هافبک نساجی معتقد است که این تیم استحقاق کسب هر سه امتیاز بازی مقابل هوادار را داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وینگر هوادار نسبت به عدم اعلام پنالتی روی خود واکنش جالبی داشت.
در دیدار دو تیم در نیمه اول بجز دو حمله تقریبا جدی نکته خاصی نداشت و با نتیجه تساوی به اتمام رسید.
ساکت الهامی زمانی که سرمربی هوادار بود، بعد از پیروزی تیمش در جام حذفی گفت من با چند تا پیرز‌ن هم این‌ها را می‌برم و مهرداد رضایی در لیگ این‌گونه جوابش را داد. حالا الهامی بعد از پیوستن به مس این بازیکن را از تیم خط زده. رضایی هم علت کنار گذاشته شدنش را این شادی پس از گل اعلام کرده است. / منبع: فارس
سرمربی پرسپولیس به خانواده‌ی هواداری که جانش را در جریان فینال جام حذفی از دست داد، تسلیت گفت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر هوادار و رسیدن به فینال گفت: تمام تلاشمان را می کنیم که بتوانیم با پیروزی در فینال یک جام دیگر را به هواداران هدیه کنیم.
مربی تیم فوتبال هوادار با بیان اینکه بازیکنانش انگیزه بالایی برای دیدار برابر پرسپولیس دارند گفت: به دنبال این هستیم تا بتوانیم به فینال جام حذفی صعود کنیم.
روزی که بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی قرعه‌کشی شد و پرسپولیسی‌ها فهمیدند که باید با هوادار مصاف دهند، از این قرعه بشدت استقبال کردند، چرا که فرصت انتقام برای آنها فراهم شده بود.
هوادار تهران این روزها برای بازی با فولاد آماده می‌شود و البته ساکت الهامی تلاش می‌کند به ترکیب ایده‌آل خود برای جام حذفی برسد.
مربی تیم فوتبال هوادار که تیمش به جمع چهار تیم برتر جام حذفی رسیده و حریف پرسپولیس در نیمه نهایی شده است، گفت: می‌خواهیم مقابل پرسپولیس از امتیاز میزبانی خودمان استفاده کنیم.
تیم فوتبال استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با نساجی دیدار می کند و پرسپولیس به مصاف هوادار می رود.
تیم فوتبال استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با نساجی دیدار می کند و پرسپولیس به مصاف هوادار می رود.
هوادار تهران بلافاصله پس از رسیدن به اهواز در محوطه هتل پارس اهواز مشغول تمرین شد.
هوادار در پی خلق شگفتی در این فصل فوتبال ایران با حضور در جمع چهار تیم نهایی جام حذفی است.
مربی تیم فوتبال هوادار با تاکید بر این که بازیکنان این تیم انگیزه بالایی برای متوقف کردن استقلال و گرفتن امتیاز دارند گفت: متاسفانه مدیریت استقلال این تیم را گوشت قربانی کرده است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار تیمش برابر هوادار در هفته بیست و ششم لیگ برتر گفت: با تیمی بازی داریم که در دیداری فوق العاده توانست پرسیپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست دهد.
محمد آبشک می گوید شرایط خوبی پیدا کرده‌اند و سبک بازی تیم به شکلی است که هوادار را راضی نگه می‌دارد.
هوادار در مصاف با پرسپولیس در استادیوم آزادی به ششمین برد خود دست پیدا کرد و با رساندن شمار امتیازات خود به عدد 25 به نیمه بالای جدول آمد.
مربی فولاد خوزستان گفت: ما مقابل ۷۰ هزار هوادار با پرسپولیس بازی کردیم و در سوپرکاپ آن‌ها را شکست دادیم، آیا آن زمان هم لجن‌بازی کردیم؟ من به این صحبت‌ها احترام می‌گذارم، اما این‌طور نیست که این حرف‌ها گفته شود. اگر امروز آن‌ها ما را می‌بردند حتما مربیان ما را بغل می‌کردند، اما حالا که ما بردیم لجن شدیم! خدا را شکر در این کشور دمکراسی وجود دارد و هر کسی آزاد است که هر حرفی را بزن/ورزش سه
مس رفسنجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید به مصاف هوادار با انگیزه برود.
از این هفته رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور با حضور تیم های لیگ برتری دنبال می شود. این بدین معنی است که مرحله یک شانزدهم نهایی بازی ها آغاز شده است.
سرخیو بوسکتس بر خلاف خوان لاپورتا، رئیس بارسا، معتقد است لوییس انریکه نقش اول را در درخشش تیم ملی اسپانیا داشته و ژاوی در این امر نقش کمرنگی دارد.
کارشناس فوتبال گفت: با توجه به اینکه پرسپولیس دو امتیاز با استقلال فاصله پیدا کرده است، آبی پوشان راهی جز بردن تیم هوادار ندارند تا بتوانند به حریف قدیمی خود برسند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هوادار تیم پر تلاشی است اما سه امتیاز را از این حریف می خواهیم.
داریوش شجاعیان بازیکن باتجربه هوادار می‌گوید تیم یک دلی دارند که حتی از روی نیمکت و سکوها برای موفقیت هم‌تیمی‌های‌شان دعا می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ