ممدوح عباس، سرپرست سابق باشگاه الزمالک، به دلیل قرارداد با بازیکنان جدید، از هیئت مدیره فعلی باشگاه که ریاست آن بر عهده مرتضی منصور است، به دادستان کل مصر شکایت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاد بولی، مالک آمریکایی چلسی از زمان به دست گرفتن مالکیت باشگاه سرمایه‌گذاری‌های دیوانه‌واری انجام داده و در عرض یک سال از مرز 1 میلیارد یورو عبور کرده است.
نخست وزیر عراق از پرداخت یک میلیارد و ۸۴۲ میلیون یورو از بدهی‌های گازی کشورش به ایران خبر داد.
معاون امور جنگل‌های سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: تمام استان‌ها برنامه ۱۰ ساله برای اجرای مراحل کاشت و نگهداری نهال‌ها تهیه کرده‌اند و عملیات گودبرداری و مقدمات کاشت آغاز شده است.
تخصیص ارز در بانک مرکزی طی ۳ ماه گذشته برای واردات دارو، مواد اولیه تولید دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی، شیر خشک از مرز یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار گذشت.
وزیر سرمایه‌گذاری، صنعت و تجارت ازبکستان از تهیه نقشه راهی برای رسیدن تجارت یک میلیارد دلاری بین ایران و ازبکستان خبر داد.
در پایان اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ازبکستان، دو سند در حوزه نقشه راه افزایش تبادلات تجاری به میزان یک میلیارد دلار تا افق ۱۴۰۴ و برنامه اجرایی در حوزه ورزش به امضا رسید.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: از ابتدای سال تا به امروز بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۸۴۰ میلیون دلار ارز تخصیص یافته است و امسال یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار بیشتر از سال قبل ارز تأمین شده است.
رئیس کل دادگستری استان تهران از وصول بدهی مالیاتی یک شرکت تجاری به ملبغ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان با اقدامات قضایی خبر داد.
بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۲، دولت سال آینده می تواند تا یک میلیون و هشتصد و پنجاره هزار میلیارد ریال، انواع اوراق مالی اسلامی (ریالی- ارزی) را منتشر کند.
سخنگوی باشگاه تجار ایران و آفریقا ضمن تشریح آخرین وضعیت تجارت ایران و قاره آفریقا، گفت: از ابتدای سال تاکنون یک میلیارد و ۹۳ میلیون دلار کالا به کشورهای آفریقایی صادر شده است.
فدراسیون کشتی اعلام کرد با شکایت یکی از طلبکاران فدراسیون کشتی در زمان ریاست رسول خادم، با حکم دادگاه مبلغ یک میلیارد و پانصد و هفتاد سه میلیون تومان از حساب‌های فدراسیون کشتی برداشت شد.
با شکایت یکی از طلبکاران فدراسیون کشتی در زمان ریاست رسول خادم، با حکم دادگاه مبلغ یک میلیارد و پانصد و هفتاد سه میلیون تومان از حساب‌های فدراسیون کشتی برداشت شد.
تصاحب بیمه عمر یک و نیم میلیارد تومانی انگیزه قتل همسر
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت پی بردند که فرنوش، همسر مقتول، با دو مرد ناشناس مدام در تماس بوده و شب جنایت نیز تماس‌هایی با آن‌ها داشته است. از سوی دیگر مشخص شد مقتول مدتی قبل بیمه عمر شده بود و مبلغ یک میلیارد و نیم هزینه بیمه عمر بعد از مرگ به همسرش می‌رسید. این در حالی بود که فرنوش با همسرش اختلاف زیادی داشت و در تحقیق از همسایه‌ها آن‌ها این موضوع را تأیید کرده بودند.
وب‌سایت‌های چینی ادعا می‌کنند این کشور بیشترین میزان شراکت مالی در جام جهانی قطر را داشته است.
وزارت امور خارجه آمریکا با فروش احتمالی سامانه های پدافند هوایی ضد پهپاد به قطر به ارزش یک میلیارد دلار موافقت کرده است.
حجم عرضه ارز در سامانه نیما در روز دوشنبه مورخ ۲۳ آبان ماه, قریب به ۵ برابر میزان تقاضا بود و در دومین روز متوالی از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار بیشتر شد.
رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فرزند این شهروند بزه دیده در هنگام استفاده از گوشی وی برروی یک لینک جعلی با عنوان دانلود بازی کلیک می‌کند و برای دریافت بازی اقدام به پرداخت هزینه با استفاده از کارت بانکی مادر می‌نماید که با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی بلافاصله از حساب بانکی وی مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال ریال برداشت غیرمجاز صورت می‌گیرد.
مشاور حقوقی سازمان لیگ می گوید که باشگاه استقلال بابت تبلیغات محیطی، 70 میلیارد بدهکار است.
نخست وزیر اوکراین از مذاکرات با طرف آمریکایی در خصوص گرفتن وام از یکی از بانک های این کشور خبر داد.
بر اساس سند منتشره در کدال، باشگاه پرسپولیس برای جدایی شرزود تمیروف 53500 دلار هزینه کرده است.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی به هواداران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال توصیه کرد با رویکرد کارشناسی اقدام به خریداری سهام کنند.
اردبیل- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل گفت: یک هزار و ۴۶۹ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران استان اردبیل تا به امروز پرداخت شده است و پرداخت مابقی معوقات اولویت است.
سنگ‌های بسیاری به‌عنوان شهاب‌سنگ در سایت‌ها فروش اینترنتی فروخته می‌شود که به اعتقاد «حجت کمالی» پژوهشگر و مدیر موزه شهاب‌سنگ‌ایران، هیچ‌کدام اصل نبوده و فروش آن‌ها هیچ‌گونه اعتباری ندارد. کمالی به قیمت‌های نجومی، عجیب و غیرواقعی این کالا در سایت‌ها عجیب اشاره می‌کند و می‌گوید: «برخی از شهاب‌سنگ‌ها در آگهی‌ها با قیمت‌های‌میلیاردی معامله می‌شوند که اغلب فروشنده‌های آن‌ها اعتقاد دارند این شهاب‌سنگ‌ها مریخی یا شهاب‌سنگ‌های کره‌ماه هستند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ