النصر امارات با پیروزی برابر العین مانع کم شدن اختلاف امتیاز این تیم با شباب الاهلی صدرنشین شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در تاریخ رقابت‌های قهرمانی آسیا ٢۴ بازیکن ایران سابقه حضور در جمع بهترین‌های تورنمنت را داشته‌اند.
اگر چه این ماهی‌ها بومی آمریکای جنوبی هستند، اما در سالیان اخیر به دلیل علاقه مردم به نگه داشتن حیوانات خانگی متفاوت سر از زیستگاه‌های تازه از جمله آب‌های شیرین آمریکای شمالی هم درآورده‌اند.
لیونل مسی فردا (بامداد شنبه به وقت تهران) اولین بازی خود برای اینتر میامی را برابر کروز آسول انجام خواهد داد.
رئیس مجلس در پاسخ به تذکری درباره ضرورت پیگیری ماجرای بخشنامه‌ای که علیه نمایندگان صادر شده بود، گفت: وزیر کشور قول داد تا سریع‌تر تصمیم‌گیری کند.
رئیس مجلس گفت: در صحبتی که روز جمعه با وزیر کشور تاکید کردم که فرصت رو به اتمام است و قول داد تا سریع‌تر تصمیم‌گیری کند.
ماندگاری استاد حوزه و دانشگاه در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه امروز شیراز با بیان اینکه بیمه ولایت برای مردم هزینه‌هایی نیز دارد که همان تحمل دشواری‌ها است و پیامبران و اولیا نیز همواره در سختی بوده‌اند، گفت: مردم ایران اسلامی در جبهه ولایت قرار گرفته‌اند، شاید دشواری داشته باشند، تحریم اقتصادی باشند، اما منحرف نمی‌شوند. ماندگاری گفت: به دنبال تحمل این سختی‌ها شیرینی ظهور است که وعده داده شده است.
این شیرینی شیک مناسب برای مجالس مهم و خاص از جمله عروسی و خواستگاری است.
این شیرینی شیک مناسب برای مجالس مهم و خاص از جمله عروسی و خواستگاری است.
گنجاندن برخی مواد غذایی در برنامه تغذیه برای رفع خشکی پوست موثر است که از آن جمله می‌توان به سیب‌زمینی شیرین، مغز‌ها و دانه‌ها دارای آنتی اکسیدان، ویتامین E و اسید‌های چرب ضروری، اسفناج و آووکادو اشاره کرد.
هادی زند گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده ایستگاه‌های شهید محلاتی و قائم در خط سه مترو، پس از پایان سرویس‌دهی در روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت تا شروع سرویس‌دهی در روز شنبه ۱۶ اردیبهشت، جهت انجام عملیات ایمن‌سازی خط مسافرگیری ندارند.
رئیس گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینای همدان گفت: در روز‌های ماه رمضان کرونایی نباید در وعده‌های غذایی گوشت، دوغ شیرین، چای پررنگ و غذا‌های پرچرب استفاده کرد.
آخرین شب ماه رمضان در کشور‌های آسیای جنوبی به عنوان چاندرات (شب ماه) شناخته می‌شود. در این شب مردم به پیشواز عید فطر می‌روند و خانواده‌ها و دوستان گردهم جمع می‌شوند و شیرینی بین هم پخش می‌کنند. همچنین مردم کشور‌های بنگلادش، هند و پاکستان در چاندرات ببرای خرید و تفریح به خیابان‌ها می‌روند و دختر‌ها با حضور در جواهر فروشی‌ها و غرفه‌های حنا روی دست‌هایشان حنا می‌گذارند.
سیدحسن خمینی یادآور شد: به واقع از یک سال سخت تلخ عبور می‌کنیم و ان شاء الله به سالی شیرین، امید آفرین و خوب وارد می‌شویم. این لحظات مثل همه لحظات دیگر عزیز هستند؛ چون دل‌های بسیاری متوجه خدا است. بسیاری از لحظات هست که ما آن‌ها را عزیز می‌کنیم؛ چون دل‌های زیادی در این لحظات به خدا معطوف می‌شود. این لحظات جامعه ما آرامش پیدا می‌کند و گویی تمام کشور متوجه به خدا می‌شوند.
دسر بیسکوییتی از جمله دسرهای شیرین و بسیار خوشمزه است که پایه بیسکوییت دارد و یک دسر بسیار آسان و مجلسی است.
رئیس قوه قضاییه گفت: هیئت‌هایی را جهت تطبیق مصادیق با معیارهای پیش‌بینی شده تشکیل دهید تا این هیئت‌ها هر چه سریعتر فهرست زندانیان و محکومان مشمول عفو قرار گرفته را به خود آنها و جامعه اعلام کنند و در همین روزهای اعیاد دینی و ملی، حلاوت و شیرینی به کام مردم بنشیند.
تیم ملی هندبال مردان ایران در نخستین دیدار خود در دور مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان برابر شیلی پیروز شد و جواز حضور در جمع ۲۴ تیم اصلی را کسب کردند.
تیم ملی فوتبال فرانسه با راهیابی به فینال بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی، به جمع چند تیم دیگر و دارای رکورد اضافه شدند.
طبق مطالعات موجود؛ شما نباید در طول روز بیش از ۳۶ گرم قند یا شیرینی مصرف کنید؛ در صورتی که در کشور بزرگی مثل ایران افراد جوان در طول روز؛ حدودِ ۷۷ گرم قند استفاده می‌کنند که این قند بر روی پیری زودرس تاثیر گذار است و در یک جمله، زیبایی و جوانی چهره شما را نابود میکند.
یکی از تیم‌هایی که چند سالی در فوتبال نامش شنیده می‌شود دوباره احیا شده و ستاره‌های سابق لیگ برتری را دورهم جمع کرده است.
دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز به مبتلایان آنفلوآنزا توصیه کرد، به دلیل تعریق و تب، بدن با کم آبی مواجهه می‌شود که این امر می‌تواند بهبودی را به تعویق بیندازد؛ بنابراین در این دوران مایعات همچون آب ولرم، دمنوش زنجبیل و آویشن، آب ولرم با عسل و لیموترش و آبمیوه‌ها طبیعی همچون آب سیب، آب پرتقال و لیمو شیرین و آب هویج مصرف کنید. البته توجه کنید اگر دچار پرفشاری خون هستید از دمنوش زنجبیل خودداری کنید.
کوکی از جمله شیرینی‌های خوشمزه و پرطرفدار است که دستور پخت ساده‌ای دارد. در این مطلب با طرز تهیه یک کوکی رژیمی خوشمزه و سالم همراه ما باشید.
نتیجه یک پژوهش که در آن ۲۰ هزار نفر مورد بررسی قرار گرفتند نشان داد که خوردن تا ۱۰۰ گرم شکلات از جمله شکلات شیری در روز با کاهش خطر بیماری قلبی و سکته مرتبط است.
سخنگوی دولت پیشین نوشت: کاری نکنیم شیرینی مقاومت، حمایت جامعه جهانی و یأس بدخواهان به هدر رود و این ممکن نیست مگر با وقت‌شناسی و قدردانی از سرمایه اجتماعی.
در نامه ائمه جمعه آمده است: خاطره بی‌نظیر این دیدار شیرین را همچون سرمایه‌ای مانا و پایدار در دل و جانمان محفوظ نگه خواهیم داشت و بر خود فرض می‌دانیم؛ نه در قول، بلکه در فعل، ضمن بررسی و مداقه آسیب‌شناسانه، اتخاذ تدابیر لازم در ارتباط با تذکرات و منویات امام مسلمین را در دستور کار تشکیلاتی و جمعی قرار دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ