رودسر- جشن استقبال از بهار در آستانه بهار طبیعت و سال نو در شهرستان رودسر برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواداران گالاتاسرای از ورود مائورو ایکاردی به استانبول استقبال ویژه‌ای کردند.
«مهمونی ۱۰ کیلومتری» عید سعید غدیر با استقبال با شکوه و حضور گسترده خانواده‌ها از میدان امام حسین (علیه‌السلام) آغاز شد و تا میدان آزادی ادامه دارد.
«مهمونی ۱۰ کیلومتری» عید سعید غدیر با استقبال با شکوه و حضور گسترده خانواده‌ها از میدان امام حسین (علیه‌السلام) آغاز شد و تا میدان آزادی ادامه دارد.
فجر سپاسی این فصل یکی از تیم های شایسته برای صعود به لیگ برتر بود اما در نهایت این تیم استقلال خوزستان بود که به دلیل عملکرد بهتر در هفته های پایانی جشن صعود گرفت.
استقلال خوزستان با صعود به لیگ برتر بعد از 7 سال بار دیگر جشن در ورزشگاه غدیراهواز برپا کرد.
منچسترسیتی برای جشن گرفتن قهرمانی‌اش در پایان بازی امشب مقابل چلسی آماده است و ادرسون، دروازه‌بان این تیم، با رنگ کردن موهایش به رنگ پیراهن باشگاه به استقبال جشن‌ها رفت.
جشن اقتدار و مراسم استقبال رسمی از ناوگروه پرافتخار ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح یکشنبه (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲) با حضور فرماندهان عالی نظامی و مسئولان سیاسی در بندرعباس برگزار شد.
جشن اقتدار و مراسم استقبال رسمی از ناوگروه پرافتخار ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح یکشنبه ( ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ) با حضور فرماندهان عالی نظامی و مسئولان سیاسی در بندرعباس برگزار شد.
لیونل مسی در جشن خیریه پاریسی ها سوژه خنده حاضرین شده و لحظات بامزه ای را پشت سر گذاشت.
یامگا یک بار دیگر در حساس ترین دقایق ضربات پنالتی اش را تبدیل به گل کرد تا استقلال پیروزی را جشن بگیرد.
دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین بعد از پشت سر گذاشتن جشن قهرمانی در جام جهانی، از امروز در تمرینات استون‌ویلا شرکت می کند؛ با وجود رفتارهای پرحاشیه از او مثل قهرمان استقبال خواهد شد.
لیونل مسی به همراه خانواده اش در جشن تولد برادرزاده اش شرکت کرد و البته مورد استقبال هواداران نیز قرار گرفت.
یوشکو گواردیول برای شرکت در جشن مدال برنز کرواسی با یک ماشین فیات قدیمی به روستای زادگاه پدرش رفت و این اقدام او در کرواسی با استقبال گسترده مواجه شده است.
پنج میلیون نفر برای شرکت در جشن قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی راهی خیابان‌های بوئنوس آیرس شدند.
استقبال خیرکننده از قهرمان بیست و دومین دوره رقابت‌های فوتبال جام جهانی که با حضور چند میلیون آرژانتینی در حال برگزاری بود، با اقدام خطرناک یک هوادار به خاطر مسائل امنیتی متوقف شد.
استقبال خیرکننده از قهرمان بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی که با حضور چند میلیون آرژانتینی در حال برگزاری بود، با اقدام خطرناک یک هوادار به خاطر مسائل امنیتی متوقف شد.
جشن بزرگ قهرمانی آرژانتین در جام جهانی قطر در حال حاضر در خیابان‌های پایتخت این کشور بوئنوس آیرس با حضور صدها هزار نفر از مردم این کشور در جریان است.
اعضای تیم ملی کرواسی در میان استقبال گسترده هواداران و خدمه فرودگاه، وارد زاگرب شدند.
سیاوش یزدانی که پیش از عزیمت استقلال به اصفهان برای بازی با ذوب آهن به خاطر توئیت علیه جشن تولد ساپینتو از تمرین با این تیم منع شده بود، امروز بار دیگر به اردوی تیم برگشت.
هواداران تراکتور در بازی امروز مثل بازی با هوادار استقبال خوبی از بازی تیم خود داشته اند.
اعضای تیم فوتبال مس رفسنجان پیش از بازی حساس با فولاد خوزستان برای منشا و توکلی جشن تولد گرفتند.
سیاوش یزدانی و مهدی قایدی در بازگشت دوباره به استقلال، با استقبال هم‌تیمی‌هایشان مواجه شدند.
سیاوش یزدانی و مهدی قایدی در بازگشت دوباره به استقلال، با استقبال هم تیمی هایشان مواجه شدند.
مقامات رژیم صهیونیستی در پی عدم استقبال دولت های عربی امضا کننده توافق عادی سازی روابط برای حضور در جشن دو سالگی توافقات آبراهام، مجبور به لغو این مراسم شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ