مورچه خوار دندان ندارد اما زبان دراز و پوزه بلند آن کمک خوبی برای شکار حشرات کوچک است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویدویی از زبان آمنه سادات ذبیح پور در رابطه با مکالمه تلفنی با مسیح علینژاد را ببینید.
انتشار تصاویری از پیانو زدن یک دختر محجبه در فضای مجازی، سروصدای زیادی به پا کرد.
در این ویدئو که در دهه ۲۰ هجری شمسی و همزمان با اشغال تهران توسط نیرو‌های متفقین ضبط شده است، می‌توان عبور و مرور نیرو‌های خارجی در خیابان‌های تهران را مشاهده کرد.
در ساعات اخیر ویدیویی در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود که حسابی خبرساز شده است.
صداوسیما ویدیویی منتشر کرده که نشان می‌دهد مامور مترو در گیت ورودی اجازه ورود به خانم‌های بدون روسری را نمی‌دهد.
در ویدیویی گذر زمان بر تکامل مدل‌های مختلف برند بی ام و را ببینید.
اخیرا ویدئویی از ابوالقاسم دولابی عضو مجلس خبرگان رهبری منتشر شد که اظهار می‌کند "نباید مردان و زنان به دنبال جابه‌جایی نقش‌های خود در خانواده باشند و توازن نقش‌های خود را از بین ببرند، اگر زن‌ها از نظر مالی مستقل شوند خانواده درگیر طغیان می‌شود."
اخیرا ویدئویی از ابوالقاسم دولابی عضو مجلس خبرگان رهبری منتشر شد که اظهار می‌کند "نباید مردان و زنان به دنبال جابه‌جایی نقش‌های خود در خانواده باشند و توازن نقش‌های خود را از بین ببرند، اگر زن‌ها از نظر مالی مستقل شوند خانواده درگیر طغیان می‌شود."
سفر در زمان، رویای همیشگی که رهایمان نمی‌کند، فکر کنید حتی هیتلر هم چنین رویایی داشت و در فکر ساخت سفینه‌ای بود که با آن بشود در زمان سفر کرد. این همه فیلم و سریال‌هایی که در این زمینه ساخته شده نشان می‌دهد سفر در زمان فکر بشر را همیشه مشغول کرده، آیا می‌شود؟ آیا ممکن است؟ آیا با این حجم پیشرفت بشر به اجرایی شدن سفر در زمان نزدیک شده‌ایم؟ این ویدیوی دو دقیقه‌ای پاسخ سوال‌هایتان را خواهد داد.
جنگنده‌های اماراتی هواپیمای حامل بشار اسد رئیس جمهور سوریه را اسکورت کردند.
بعد از گذشت چند هفته، ویدیویی از ابراز ندامت دختران شهرک اکباتان منتشر شده است. منبع: برنا
انیسه خزعلی معاون زنان ابراهیم رئیسی با انتشار ویدیویی که بر روی آن یک خانم دیگر به زبان انگلیسی حرف می‌زند سوژه فضای مجازی شده است.
راننده خودرو پژویی که در پیست فدک اندیمشک در حال هنرنمایی بود در یک لحظه کنترل خودرو را از دست می‌دهد و با تماشاگران برخورد می‌کند.
در این گزارش ویدیویی روایت علیرضا پورسلمان -سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان یزد- یکی از سرنشینان حادثه سقوط بالگرد هلال احمر را مشاهده می‌کنید.
صفحه رسمی AFC ویدئویی از زمان به ثمر رسیدن گل توسط فرشته کریمی در صفحه‌اش منتشر کرد.
برای اولین بار ویدئویی با کیفیت از سال ۱۳۲۳ اشغال ایران توسط متفقین منتشر شده است. در این ویدئو که برای اولین بار با کیفیتی بالا به نمایش در می‌آید، تصاویری کمیاب از تهران و ایران در زمان اشغال توسط ارتش‌های متفقین در سال ۱۳۲۳ را مشاهده می‌فرمایید. از جمله مکان‌های تصویربرداری شده در این ویدئو می‌توان به سر در باغ ملی، عمارت قزاق خانه، ساختمان اولیه بانک ملی در خیابان فردوسی، میدان توپخانه و عمارت بلدیه، موزه‌ی ایران باستان، مجلس شورای ملی در بهارستان و مسجد سپهسالار اشاره کرد. همچنین تصاویری از میدان‌های نبرد، رژه‌ی ارتش‌های متفقین، سربازان روس، انگیلیسی، امریکایی و فرانسوی، به همراه خودرو‌های زرهی ایشان دیده می‌شود. از دیگر اشخاص تصویربرداری شده در این ویدئو محمدرضا شاه پهلوی در سال‌های ابتدایی سلطنتش است که با فرماندهان نیرو‌های متفقین در کاخ گلستان گفتگو می‌کند.
پلیس سانفرانسیسکو روز جمعه ویدئویی را از حمله یک مرد ۴۲ ساله به شوهر نانسی پلوسی را منتشر کرد. در ویدئو مشخص است که ضارب پیش از بازداشت ضربه‌ای را با چکش به پاول پلوسی ۸۲ ساله می‌زند. در زمان این حمله نانسی پلوسی، رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا در خانه حضور نداشته است. پلوسی برای ترمیم شکستگی جمجمه و جراحات جدی در بازو و دست راستش تحت عمل جراحی قرار گرفت. او از آن زمان با کلاه و دستکشی که زخم هایش را پوشانده بود در انظار عمومی ظاهر شد.
در پی توهین اخیر به علی دایی در یک برنامه تلویزیونی شبکه افق صداوسیمای ایران، صفحه کنفدراسیون فوتبال آسیا به زبان فارسی با انتشار ویدئویی از چند گل خاطره‌انگیز شماره ۱۰ ایران، او را اسطوره و نماد فوتبال قاره آسیا معرفی کرد
طالبان برای متفرق کردن تظاهرات زنانی که در اعتراض به ممنوعیت تحصیل دختران در دانشگاه برگزار شده بود، از ماشین‌های آب پاش استفاده کردند. ویدئویی از استفاده جنگجویان طالبان از آب برای متفرق کردن دختران و زنان هرات را نشان می‌دهد، که چند نفر از معترضان بر اثر اصابت آب پرفشار به زمین می‌خورند.
ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده است که گفته شده مربوط به تمرینات زنان یگان‌های ویژه فراجا است.
ویدئویی پربازدید ازمرد بلوچ از چابهار سیستان وبلوچستان که به ۱۵ زبان دنیا مسلطه، و در دریاچه صورتی چابهار صنایع دستی میفروشه!
‌رضا دقتی، عکاس ایرانی و دوست نزدیک احمد شاه مسعود با انتشار ویدئویی در توییتر خود نوشته که امروز با احمد مسعود دیدار کرده است. او در پیامی زیر عنوان «زمان امید» نوشته: «تجدید دیدار در وین، با احمد مسعود، پسر مسعود، رهبر مقاومت افغانستان در برابر تاریک گرایی و برای آزادی و کرامت مردم افغانستان.» احمد مسعود اکنون برای شرکت در نشست چهره‌های سیاسی افغانستان در وین حضور دارد. او رهبری «جبهه مقاومت ملی» که با طالبان در نبرد مسلحانه هستند، برعهده دارد.
ویدیوی پربازدید یک رسانه‌ی عربی از حضور زنان در ورزشگاه آزادی در بازی پرسپولیس؛ همراه با موسیقی بندری را مشاهده کنید.
جدیدا ویدیویی از مهاجم هلندی پخش شده که با زبان فارسی با آرایشگر ایرانی صحبت می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ