زن جوان تهرانی که دو مرد را اجیر قتل شوهرش در تهرانپارس کرده بود، به همراه عاملان جنایت توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی بازداشت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متخصصان پزشکی قانونی بعد از معاینه اولیه جسد مقتول اعلام کردند که حدود ۴ روز از قتل می‌گذرد. از سویی شواهد به‌دست آمده در صحنه جنایت نشان می‌داد که مقتول در خواب به قتل رسیده و توانی برای دفاع از خودش نداشته است.
در حالی که پدر و پسر و سروش یکدیگر را متهم به قتل می‌کردند و می‌گفتند دیگری آن‌ها را در عمل انجام‌شده قرار داده، فرضیه کارآگاهان بر بررسی مدارک و شواهد متمرکز شد. اعترافات افراد مختلف گروه حکایت از آن داشت که سروش بوده که به طمع تصاحب اموال دکتر سناریو قتل‌ها را طراحی کرده است، اما مدارک مشخصی در مورد ماجرا به دست نیاوردند، بنابراین تحقیقات ادامه یافت.
تیم جنایی در محل حادثه با جسد مثله شده زن حدوداً ۲۵ ساله‌ای داخل چندین پلاستیک زباله مواجه شدند که قربانی یک جنایت شده بود؛ گزارش پزشک صحنه نیز حکایت از آن داشت از زمان قتل زن جوان ۴ تا ۵ ساعت گذشته است.
تیم جنایی در محل حادثه با جسد مثله شده زن حدوداً ۲۵ ساله‌ای داخل چندین پلاستیک زباله مواجه شدند که قربانی یک جنایت شده بود؛ گزارش پزشک صحنه نیز حکایت از آن داشت از زمان قتل زن جوان ۴ تا ۵ ساعت گذشته است.
پلیس باند آدم ربایی را که یک پزشک سرشناس تهرانی را به همراه همسرش به خاطر طمع تصرف اموال آن‌ها به قتل رسانده بودند، دستگیر کرد.
سامان متهم ردیف اول پرونده در اظهارات ضد و نقیضی مدعی شد: به خاطر خانه خیابان ایران زمین با مرد سالخورده، اختلاف پیدا کرده بودیم؛ قصد ما جنایت نبود فقط قرار شد تا او را با کلت کمری بترسانیم اما هنگامی که پزشک سرشناس و همسرش وارد خانه شد؛ پدر این پسر که به دلیل مصرف مواد مخدر در حالت طبیعی خود نبود با سلاح گرم به زن و مرد سالخورده شلیک کردند!
اعضای تیم جنایی پس از عبور پای در محل حادثه گذاشتند و با جسد مرد حدودا 27 ساله‌ای مواجه شدند که کاملا سوخته بود؛ گزارش متخصصان پزشکی قانونی حکایت از آن داشت، مرد جوان با ضربات چوب به سرش به قتل رسیده و سپس جسد او به آتش کشیده شده است.
وکیل دیگو مارادونا اسطوره فقید آرژانتین چند پزشک را متهم قتل او اعلام کرد.
پزشک عمومی که با همدستی دستیارش دی‌ماه سال گذشته برادر دندانپزشکش را در ساختمانی در خیابان فرشته پس از چند روز شکنجه به طرز دلخراشی به قتل رسانده بود، صبح دیروز همراه همدستش به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد.
فرزین در اعتراف هولناک خود گفت که بعد از به قتل رساندن حمید، جسد او را مثله کرده و تکه‌های جسد را کباب کرده و خوراک حیوانات کرده‌اند. از بقایای جسد حمید تنها چند تکه استخوان در میان بوته‌های سر خیابان فرشته کشف شده و فرزین در اعترافات قبلی خود گفته بود جسد را در نقاط مختلف شهر ریخته است.
آثار صدمات ناشی از اصابت ضربات چاقو روی بدن زن جوان وجود نداشت و جسد با دستور بازپرس جنایی برای بررسی دقیق علت فوت و همچنین احراز هویت مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین بررسی‌های ابتدایی نشان می‌داد که احتمالاً ۴۸ ساعت از قتل می‌گذرد.
محمد میلاد ناصری و زهره صادقی پسر و عروس دکتر ناصری فوق تخصص جراحی قلب و عروق که طبیبی نامی در جامعه پزشکی ایران و منطقه است، جمعه گذشته در اقدامی جنایتکارانه در سیاتل آمریکا به قتل رسیدند اما کمتر رسانه ای در کشور تلاش کرد تا روایت واقعی این فاجعه را از زبان صاحبان اصلی اش بشنود و نشر دهد.
با اعتراف صریح متهمان به قتل مرد میانسال تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تحقیقات را در رابطه با این پرونده در دستور کار خود قرار دادند و به همراه تیم تشخیص هویت و متخصصان پزشکی قانونی راهی بیابان‌های جواد آباد ورامین شدند. تیم بررسی صحنه جرم پس از تجسس در بیابان‌ها موفق به کشف جسد مرد میانسال در زیر خاک شدند و جسد را با دستور بازپرس پرونده برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل کردند.
قاتل مرده بعد از ۲۹ سال دستگیر شد/ آتش سوزی مرگبار با ته سیگار در کرج/ شلیک به کارمند دانشگاه علامه/ بررسی فرضیه قتل در پرونده مرگ دختر ۱۴ ساله/ کلاهبرداری با فروش قطعات خودرو در فضای مجازی/ تأیید حکم قصاص قاتل مرد موتور سوار/ قاتل نامرئی از آبگرمکن بیرون آمد!/ اخاذی ۲۰ میلیاردی ۲ دکوراتور از پزشک جراح
استفاده از واژه «معترض» برای افراد مجرم که بعضاً اقدام به ترور و قتل نیرو‌های حافظ امنیت کردند، استفاده از عناوین اجتماعی مانند پزشک، ورزشکار، هنرمند، سوءاستفاده از احساسات خانواده مجرمان و پوشش پررنگ احساسات پدرانه و مادرانه و همچنین انتشار تصاویر خصوصی از زندگی آن‌ها برای نزدیک کردن حس همدردی با آن‌ها و فراموش شدن جنایت‌های شکل گرفته از جمله اقدامات رسانه‌ای است که اکنون در حال انجام است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سقوط از طبقه دوم هنگام فرار از دست پلیس/ گازگرفتگی ۱۹ دانش‌آموز در مدرسه/ ماجرای قتل هولناک دختر ۱۷ ساله اهوازی به دست پدرش!/ نتقام اینستاگرامی از خواستگار سابق/ دسیسه سیاه زن تهرانی برای حذف شوهر پزشک!/ محاکمه مأمور پلیس به اتهام شلیک مرگبار/ ماجرای شلیک به افیون فروش قداره بند!/ اجاره مردان مسلح برای ربودن یک تاجر
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تمرین جاهلی با قمه!/ ۸ شاکی در دادگاه مرد آزارگر را شناسایی کردند/ دکتر پوست و زیبایی کلاهبردار حرفه‌ای بود!/ اعتراف مسافر امریکا به قتل همسر/ ماجرای آدمکشی در گل فروشی!/ تبرئه از قتل عمد با گزارش پزشکی قانونی/ قاتل دختر ۳ ساله در یک قدمی چوبه دار/ ۱۰۰ زن جوان در دام دندانپزشک قلابی
متهم که مردی جوان است به زنی قرص‌های دست‌ساز لاغری داده که در آزمایشات پزشکی قانونی مشخص شده حاوی مواد روان‌گردان بوده است. شوهر متوفی با شکایت از مرد عطار خواستار مجازات او شده است.
تیم جنایی پس از حضور در خانه مورد نظر با جسد مرد جوانی مواجه شدند که آثار خفگی روی گردن وی مشهود بود؛ همچنین در ادامه مشخص شد مقتول پزشک طب سنتی بوده و در یک مطب در شرق تهران فعالیت می‌کرده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قتل دختربچه با شلیک گلوله اشرار/ ماجرای دختری در لانه مرگ!/ مرگ کولبر در نوسود پاوه/ شگرد برنده شدن هنوز قربانی می‌گیرد!/ دستگیری سارقان مسلح دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر/ شهادت ۲ مأمور پلیس/ جنایت هولناک در سناریوی رمزآلود/ جنایت به خاطر جواب منفی در ازدواج
رسیدگی به این پرونده از اوایل اردیبهشت سال گذشته با انتقال دختر ۱۴ ساله‌ای به بیمارستانی در شرق تهران آغاز شد. وی با علامت مسمومیت شدید از سوی کادر پزشکی تحت درمان قرار گرفت، اما ساعاتی بعد در بیمارستان جان باخت.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از قتل یک پزشک ۸۵ ساله در جلوی درب خانه وی در محله سعادت آباد تهران خبر داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ زوج جوان جاعل نسخه‌های پزشکی بودند/ ۱۱ عضو باند کلاهبرداری پای میز محاکمه/ ۳هزار سرقت از منازل کرمان در ۴ ماه!/ اعتراف به قتل مادر پس از ۳ ماه/ کلاهبرداری با تبلیغ تور‌های زیارتی جعلی/ سزقت النگو‌های زن مسافر از سوی راننده/ قتل باجناق زیر چرخ‌های خودرو!/ عامل گروگانگیری: میخواستم از مفسدان اقتصادی انتقام بگیرم
سهامداران حقیقی در روزهایی که بازار سرمایه در حال یک اصلاح قیمتی است، باید بیشتر مراقب معاملات خود باشند تا ضرر کمتری متحمل شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ