همزمان با فرارسیدن سال نو و در تلاش خیرخواهانه شهردار منطقه ۱۴، جوان زندانی از مجازات قصاص رهایی یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم جوان هوادار تهران مورد توجه چند تیم لیگ برتری قرار گرفته و احتمالا شاهد جدایی اش از این تیم قرار گرفته است.
میلاد بلادی سرمربی جوان تهرانی، هدایت دریا بابل را بر عهده گرفت.
کابوس زنان و مردان شرق تهران/ دختری بر لبه پرتگاه!/ قتل زن جوان روز قبل از دادگاه مهریه‌اش/ درگیری فامیلی به قتل زن سیرجانی انجامید/ زن جوان در یک قدمی قصاص/ ماجرای نصب کامپیوترهای سرقتی خودرو در محل!/ گم شدن دایی و خواهرزاده در مه
جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و مأموران برای افشای راز جنایت به تکاپو افتادند. در بررسی‌ها روشن شد شوهر پرستو به نام رضا همزمان با کشته شدن همسر و فرزندش به مکان نامعلومی گریخته است. با افشای این ماجرا فرضیه دست داشتن مرد جوان در جنایت خانوادگی قوت گرفت و مأموران به بازجویی از خانواده پرستو پرداختند.
مدتی قبل رسیدگی به شکایت‌های سریالی زنان تهرانی که در محدوده جنوب شرقی تهران طعمه یک سارق قرار گرفته بودند در دستور کار مأموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت که همگی با یک شیوه و شگرد قربانی نقشه یک تبهکار شده بودند. سرانجام در حالی که شمار قربانیان به ۹ نفر رسید، سارق جوان شناسایی و دستگیر شد.
زن جوان سوار خودروی پژو شد و به راننده گفت دربست. تازه از مطب دکتر می‌آمد و حالش اصلا خوب نبود. راننده جوان هنوز چند کیلومتری نرفته بود که برگشت و از زن جوان خواست تا بیاید جلو و روی صندلی کنار راننده بنشیند. این حرف راننده برای زن جوان کمی مشکوک به نظر می‌رسید. با خودش گفت که این مرد حتما نقشه‌ای در سر دارد و پرسید: «برای چی بیایم جلو؟ من راحتم.» راننده جوان کسی نبود جز مردی که پلیس از ماه‌ها قبل در تعقیب او بود.
زن جوان سوار خودروی پژو شد و به راننده گفت دربست. تازه از مطب دکتر می‌آمد و حالش اصلا خوب نبود. راننده جوان هنوز چند کیلومتری نرفته بود که برگشت و از زن جوان خواست تا بیاید جلو و روی صندلی کنار راننده بنشیند. این حرف راننده برای زن جوان کمی مشکوک به نظر می‌رسید. با خودش گفت که این مرد حتما نقشه‌ای در سر دارد و پرسید: «برای چی بیایم جلو؟ من راحتم.» راننده جوان کسی نبود جز مردی که پلیس از ماه‌ها قبل در تعقیب او بود.
تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد یک مرد جوان از سایت خرید و فروش اینترنتی افرادی که طلا‌های خود را آگهی کردند شناسایی و به صورت تلفنی قرار ملاقات حضوری با آن‌ها گذاشته که در آنجا با نشان دادن رسید جعلی اقدام به سرقت طلا‌های مالباختگان کرده است.
دردسر مرگ معمایی مرد جوان کنار بخاری/ راز جسد سوخته در بیابان‌های دماوند کشف شد/ بازگشت به خط قصاص بعد از بی‌گناهی در جنایت خونین/ قتل آتشین پسرک در هلهله عروسی روستا/ جولان مسلحانه ۲ مرد در نقش مأمور اطلاعاتی/ اعتراف به قتل همسر در جنوب تهران/ دخترک ۳ ساله در دام مرگبار زن
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد جوانی که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره زورگیری اعتراف کرد.
تله شیطانی ۲ مرد برای جوان پولدار تهرانی
آن روز برای خرید سی‌دی بازی به میدان امام خمینی رفته بودم. ایام عید بود و وقت بازی و تفریح داشتم. می‌خواستم سریع خرید کنم و به خانه برگردم. پشت فرمان بودم و با سرعت کم می‌راندم تا جایی پارک کنم که دو نفر سمتم آمدند. خودشان را به من مأمور وزارت اطلاعات معرفی کردند. آن‌ها در ابتدا طوری وانمود کردند که به من مشکوک شده‌اند. می‌گفتند از صندوق عقب ماشین صدا می‌آید و تکان می‌خورد!
آثار صدمات ناشی از اصابت ضربات چاقو روی بدن زن جوان وجود نداشت و جسد با دستور بازپرس جنایی برای بررسی دقیق علت فوت و همچنین احراز هویت مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین بررسی‌های ابتدایی نشان می‌داد که احتمالاً ۴۸ ساعت از قتل می‌گذرد.
علی نوبخت فوتبالیست جوان تیم فوتبال احسان شهرری در یکی از دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر نوجوانان تهران بر اثر ضربه به سر در حین بازی درگذشت.
علی نوبخت فوتبالیست جوان بر اثر ضربه به سر در حین بازی درگذشت.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ گوش بری در فضای مجازی!/ بازداشت عاملان قتل مرد جوان در شرق تهران/ پسر از قصاص پدرش گذشت/ حمل هروئین با بطری شامپو/ دستگیری قاتل درکمپ مهاجران غیرقانونی/ ماجرای دزدان مشهور در فیلم سرقت!/ ۴ محکوم به مرگ از پای چوبه دار برگشتند
زن جوانی که با همدستی مردی غریبه با خوراندن قرص همسرش را به قتل رسانده بود با رأی قضات دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص محکوم شد.
زن جوان تهرانی که دو مرد را اجیر قتل شوهرش در تهرانپارس کرده بود، به همراه عاملان جنایت توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی بازداشت شد.
وقتی مأموران بلافاصله به نشانی اعلام شده در محدوده شرق تهران اعزام شدند دریافتند درگیری میان مردی ۷۰ ساله و پسر ۳۰ ساله‌اش رخ داده و در جریان این درگیری پسر جوان پدرش را با ضربات متعدد چاقو کشته و متواری شده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ گذشت اولیای دم از قصاص زنی که شوهرش را کشت/ خرید نوزاد در البرز فروش در تهران/ برق جان ماهی گیر رشتی را گرفت/ انکار قتل شوهر پس از یکسال/ حمله هولناک ۲ سارق به یک زن/ سرقت های سریالی سارق عنکبوتی/ جنایت سابقه داران در کوچه سماورسازان!/ نوه از مجازات قصاص رهایی یافت
بررسی‌های ماموران کلانتری ۱۰۳ گاندی مشخص کرد پسر جوان که در خانه حضور داشته پس از مشاهده طوفان به قصد سلفی گرفتن سمت پنجره رفته و به دلیل وزش‌باد از طبقه ۱۲ به سمت خیابان سقوط کرده است!
مأموران در تحقیقات اولیه پی بردند، ضارب پسر جوانی به نام کریم ساکن یکی از روستا‌های اطراف تهران بوده که به سحر علاقه‌مند شده و پس از شنیدن جواب منفی از سوی زن جوان، وی را به قتل رسانده است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت اعلام کرد: در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد، مرد جوان با چرب‌زبانی، مهاجرت به کشور‌های اروپایی و وعده‌های دروغین ازدواج، از ۴ زن به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و نا پدید شده است.
قضات دادگاه دو مرد جوان را به قصاص محکوم کردند و وقتی پرونده برای اجرا به دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شد با تلاش واحد صلح و سازش مستقر در دادسرای امور جنایی سرانجام خانواده مقتول به خاطر رضای خدا و به حرمت امام حسین (ع) از قصاص راننده سمند گذشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ