رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای کشور  که انتخابی جام تختی هم بود، طی روزهای ۱۳ و ۱۴ اسفندماه در بندر انزلی استان گیلان برگزار شد و در پایان تیم تهران به عنوان قهرمانی دست یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی بوکس ترکیه (نایب قهرمان اروپا) به‌منظور برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی ایران، 30 مردادماه وارد تهران خواهد شد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از کسب عنوان قهرمانی مسابقات زیر 21 سال جهان با استقبال معاون وزیر ورزش و جوانان وارد تهران شد.
هفدهمین دوره مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور پس از دو روز رقابت میان ورزشکاران و تیم‌های شرکت کننده، با قهرمانی تیم تهران به پایان رسید.
لیگ برتر امیدهای تهران به زودی با حضور 16 تیم آغاز می‌شود. استقلال که فصل گذشته با هدایت آرش برهانی قهرمان شد، بدون شک به دنبال تکرار این قهرمانی خواهد بود.
مسابقات لیگ راگبی ساحلی آقایان و بانوان کشور بصورت همزمان در تهران و کرمان برگزار شد و در پايان قهرمانان هر بخش معرفي شدند.
مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ کشور و انتخابی تیم ملی جوانان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در حالی در تهران برگزار شد که کیهانی قهرمان بازیهای آسیایی به رقابت ها بازگشت.
با پایان سی‌ودومین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور جوانان، تیم لرستان بر سکوی قهرمانی ایستاد؛ خوزستان نایب قهرمان شد و توابع تهران عنوان سومی را به خود اختصاص داد.
تیم دهکده آفتاب مه گل البرز با کسب دومین پیروزی در برابر آرارات تهران عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته اول ملی بسکتبال کشور را بدست آورد.
جام بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان رحیم علی‌آبادی که در حضور این قهرمان و همچنین سرمربیان دو تیم ملی بزرگسالان و نوجوانان به اسم جام مجید در تهران به انجام رسید، با قهرمانی تیم ایران تمام شد.
رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی کشور(انتخابی تیم ملی) طی روزهای ۲۰ تا ۲۲ اسفندماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد و در پایان تیم مازندران به عنوان قهرمانی دست یافت.
در پایان رقابتهای بین المللی جودو تهران تیم رعد پدافند بوشهر عنوان قهرمانی مسابقات جودو را بالای سر برد.
تیم پیکان تهران با شکست سریک گنبد قهرمان لیگ برتر زنان سال ۱۴۰۱ شد تا به عنوان نماینده ایران در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا ۲۰۲۳ معرفی شود.
تیم پیکان تهران با شکست سریک گنبد قهرمان لیگ برتر زنان سال 1401 شد تا به عنوان نماینده ایران در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا 2023 معرفی شود.
مسابقات کشتی آزاد قهرمان کشوری جوانان ظهر امروز با قهرمانی تیم مازندران در تهران به پایان رسید.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران صحبت های قابل تاملی را در نشست خبری قبل از بازی با ملوان مطرح کرد و گفت: در بازی مقابل سپاهان مشکل انفرادی داشتیم و این باعث شد که ما بازی را باختیم.
تیم پیکان تهران در نخستین دیدار هفته هفدهم لیگ برتر مردان موفق به شکست راه‌یاب ملل مریوان شد.
تیم پیکان تهران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های جهان مغلوب ترنتینو نایب قهرمان اروپا شد.
رقابتهای جودو قهرمانی جوانان ایران با شناخت تیم ها و نفرات برتر به کار خود در بوشهر خاتمه داد.
رقابتهای جودو قهرمانی جوانان ایران با شناخت تیم ها و نفرات برتر به کار خود در بوشهر خاتمه داد.
تیم نونهالان استقلال با یک پیروزی دیگر قهرمان نیم فصل لیگ تهران شد.
تیم والیبال پیکان تهران در نخستین مسابقه خود در لیگ برتر سال 1401 موفق به شکست سه بر یک نماینده تازه وارد اصفهان شد.
مرحله رفت نخستین دوره لیگ اسنوکر باشگاه های کشور بعد از انجام ۹۱ دیدار با قهرمانی تیم آرتین تهران به پایان رسید.
مرحله رفت نخستین دوره لیگ اسنوکر باشگاه های کشور بعد از انجام ۹۱ دیدار با قهرمانی تیم آرتین تهران به پایان رسید.
تیم ملی جوانان در کافا قهرمان شد و امروز به تهران بر می گردد تا برای تمرین در کمپ تیم های ملی و هم چنین حضور در بازی های مقدماتی جام ملت ها برنامه ریزی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ