دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز به مبتلایان آنفلوآنزا توصیه کرد، به دلیل تعریق و تب، بدن با کم آبی مواجهه می‌شود که این امر می‌تواند بهبودی را به تعویق بیندازد؛ بنابراین در این دوران مایعات همچون آب ولرم، دمنوش زنجبیل و آویشن، آب ولرم با عسل و لیموترش و آبمیوه‌ها طبیعی همچون آب سیب، آب پرتقال و لیمو شیرین و آب هویج مصرف کنید. البته توجه کنید اگر دچار پرفشاری خون هستید از دمنوش زنجبیل خودداری کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس فدراسیون پزشکی ورزشی از انجام نمونه‌گیری دوپینگ تا فاصله زمانی باقی‌مانده به بازی‌های آسیایی هانگژو از برخی رشته‌های ورزشی خاص کاروان اعزامی ایران، خبر داد.
رییس فدراسیون پزشکی ورزشی از انجام نمونه‌گیری دوپینگ تا فاصله زمانی باقی مانده به بازی‌های آسیایی هانگژو از برخی رشته‌های ورزشی خاص کاروان اعزامی ایران، خبر داد.
رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: امید دارم که در فاصله زمانی سه ماهه تا قهرمانی جهان بتوانیم اختلاف رکوردها را جبران کنیم.
زمانی که میوه خیار آبپاش می رسد، دانه های قهوه ای رنگ موجود در خود را همراه با مایعی چسبناک به صورت انفجاری تا فاصله 3 تا 6 متری پرتاب می کند. این اقدام برای دانه پراکنی صورت می گیرد.
دوره سینودی فاصله زمانی است که یک سیاره به صورت بصری در همان مکان در آسمان زمین مشاهده می‌شود.
با توجه به فاصله زمانی نزدیک رقابت‌های بازی‌های آسیایی و مرحله سوم مسابقات گرندپری، احتمال حضور تیم دوم کشورمان در بازی‌های آسیایی وجود دارد.
این چهار کهکشان با نام‌های JADES-GS-z۱۲-۰، JADES-GS-z۱۱-۰، JADES-GS-z۱۰-۰ و JADES-GS-z۱۳-۰ شناخته شده‌اند. دانشمندان می‌گویند قدمت این کهکشان‌های کشف‌شده بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون سال پس از مه‌بانگ در بیش از ۱۳ میلیارد سال پیش است؛ یعنی زمانی که جهان تنها دو درصد از سن کنونی خود را داشت.
یک نماینده مجلس گفت: انتظار داریم زمانی که شرایط کشور از آن شرایط ملتهب پائیز فاصله گرفته است، پلتفرم‌هایی که فیلتر شدند، باز شوند.
معاون معدن و فرآوری مواد وزیر صمت با اشاره به کشف ذخایر لیتیوم در همدان در خصوص فاصله زمانی دستیابی به تولید لیتیوم در کشور گفت: انتظار من برای تحقق این امر در ۲ تا ۳ سال آینده است.
یک صخره فضایی قابل توجه در عصر چهارشنبه ۱۵ فوریه به وقت منطقه زمانی شرقی (بامداد پنجشنبه به وقت ایران) نزدیکترین فاصله خود را با زمین در چهار قرن اخیر خواهد داشت، اما جای نگرانی وجود ندارد.
ریزماه (Micromoon)، زمانی اتفاق می‌افتد که ماه کامل با اوج (لحظه‌ای که ماه در دورترین فاصله از زمین قرار دارد) منطبق می‌شود. طبق تقویم ساخته شده توسط Fred Espenak، اخترفیزیکدان سابق ناسا، ماه کامل در فوریه ۲۰۲۳ دومین و آخرین ریز ماه در سال جاری خواهد بود و این به معنای آنست که برای ناظران، ماه ممکن است کمی کوچکتر از حد معمول به نظر برسد.
ربیعی نوشت: در تحلیل ابعاد اقتصادی ناآرامی‌های اخیر توجه به چندبعدی بودن آثار ضروری است. بعد زمانی آثار، بعد مقیاس و بعد جامعیت. یافته‌های حاصل از گفتگو با تعدادی از کنشگران اقتصادی نشان می‌دهد از منظر بعد زمانی، برخی آثار اقتصادی این بحران اجتماعی، آثار کوتاه‌مدت بوده است که به سرعت و در روز‌های پس از بحران قابل رویت بوده در حالی که برخی آثار میان و بلندمدت است و در لایه‌های پایین‌تر و با فاصله زمانی مشخص می‌شود.
یکی از اسناد اداره مالیاتی عراق نشان می‌دهد که ملبغی معادل ۲.۵ میلیارد دلار در فاصله زمانی سپتامبر ۲۰۲۱ تا اوت ۲۰۲۲ از راه «کلاهبرداری» از حساب دولت برداشت شده است. اختلاس‌گران به‌صورتی کاملا «سازمان‌یافته»، با واسطه و به‌صورت غیرمستقیم از طریق ۵ شرکت، طی ۲۴۷ فقره چک این پول‌ها را در یکی از شعب بانک دولتی الرافدین، مستقر در داخل کمیسیون مالیاتی عراق، نقد کرده بودند. مبلغ واریزی به حساب بانکی این شرکت‌ها هم بلافاصله نقد می‌شده است. اکثر مدیران این شرکت‌ها فرار کرده اند و برایشان حکم جلب صادر شده‌است.
نوشاد عالمیان که در یک بازه زمانی از وضعیت ایده‌آل خود فاصله گرفت این روزها به اندازه ای قبراق و سرحال است که در مسابقات ملی، باشگاهی و حتی رنکینگ جهانی در حال یکه‌تازی است.
پژوهشگران می‌گویند گوش دادن مکرر و حتی با فاصله زمانی و گسسته ناایمن ممکن است باعث آسیب فیزیولوژیکی به سیستم شنوایی شود که به صورت وزوز گذرا یا دائمی و یا تغییر در شنوایی می‌انجامد.
تنها در فاصله زمانی ۴ ماه یعنی از اردیبهشت تا شهریور ۱۴۰۱ سه پاکبان در شهر‌های مشهد، شاندیز و تهران قربانی مرگ شدند.
آنفولانزا بیماری جدیدی نیست و مانند کووید بیماری نوپدیدی محسوب نمی‌شود، بلکه از بیماری‌هایی است که چندین قرن می شود شناخته شده و بخاطر این بیماری تاکنون میلیون‌ها انسان از دست رفته‌اند.
فاطمی امین گفت: خوشبختانه در موضوع تراز ارزی صادرات غیر نفتی، در حال نزدیک شدن به نقطه صفر هستیم و در این خصوص باید گفت سال گذشته ۴۸/۵ میلیارد دلار صادرات غیر نفتی و ۵۲ میلیارد دلار واردات داشتیم که تنها ۳/۵ میلیارد دلار تا رسیدن به این مهم فاصله داریم که امیدواریم این مسئله در سال آینده محقق شود.
نتایج تحقیق جدید نشان داد که غذا خوردن در اواخر روز با گرسنگی بیشتر در یک دوره ۲۴ ساعته مرتبط است.
واضح است که از زمانی که افسران سابق اس اس، کهنه سربازان دولت ویشی (به حکومت فرانسه در فاصله سال‌های ۱۹۴۰ (شکست فرانسه از آلمان نازی) تا ۱۹۴۴ (آزادسازی فرانسه توسط متفقین و نیرو‌های مقاومت) به رهبری "مارشال پتن" گفته می‌شود که بر بخش جنوبی اشغال نشده و مناطقی از مستعمرات فرانسه تسلط داشت. این دولت تحت حمایت آلمان نازی بود؛ م.) و دیگر شخصیت‌های مشکوک پیشگامان احزاب راست افراطی امروزی را تاسیس کردند چیز‌های زیادی در آسمان پسا فاشیستی اروپا تغییر کرده است. نه تنها زنان بله مردان جوان راست افراطی نیز که معمولا هوشمندانه با کت و شلوار ظاهر می‌شوند اکنون لحن احزاب شان را تعیین می‌کنند.
نایب رییس انجمن داروسازان تهران گفت: بهترین زمان تزریق واکسن آنفلوآنزا از قبل از ورود به فصل پاییز است که حدودا از ۱۵ شهریور تا اواسط یا اواخر مهر ماه است. در عین حال توصیه می‌شود که افرادی که به بیماری‌های مزمن هستند، بیماران پیوندی، سالمندان بالای ۶۰ سال، افرادی که در سال بیش از سه تا چهار بار سرما می‌خورند و... واکسن آنفلوآنزا را تزریق کنند.
معاون فنی مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دانش آموزان بالای ۱۲ سال باید در برابر کرونا واکسینه شده باشند و اگر فاصله زمانی از آخرین تزریق واکسن در آن‌ها گذشته است، دز یادآور را زودتر دریافت کنند.
فاصله زمانی ایده آل بین صبحانه تا ناهار، ۴ ساعت است و شام را باید حداقل ۳ ساعت قبل از خواب بخورید.
سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان با اشاره به فاصله زمانی تا زمان برگزاری المپیک پاریس تأکید کرد، تکواندوکاران کشورمان راحت می‌توانند سهمیه المپیک را کسب کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ