یک هموطن در شرایطی که لباس و لوازم مناسب برای ورزش سنگین را نداشت در اتفاقی عجیب یک پرشیا را بلند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور بیان کرد: تمام خواننده‌های معروف دنیا را که هر کدام چند میلیون دنبال‌کننده داشتند یک‌جا علیه ایران جمع کردند
تست ایمنی و تصادف شاسی بلندهای XC90 ولوو را ببنید. موسسه بیمه و ایمنی بزرگراه‌های آمریکا به مدل "XC90" ولوو ضریب ایمنی بالایی داده‌ است.
صاغرمار بی‌آزار برای فرار از خطر جدای از خود را به مردن زدن راه دیگری هم بلد است و می‌تواند گردن خود را پهن کرده و کمی از زمین بلند کند (اندکی شبیه به کبری). حتی صدای مار‌های خطرناک‌تر را تقلید می‌کنند و با سرعت بالا حمله می‌کنند حمله‌ای که البته به گاز گرفتن ختم نمی‌شود.
یک قهرمان رشته بدنسازی در اندونزی هنگام انجام حرکت اسکات و بلند کردن وزنه ۲۱۰ کیلوگرمی از ناحیه گردن به شدت آسیب دید و جان خود را از دست داد.
ویدیویی از تصادف زنجیره‌ای در خروجی صدر به شریعتی را ببینید.
چپ شدن کامیون به علت سرعت زیاد بر روی شاسی بلند تصادف هولناکی را رقم زد.
یک کامیون حاوی بار میلگرد به علت سهل انگاری در رعایت اصول ایمنی، حادثه ناگواری را به وجود آورد.
هواداران پرسپولیس در باند فرودگاه دشت ناز ساری برای دیدار پایانی تیم محبوبشان مقابل نساجی مازندران حضور پیدا کردند.
هادی چوپان، عنوان دار قهرمانی مستر المپیای ۲۰۲۲ ویدیویی از بلند کردن یک وزنه سنگین را منتشر کرد.
سیدرضا فاطمی امین، وزیر صمت در جلسه استیضاح گفت: هواپیمای اقتصاد تازه تیک آف کرده و از زمین بلند شده اجازه ندهید دوباره به زمین بنشیند.
فاطمی امین گفت: در چند روز گذشته هرجا می‌روم به من نگاه سنگین دارند. چرا با آبروی مردم بازی می‌کنید؟! به اعتماد عمومی و حیثیت مجلس ضربه خورد، فاطمی امین به فساد آلوده نشده است. ضدفسادترین دولت به چنین فسادی متهم می‌شود آیا این جنگ روانی نیست؟ چرا موضوعی که به ابتدای سال ۱۴۰۰ مربوط می‌شود به این استیضاح ربط داده می‌شود؟ این روز‌ها تیتر می‌زنند لابی‌های آمریکایی فاطمی امین، چه چیز من به آمریکا می‌خورد؟!
علاقه کلاغ ها به اشیا براق و زیور آلات ثابت شده است اما علاقه عجیب کلاغ به شانه کردن پرهایش تعجب بر انگیز است. این کلاغ عجیب زمانی که می بیند صاحبش شانه را کنار گذاشته رفتار هوشمندانه ای نشان میدهد و دوباره شانه را به دست صاحبش می دهد.
مورچه خوار دندان ندارد اما زبان دراز و پوزه بلند آن کمک خوبی برای شکار حشرات کوچک است.
مورچه خوار دندان ندارد اما زبان دراز و پوزه بلند آن کمک خوبی برای شکار حشرات کوچک است.
روزی که آمریکایی‌ها بعد از ۲ هفته عملیات، عراق را تسخیر کردند و در حال پایین کشیدن مجسمه صدام بودند، اتفاق عجیبی در صدا و سیمای ایران افتاد، خبرنگار صدا و سیما در حال اجرای برنامه پخش زنده بود که ناگهان یک تفنگدار دریایی آمریکایی را دید که فارسی بلد بود.
این خودرو از یک پکیج باتری با ظرفیت واقعی ۱۰۷.۸ کیلووات ساعت استفاده می‌کند. شارژ کامل این خودرو با شارژر استاندارد ۹.۶ کیلوواتی، ۱۱ ساعت و ۱۵ دقیقه طول می‌کشد.
یک شرکت هندی اقدام به طراحی و تولید یک خودروی شاسی بلند با ظاهری عجیب کرده است.
فنلاند برای اولین بار در دهه‌های گذشته یکی از بزرگراه‌های اصلی خود را به مدت پنج روز تعطیل کرد تا به جنگنده هایش اجازه دهد تا فرود و برخاستن را در باند جاده‌ای رزرو انجام دهند.
فراری روز چهارشنبه، ۲۳ شهریور از اولین شاسی‌بلند خود به نام «پروسانگ»، که ۱۲ سیلندر دارد با قیمت ۳۹۷ هزار دلار رونمایی کرد. مدیران ارشد فراری می‌گویند این خودرو چهار در و چهار صندلی، بیش از ۳۰۰ کیلومتر در ساعت سرعت دارد و آن را یک خودروی [اسپرت]همه کاره توصیف می‌کنند. تاکنون در حدود ۲۰۰۰ دستگاه از این خودرو پیش فروش شده است.
اولین فیلم از موشک برد بلند فتح ۳۶۰ ارتش که در رزمایش اخیر آزمایش شد. این موشک در لحظه اصابت به هدف ۴ ماخ سرعت دارد
تصاویر منتشر شده از یک زن وزنه‌بردار مصری که باوجود بارداری در حال بلند کردن وزنه‌های سنگین است، در این کشور از ویدیوهای پربازدید روز جمعه ۱۱ شهریور بود. بسیاری از شهروندان مصری تلاش و پشتکار این زن ورزشکار را ستودند، اما برخی از کاربران هم با انتقاد از او، ورزش‌های سنگین را برای سلامت جنین خطرناک دانستند.
ویدیویی از لحظه چپ کردن خودرو شاسی بلند در اتوبانی در چین را ببینید.
ویدیویی از لحظه چپ کردن خودرو شاسی بلند در اتوبانی در چین را ببینید.
پلیس گفت: سارقان موبایل‌قاپ در خیابان فرشته، بلوار اندرزگو که بیشتر از بانوان، موبایل‌قاپی می‌کردند، شناسایی شدند. موی بلند یکی از این سارقان باعث شد تا شاکیان او را سریعتر شناسایی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ