مدتی قبل رسیدگی به شکایت‌های سریالی زنان تهرانی که در محدوده جنوب شرقی تهران طعمه یک سارق قرار گرفته بودند در دستور کار مأموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت که همگی با یک شیوه و شگرد قربانی نقشه یک تبهکار شده بودند. سرانجام در حالی که شمار قربانیان به ۹ نفر رسید، سارق جوان شناسایی و دستگیر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه سان انگلیس جزئیات عجیبی را از شروط نیمار برای پیوستن به الهلال بیان کرده‌ که باعث حیرت همگان شده است.
این ویدئو که در یک آبمیوه فروشی زیبا در خیابان های سئول ضبط شده است، فرایند آبمیوه گیری بسیار تمیز و سالم توسط دو فروشنده خیابانی کره ای را نشان می دهد.
نوشیدن این آب میوه غیر معمول می‌تواند فشار خون را کاهش دهد.
در مورد آب هندوانه اگر قصد نوشیدن آن را دارید سعی کنید به جای دستگاه آبمیوه گیری آن را در مخلوط کن درست کنید. لذت بردن از هندوانه به شکل میوه یا مایع چند بار در هفته برای بهره مندی کامل از تمام فواید سلامتی آن بسیار مفید است.
محققان داده‌های هشت مطالعه در مورد رژیم آب را تجزیه و تحلیل کردند. با این نوع رژیم، افراد فقط مقدار کمی آب میوه و سوپ مصرف می‌کنند. نویسندگان دریافتند که این رژیم منجر به کاهش قابل توجه وزن در کوتاه مدت می‌شود. افرادی که به مدت پنج روز رژیم گرفتند ۴ تا ۶ درصد وزن خود را از دست دادند، افرادی که ۷ تا ۱۰ روز رژیم گرفتند، ۲ تا ۱۰ درصد و افرادی که ۱۵ تا ۲۰ روز این رژیم را داشتند، بین ۷ تا ۱۰ درصد وزن خود را از دست دادند.
کافئین موجود در چای و قهوه می‌تواند عوارض جانبی دیگری هم داشته باشد که شامل افزایش ضربان قلب و تپش قلب، اضطراب، بی‌قراری، بی‌خوابی، مشکلات گوارشی مثل تهوع و اسهال، اختلالات خواب، فشارخون بالا و حتی وابستگی به کافئین می‌شود.
بیمار دیابتی تحت هیچ شرایطی، حتی اگر یک آب میوه ۱۰۰٪ از میوه طبیعی تشکیل شده باشد، نباید آب میوه مصرف کند. تصور کنید که چند پرتقال آب‌گیری می‌شود تا یک لیوان آب پرتقال تهیه شود؟
احتمالاً می‌دانید که باید از مصرف نوشیدنی‌های الکلی خودداری کنید. اما همچنین باید مراقب آبمیوه، نوشیدنی‌های انرژی‌زا و چای شیرین باشید، زیرا سرشار از شکر هستند. مقادیر زیاد قند آسیب عصبی را به دنبال دارند چرا که باعث بروز التهاب می‌شوند.
رئیس گروه بهبود تغذیه مرکز بهداشت خوزستان گفت: آب میوه طبیعی و تازه، از جمله "نوشیدنی‌ های سالم" است. آب میوه‌ها سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی و مواد ضدسرطان (رنگدانه‌های گیاهی) هستند.
گرگان- کشف پاکت آبمیوه ۱۷ ساله در جنگل هیرکانی النگدره، تلنگر جدی برای حفاظت بهتر از منابع طبیعی و محیط زیست است.
در کل آب مرکبات مانند پرتقال، گریپ فروت و لیمو منبع بسیار خوبی از ویتامین ث است. ویتامین ث یک آنتی اکسیدان است و به مبارزه با رادیکال‌های آزاد می‌رود. ویتامین ث به تولید گلبول‌های سفید خون و آنتی بادی و در نهایت مقابله با مهاجمان خارجی کمک می‌کند. کمبود ویتامین ث می‌تواند منجر به تاخیر در بهبود زخم، ناتوانی در مبارزه با عفونت و اختلال در پاسخ ایمنی شود.
تقویت سیستم ایمنی بدن با ۶ آبمیوه
علاقه نشان ندادن بچه‌ها به خوردن میوه و آبمیوه از جمله معضلات پدر و مادرهاست؛ در حالی که شما می‌توانید میوه‌ها و آبمیوه‌ها را در قالب بستنی یخی به خوردشان بدهید.
فواید سلامتی آناناس تنها به سلامتی کلی بدن شما محدود نیستند. آبمیوه آناناس همچنین به سلامت زنان در ارتباط با عادت ماهیانه دردناک و ناراحت با توجه به وجود آنزیم بروملاین که خواص ضد درد دارد، کمک می کند.
بطری آبمیوه گیری محصول ژاپن با دکمه‌ای که در کف بطری قرار دارد میوه‌ها را با یک دیگر مخلوط می‌کند.
دختر جوان مدعی شد که پسر ثروتمند او را با آبمیوه بی هوش کرده و مورد آزار قرار داده است
آبمیوه می‌تواند راهی خوشمزه و با طراوت برای تامین برخی از مواد مغذی مورد نیاز بدن باشد که ممکن است به صورت روزانه از طریق غذا دریافت نکنید. آبمیوه نه تنها طعمی عالی دارد بلکه راهی سریع و آسان برای مصرف این مواد مغذی در طول سفر و یا در روز‌های پرمشغله از نظر کاری می‌باشد.
مسئول VAR در فینال جام جهانی از تصمیمات کلیدی تیمش در جریان پیروزی آرژانتین مقابل فرانسه دفاع کرد.
دختر نوجوان در تحقیقات گفت: با ترفند شهرت و ثروت، مرا مجاب کرد که با او شراکت کنم و من هم طلا‌های خودم و مادرم را بدون آنکه به کسی بگویم برداشتم تا شریک مرد نقاش شوم. ۳۰۰ میلیون تومان ارزش اموال بود و زمانی که امیر متوجه شد طلا‌ها را با خودم آورده‌ام به من آبمیوه مسموم داد و من که نیمه‌هوش شده بودم زمانی که متوجه شدم می‌خواهد طلا‌ها را سرقت کند مقاومت کردم. اما امیر مرا کتک زد و با زور طلا‌ها را از من گرفت و نیمه‌هوش در کنار خیابان رها کرد.
مطالعات پژوهشگران دانشگاه آمریکایی دلاوار در این‌باره نشان داد که آب آلبالوی ترش فرآیند زوال شناختی (cognitive decline) را کند می‌کند.
نوشیدن آب هویج و زنجبیل برای سلامت پوست مفید است. ویتامین C موجود در این آبمیوه به افزایش تولید کلاژن کمک می‌کند که این فرآیند برای بهبود جراحات و حفظ استحکام پوست مورد نیاز است. این نوشیدنی همچنین منبعی از ویتامین A محسوب می‌شود، این آنتی اکسیدان محافظی طبیعی در برابر اشعه مضر خورشید است.
استفاده از میان وعده‌های غیر خانگی برای دانش آموزان مانند انواع کیک و بیسکوییت، آبمیوه صنعتی، شکلات و آبنبات و ... تعداد دفعات استفاده در هفته را کاهش دهید و تا حد امکان از لقمه‌های سالم و تازه خانگی استفاده کنید.
رئیس اتحادیه آب میوه، بستنی و کافی‌شاپ‌های مشهد از اعمال محدودیت ساعت کاری و ممنوعیت فعالیت رسته‌های زیرمجموعه این اتحادیه مانند آب میوه، بستنی، کافی‌شاپ‌ها، کافه‌سنتی‌ها، قهوه‌سراها، کافه‌بازی‌ها و گیم‌سنتر‌ها بعد از ساعت ۲۴ خبر داد.
سارق حرفه‌ای پس از مذاکرات اولیه با رانندگان درخصوص تعیین قیمت باربری سوار بر کامیون و خودرو شده و سپس با چرب‌زبانی و یا با چاقو به آنها آبمیوه خورانده و برای سرقت اموال اقدام به آدم‌ربایی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ