اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک بازیکن مصری با گلی که شگفت انگیز، شبیه به گلی که در دیدار فینال لیگ باشگاه‌های مصر به ثمر رساند، خاطرات خاطرات روبرتو کارلوس برزیلی را زنده کرد. محمد شکری بازیکن تیم فوتبال سرامیکا کلیوپاترا در دیدار مقابل تیم المصری پورت سعید از فاصله بیش از ۳۰ متری ضربه ایستگاهی را زد که توپ با قدرت در هوا چرخید و وارد دروازه شد. سال ۱۹۹۷، دو تیم ملی فرانسه و برزیل در قالب دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که روبرتو کارلوس با یک گل استثنایی دروازه فابین بارتز را باز کرد.
تراکتور طی روزهای آینده در دو بازی دوستانه به مصاف پیکان تهران و مس سونگون می‌رود.
تیم ملی آرژانتین در یک بازی دوستانه در شهر پکن، پایتخت کشور چین به مصاف تیم ملی استرالیا رفت و در این بازی موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد. در جریان این دیدار یک هوادار چینی برای رساندن خودش به لیونل مسی از میان تماشاگران از روی سکو‌ها وارد زمین چمن شد و در نهایت هم موفق شد خودش را به لیونل مسی و همچنین امیلیانو مارتینز برساند. اما نحوه خروج او از زمین جالب نبود. نیرو‌های امنیتی ورزشگاه از دست‌ها و پا‌های او گرفتند و او را به بیرون زمین بردند.
رضا عنایتی با اعلام برنامه آماده‌سازی تیم امید از باشگاه‌ها درخواست کرد که همکاری لازم را با این تیم داشته باشند.
سیامک نعمتی و محمد عمری در بازی دوستانه امروز پرسپولیس هم غایب بودند.
اصلا فرد دیگری سودای رفتن ندارد. در آن مقطع که این بازیکنان به مسابقات می‌رفتند بیشترین نگرانی ما اسرائیل بود. بازیکنان ما چند مرحله به اسرائیل خوردند و در ۵ یا ۶ مرحله بازی نکردند که جای تقدیر و تشکر دارد. کسی فکرش را هم نمی‌کرد که سارا برود. در آن شرایط دوستانی، چون پهلوان‌زاده و هاشمی در مسابقات سرداور بودند. این کشف حجاب که صورت گرفت باید طوری مدیریت می‌شد. خود سارا بحث بازگشت را داشت و دنبال تضامین بود که فردی، چون وزیر ضمانت کند و در برگشت اذیت نشود. وزیر و سیستم‌های نظارتی دو سه بار با من صحبت کردند و گفتند منعی برای آمدنش نگذاشتیم، اما در این شرایط قطعا باید پاسخگو باشد و بتواند با توجه به قوانین کشورش جوابی بدهد.
تیم‌های ملی فوتبال ایران و کنیا در ورزشگاه آزادی تهران مقابل دیدگان هواداران زن و مرد دیداری دوستانه برابر هم برگزار کردند. این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع ایران به پایان رسید. این دومین دیدار تدارکاتی ایران با سرمربی‌گیری امیر قلعه نویی است.
بر اساس توافق فدراسیون فوتبال ایران و روسیه، تیم ملی دو کشور روز 3 فروردین در استادیوم آزادی تهران با هم بازی دوستانه انجام خواهند داد.
سایت‌های عراقی امروز از قول عدنان درجال، رئیس فدراسیون فوتبال عراق نوشتند که توافق نهایی با همتای روسی برای برگزاری بازی دوستانه بین دو تیم انجام شده است.
تیم ملی فوتبال سوریه با سرمربی نام آشنای خود دو دیدار دوستانه برگزار خواهد کرد.
رشد و پیشرفت اتان امباپه، برادر کیلیان امباپه، سریع و قابل توجه است و او که تنها 15 سال دارد، اخیرا در دو بازی دوستانه برای پی اس جی هم به میدان رفت.
باید قبول کرد اگر مهدی طارمی و حلقه احتمالی دوستانش در تیم ملی نبودند، کارلوس کی‌روش در رؤیا هم فکر بازگشت مجدد به فوتبال و حضور دوباره در جام جهانی را نمی‌دید. اصرار طارمی به «نامناسب»‌بودن دراگان اسکوچیچ و «مناسب»‌بودن کارلوس کی‌روش کاری کرد تا نهایتا مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش برای بازگشت کارلوس کی‌روش راضی شوند.
دو تیم مس کرمان و هوادار تهران در یک بازی دوستانه به مصاف هم رفتند که در این بازی توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.
تیم استقلال بعد از دیدار دوستانه با هوادار در هفته جاری هم دو دیدار تدارکاتی دیگر برگزار خواهد کرد.
تیم هوادار در جریان بازی دوستانه با استقلال با نتیجه دو بر یک پیروز شد تا نشان دهد هم چنان می تواند یکی از تیم های قابل احترام لیگ برتر باشد.
حریفان ایران و تونس درخواست فیلم بازی دوستانه چند روز قبل این دو تیم را داشتند.
«گیلبرت گالوان» در سال ۱۹۸۴ از زندانی در ایالت میشیگان فرار می‌کند و خودش را به مرز کانادا می‌رساند. گیلبرت با کمک یکی از دوستانش به طور غیرقانونی وارد خاک کانادا می‌شود و تنها طی دو سال، ۵۹ فقره سرقت سریالی از بانک‌ها و جواهرفروشی‌های شهر‌های مختلف را در کارنامه خود ثبت می‌کند و دست دیگر سارقان شهر را در پوست گردو می‌گذارد. در این بازه در زندگی شخصی او هم اتفاقاتی می‌افتد و ازدواج می‌کند. این دزد افسانه‌ای، در حالی که یک گروه ضربت از پلیس‌های کارکشته در تعقیب او هستند، ثروتی هنگفت و افسانه‌ای به دست می‌آورد، در نهایت با اشتباه یکی از دوستانش لو می‌رود و دستگیر می‌شود
سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران پیوند خاصی با بازیکنانش در تیم ملی دارد.
برزیل امشب در یک بازی دوستانه در پارک دو پرنس پاریس، توانست با پنج گل بر تونس پیروز شود. برزیل چند روز قبل غنا را هم با سه گل شکست داده بود.
مدیر تیم پرسپولیس و سرمربی گل‌گهر پیش از بازی دوستانه دو تیم برخورد گرمی با هم داشتند.
تیم ملی فوتبال آمریکا همگروه کشورمان در جام‌جهانی در یک بازی دوستانه با دو گل مغلوب ژاپن شد تا روز‌های بحرانی شاگردان گرگ برهالتر که در ۱۰ بازی اخیرشان تنها یک برد داشته‌اند، ادامه داشته باشد.
دو تیم سپاهان و النجف عراق در یک دیدار دوستانه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری سه گله سپاهانی‌ها به پایان رسید
دکتر حسین سلطانی، رزمنده کربلای ۴ از لشکر ۵ نصر گفت: شب هنگام شد و از آن‌جا ما را به سمت بصره بردند؛ آن جا بود که تعداد دیگری از دوستان و همرزمانم را دیدم. در ضمن آن‌جا پانسمان دستم را هم باز کردند که خونریزی شدیدی به راه افتاد و از حال رفتم. به هرحال روز بعد از آن برای دریافت اطلاعات هویتی، ما را به مقر استخبارات در بغداد بردند و با ورودمان به آن‌جا «پذیرایی!» به شدت سختی نیز از ما کردند. سپس من و چند نفر دیگر را که خونریزی و جراحت داشتیم، به بیمارستان منتقل کردند که برای جراحت‌های دست و پاهایم دو روز آن جا بودم.
دو تیم استقلال و هوادار در یک بازی تدارکاتی به مصاف هم رفتند که با نتیجه تساوی یک – یک به پایان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ