دروازه‌بان تیم ملی ایران با حضور در برنامه‌ای تلویزیونی، خاطرات جالب و بانمکی را به زبان آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آلسیا روسو، مهاجم زنان انگلیس، در آستانه فینال جام جهانی درباره انگیزه بالای این تیم برای کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات صحبت کرده است.
بن فاستر درباره سرگرمی جالب دیوید بکام در زمان حضور او در تیم ملی انگلیس صحبت کرده است.
بن فاستر درباره سرگرمی جالب دیوید بکام در زمان حضور او در تیم ملی انگلیس صحبت کرده است.
راب تیلور، فوتبالیست فنلاندی اینترمیامی، می‌گوید لیونل مسی بر خلاف شایعات خیلی خوب انگلیسی صحبت کرده و همزمان برای بهتر شدن زبانش در کلاس‌های خصوصی شرکت می‌کند.
راب تیلور، فوتبالیست فنلاندی اینترمیامی، می‌گوید لیونل مسی بر خلاف شایعات خیلی خوب انگلیسی صحبت کرده و همزمان برای بهتر شدن زبانش در کلاسهای خصوصی شرکت می‌کند.
دله الی، ستاره سابق تاتنهام، از شش هفته حضور در مرکز ترک اعتیاد و شرایط سخت دوران کودکی‌اش صحبت کرده است.
مرتضی پورعلی‌گنجی در گفتگو با عادل فردوسی‌پور لحظه جالبی را رقم زد.
پس از چندین دهه کار بر روی هوش مصنوعی اکنون به این نتیجه رسیده ام که این فناوری قادر است بشریت را نابود کند. شبیه آن است که موجودات فضایی بر روی سیاره ما فرود آمده اند و ما هنوز کاملا متوجه این موضوع نشده ایم زیرا آنان به خوبی انگلیسی صحبت می کنند. من با فکر کردن به این موضوع ماه هاست که نمی توانم بخوابم.
برونو سالتور، سرمربی موقت چلسی، در مورد اخراج گراهام پاتر و آمادگی این تیم برای رویارویی با لیورپول در لیگ برتر انگلیس صحبت کرد.
منصوریان در مورد صحبت به زبان‌های مختلف با بازیکنان تیمش گفت: با تورس به زبان انگلیسی و با سه چهار کلمه که حفظ کردم، صحبت کردم. با برخی از بازیکنان نیز عربی صحبت کردم، چون سریع‌تر درک می‌کنند. با کنت هم که آلمانی حرف زدم. به جز فوتبال و زبان، هیچ چیزی بلد نیستم.
طبعا من بیشتر با کسانی که انگلیسی صحبت می کنند ارتباط برقرار می کنم که تعدادشان زیاد نیست. با این وجود، با ایما و اشاره سعی می کنم با دیگران ارتباط برقرار کنم
رئیس دستگاه دیپلماسی افزود: آمریکایی‌ها و به‌طور مشخص آلمان، فرانسه و انگلیس سعی کردند تحریک کنند و به اغتشاش در ایران دامن بزنند. آنها به دنبال اهداف سیاسی خود بودند. بخشی از هدفشان تضعیف و بی‌ثبات سازی ایران و بخشی دیگر از هدف آنها امتیازگیری بر سر میز مذاکرات برجامی از جمهوری اسلامی ایران بود، اما خلی زود متوجه شدند که این تحریکات نمی‌تواند دستاوردی برایشان به همراه داشته باشد.
رایان تفضلی، مدافع میانی سابق پیتربورو یونایتد، پس از گلزنی در پیروزی 3-0 وایکام واندررز در روز سال نو در ورزشگاه وستون هومز، برای باشگاه قدیمی خود آرزوی موفقیت کرد.
آرسن ونگر، سرمربی سابق و فرانسوی، در مورد دلایل حذف تیم ملی انگلیس از جام جهانی صحبت کرده است.
جود بلینگام، ستاره جوان تیم ملی انگلیس، در مورد شادی گل جالب خود با جوردن هندرسون صحبت کرده است.
دروازه‌بان خرافاتی انگلیسی در مورد کارهایی که باید قبل از هر بازی انجام دهد صحبت کرده است.
یکی از رستوران‌های زنجیره‌ای واقع در خیابان شریعتی تهران که در صفحه مجازی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام با درج مطالب ضد ملی، از تیم فوتبال انگلیس حمایت و آرزوی ناکامی برای تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، کرده بود، بلافاصله شب گذشته و پس از بررسی جوانب ماجرا و صحت سنجی اقدامات انجام شده منتسب به آن در فضای مجازی، با دستور قضایی پلمب شد.
جود بلینگام، ستاره انگلیسی دورتموند، در مورد دلایل انتخاب این تیم به جای منچستریونایتد صحبت کرده است.
ترنت الکساندر آرنولد، مدافع انگلیسی لیورپول، در مورد شروع نامطلوب تیمش در فصل جاری صحبت کرده است.
ترنت الکساندر آرنولد، مدافع انگلیسی لیورپول، در مورد شروع نامطلوب تیمش در فصل جاری صحبت کرده است.
وب سایت اماراتی تفسیر عجیبی از نخستین پیروزی مجیدی در لیگ امارات داشت.
ترنت الکساندر آرنولد، ستاره انگلیسی لیورپول، در مورد گل فوق العاده خود برابر بورنموث صحبت کرده است.
ویدئویی از انگلیسی صحبت کردن مردی که در مسیر قله دماوند قاطر اجاره می دهد مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.
از زمانی که این پرونده شکل گرفت، تیم های منسجمی در قوه قضائیه و وزارت امور خارجه برای حمایت از این تبعه ایرانی شکل گرفت، چراکه واقعا یک پرونده کاملا سیاسی و ناعادلانه ای شکل گرفته بود. علاوه بر قوه قضائیه، وزارت امورخارجه هم از طریق سفارتخانه ها و هم از طریق مقامات مختلف ستاد وزارت خارجه و سفارت سوئد، پیگیری های مختلفی انجام دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ