واکنش عجیب و زشت هواداران شالکه به مصدومیت مارکو رویس، موجب خشم طرفداران دورتموند شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بحث فحاشی دسته جمعی به کاپیتان تراکتور با توجیه عجیبی از سوی مدیر تیم سپاهان همراه بود.
سینما تجلی زندگی است. آینه‌ای است پیش روی همگان. صفت آینه، بازنمایی است. آینه‌، خوب و بد، زیبا و زشت را به میزان واقعیت می‌تاباند. آینه به دستور رفتار نمی‌کند. غبار می‌گیرد، ترک می‌خورد، می‌شکند اما حقیقت را در پاره‌های خود تکرار می‌کند. می‌خواهیم از آینه غبار برگیریم. می‌خواهیم به تکریم آینه بنشینیم. می‌خواهیم سینما زنده بماند. سینما که صاحبان اصلی آن مردمانند.
دبیر شورای نگهبان دبیر شورای نگهبان به هتک حرمت آمر به معروف در باغ نارنجستان قوام شیراز واکنش نشان داد و گفت: در روزهای گذشته اتفاق ناراحت‌کننده‌ای در شهر شیراز روی داد و به فردی که قصد ادای تکلیف شرعی امر به معروف و نهی از منکر داشت، جسارت شد. این رفتار خلاف شرع، خلاف قانون و خلاف حقوق انسانی، محکوم است و از همه کسانی که غیرتمندانه به این رفتار زشت واکنش نشان دادند، تشکر و قدردانی می‌کنم. مسئولانی که در این زمینه وظیفه دارند، برخورد سریع و قانونی و بدون مماشات، اجازه ندهند برخی افراد هنجارهای مورد احترام جامعه را زیر پا بگذارند.
ماجرای پیراهن گلزن دربی صدم عجیب‌تر از آن چیزی شد که در ابتدا به نظر می‌رسید.
فدراسیون فوتبال اسپانیا نسبت به جنجال‌های فینال رقابتهای زیر 21 سال اروپا واکنش تندی نشان داد و انگلیس را به رفتار نامناسب و زشت متهم کرد.
فدراسیون فوتبال اسپانیا نسبت به جنجال‌های فینال رقابتهای زیر 21 سال اروپا واکنش تندی نشان داد و انگلیس را به رفتار نامناسب و زشت متهم کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه کنعانی زادگان بدترین رفتار را از خود نشان داد و باعث رنجش خاطر ایرانی‌ها شد، گفت: کاری که او کرد در فوتبال محلات هم دیگر کسی انجام نمی‌دهد.
طبق قانون اساسی، هر نماینده "حق" دارد در همه مسائل داخلی و خارجی کشور اظهارنظر نماید (اصل 84) ولی گویا هیات نظارت بر رفتار نمایندگان خود را فراتر از قانون اساسی پنداشته و نماینده ای را کلا از حق خود محروم کرده و زشت تر این که رئیس مجلس هم عملاً این بدعت را پذیرفته است.
شایعات مربوط به درخواست ۴۰۰ یورویی آندره‌آ استراماچونی برای بستن پرونده‌اش با استقلال حقیقت دارد.
پدر ارلینگ هالند که برای دیدن بازی منچسترسیتی و رئال مادرید راهی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شده بود با هواداران رئال درگیری لفظی پیدا کرد.
کاپیتان گل گهر رفتار بدی با خبرنگاران حاضر در ورزشگاه داشت
دقایقی قبل از شروع دربی نزدیک بود اتفاق تلخی برای چند بازیکن پرسپولیس رخ دهد.
مرحله یک چهارم نهایی کشتی فرنگی قهرمانی زیر ۲۳ سال اروپا در وزن ۵۵ کیلوگرم بین کاراپت مانولیان ارمنستانی و رحیم حسنوف آذربایجانی با حرکت غیرورزشی به پایان رسید.
رفتار هواداران نساجی در پایان بازی علیه ریکاردو ساپینتو باعث خشم سرمربی استقلال شد.
وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، قصد دارد به هر شکل ممکن پاسخ رفتار زشت هواداران اتلتیکو مادرید را بدهد.
سرمربی پرتغالی در شرایط خاصی به ایران بازگشت؛ زمانی که برخلاف گذشته، موافقان چندانی نداشت. بعد هم که نتایج ضعیفی در قطر گرفت و کلا همان پایگاه نازل باقی‌مانده هم برایش فرو ریخت. در این شرایط همه منتظر مانده‌اند تا فدراسیون تکلیف او را روشن کند.
هواداران تیم ملی فوتبال فرانسه پیراهن مسی را آتش زدند تا خشم خود را از این بازیکن نشان دهند.
کیلیان ام باپه در فینال جام جهانی برابر مارتینز هتریک کرد
رسانه اسپانیایی مارکا در واکنش به حرکات مراکشی‌ها که به شدت عصبانی بودند نوشت: خشم، یادگار اشرف حکیمی و مراکشی بود که منتظر اهدای مدال به کرواسی نشدند.
لوکاس اوکامپوس، ملی‌پوش آرژانتینی باشگاه سویا، روز گذشته به آمستردام رفت تا در تست های پزشکی آژاکس شرکت کند ولی به او گفتند که از خریدش منصرف شده‌اند.
آلفرد شرودر، مربی آژاکس، انتقال 100 میلیون یورویی آنتونی به منچستریونایتد را زیر سوال برد و از رفتار این بازیکن برزیلی انتقاد کرد.
پیشکسوت استقلال در مورد موضوعات مختلفی در مورد این تیم به ویژه الزام حضور بانوان در ورزشگاه صحبت کرد‌.
مطهری امروز ساعت ۱۲ ظهر در اوج گرمای تابستان مجبور شد تمرینات انفرادی را پشت سر بگذارد!
چگونه مالیات اجاره املاک را بپردازیم؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ