان مستعد در انتخاب استادان برتر از اهداف شیوه نامه عنوان شده است.
کمیته داوران فدراسیون تکواندو، اسامی داوران قضاوت کننده در مسابقات انتخابی تیم های ملی بانوان و آقایان را اعلام کرد.
کمیته داوران فدراسیون تکواندو، اسامی داوران قضاوت کننده در مسابقات انتخابی تیم های ملی بانوان و آقایان را اعلام کرد.
در پایان مرحله مقدماتی رقابت‌های انتخابی گرنداسلم، ۱۳ تکواندوکار ایران مجوز حضور در مسابقات اصلی را کسب کردند.
در پایان مرحله مقدماتی تکواندو انتخابی گرنداسلم، ۱۳ تکواندوکار تیم ملی ایران مجوز حضور در مسابقات اصلی را کسب کردند.
سه دلیل مهم ثابت می‌کند که بدترین زمان برای خرید یک آیفون ۱۴ جدید (زرد) است و این دلایل آیفون ۱۳، آیفون ۱۵ و آیفون SE ۴ هستند.
رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای کشور  که انتخابی جام تختی هم بود، طی روزهای ۱۳ و ۱۴ اسفندماه در بندر انزلی استان گیلان برگزار شد و در پایان تیم تهران به عنوان قهرمانی دست یافت.
رقابت های انتخابی برای تعیین ترکیب تیم ملی تنیس روی میز در بازی های آسیایی در حالی برگزار می شود که یک بازیکن ۱۳ ساله هم در میان شرکت کنندگان حضور دارد.
سعید ارمغانی نام ۱۳ بازیکن را برای حضور در پنجره ی انتخابی جام جهانی و رویارویی با تیم های ملی ژاپن و چین اعلام کرد .
با درخواست سرمربی تیم ملی بسکتبال و موافقت رئیس فدراسیون، این تیم با ترکیبی متشکل از ۱۳ بازیکن عازم ژاپن می‌شود تا برگزارکننده دیدارهای خود در پنجره پایانی انتخابی جام‌جهانی باشد.
با درخواست سرمربی تیم ملی بسکتبال و موافقت رئیس فدراسیون، این تیم با ترکیبی متشکل از ۱۳ بازیکن عازم ژاپن می‌شود تا برگزارکننده دیدارهای خود در پنجره پایانی انتخابی جام‌جهانی باشد.
جرقه اولین درایوین سینما در ایران در سال ۱۳۳۷ شکل گرفت. پس از ملی شدن صنعت نفت و رواباط گسترده صنعتی و فرهنگی با آمریکا. ۲۵ اسفند سال ۳۷ ایده ساخت اولین درایوین سینمای ایران پس از موافقت اداره نمایش وزارت کشور با انتخاب قطعه زمینی در کیلومتر ۱۳ جاده کرج شکل گرفت. نقشه‌های کار و بخشی از عملیات ساختمانی انجام گرفت. در فروردین سال ۳۹ مجوز کار صادر شد، ولی به دلایلی نامعلوم عملیات ساخت متوقف شد!
در چارچوب پنجره چهارم انتخابی جام جهانی بسکتبال، تیم ملی ایران از ساعت ۱۳ امروز و از ساعت ۱۳ در شهر بندیگو به مصاف استرالیا رفت که در پایان با نتیجه ۹۸ بر ۶۸ شکست خورد.
یک مرد جوان با حضور در یک موبایل‌فروشی ابتدا مدل گوشی مد نظر خود را که یک آیفون ۱۳ بود انتخاب کرد. سپس با بیان اینکه «زلزله را احساس کرده» حواس فروشنده را پرت کرد و با او از مغازه خارج شد. این سارق پس از جلب اعتماد فروشنده و در اختیار گرفتن تلفن همراه، از یک لحظه غفلت بهره برد و تفلن همراهی گران قیمت را سرقت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ