فدراسیون کشتی اعلام کرد با شکایت یکی از طلبکاران فدراسیون کشتی در زمان ریاست رسول خادم، با حکم دادگاه مبلغ یک میلیارد و پانصد و هفتاد سه میلیون تومان از حساب‌های فدراسیون کشتی برداشت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میانگین برداشت از منابع صندوق در دولت دهم (دولت دوم احمدی‌نژاد) ماهانه ۴۵۳ میلیون دلار، در ۸ ساله دو دولت روحانی ماهانه نزدیک به ۷۰۰ میلیون دلار و در دولت سیزدهم (یک سال و نیم) میانگین ۱.۱۲ میلیارد دلار در ماه برداشت از منابع صندوق انجام شده است. با این مقیاس، دولت سیزدهم در قله برداشت از منابع صندوق توسعه ملی قرار می‌گیرد.
این ویدئوی تماشایی فرایند پرورش و برداشت هویج در تراس خانه را از مرحله صفر تا صد از نمای نزدیک به شما آموزش می دهد.
این ویدئو که در یک مزرعه مشهور چای سبز در ژاپن ضبط شده است، فرایند برداشت و فرآوری گران ترین چای سبز ژاپنی در مزرعه و کارخانه را به تصویر می کشد.
بایرن مونیخ در دیداری دوستانه در پیش‌فصل ۲۷-۰ حریفش را از پیش رو برداشت.
یک منبع آگاه گفت: رویه‌ای که وزارت بهداشت طی یک‌سال و نیم اخیر از طریق روسای دانشگاه‌های زیرمجموعه خود در پیش گرفته به این شکل است که یا استاد پیشکسوت و عضو هیات علمی را زودتر از ۳۵ سال سابقه خدمت بازنشسته کرده‌اند یا اینکه شرایط کار و حضور علمی برای چهره پیشکسوت آموزش پزشکی را به گونه‌ای محدود و دشوار کرده‌اند که استاد پیشکسوت داوطلب استعفا دهد و کناره‌گیری شود.
از لحاظ فقهی، صحیح نبودن یک قرارداد یا بیع، به معنای حرام و خلاف شرع بودن آن نیست و حائز شرایط خاص خود است که طبق شرع مقدس، با شرایط مختلفی همچون مصالحه و رضایت طرفین معامله، قابل رفع است.
مصاحبه امروز زین‌الدین زیدان و صحبتهای او درباره بازگشتش به مربی‌گری، در رسانه‌های فرانسوی به گمانه‌زنی‌هایی درباره بازگشت او به رئال مادرید در تابستان آینده دامن زده است.
خبرنگار مشهور ایتالیایی از تنها نقطه ابهام ناگزلمان برای پذیرش هدایت تاتنهام پرده برداشت.
میرزا کریمی با بیان اینکه پس از حضور نیروهای امدادی مشاهده شد که یک خانم ۵۰ ساله از ارتفاعات سقوط کرده است گفت: با دریافت جزئیات حادثه مشخص شد این خانم هنگام برداشت گیاهان مرتعی از ارتفاعات دریاچه تار دماوند سقوط کرده است.
سرپرست باشگاه استقلال از کمک ۵ میلیون یورویی یکی از بانک‌ها به استقلال و پرسپولیس پرده برداشت.
شاهرود- بارداری «ایران» یوز ماده در توران شاهرود، بدون سونوگرافی و تشخیص قطعی از اساس کذب است چرا که هیچ سند و مدرکی برای آن مطرح نشده اما اصل ماجرا چیست؟
بهرام عین اللهی عصر جمعه در حاشیه بازدید از بیمارستان بوعلی سینا شیراز افزود: با توافقی که با سازمان برنامه و بودجه داشتیم، یک و نیم میلیارد دلار ارز ترجیحی برای حوزه تجهیزات پزشکی و دارو‌های گران قیمت تصویب شد و در سال جاری هیچ گونه نگرانی در این حوزه نخواهیم داشت.
وزارت بهداشت روسیه در خصوص حادثه انفجار در سنت پترزبورگ اعلام کرد که ۳۲ نفر در پی حادثه انفجار در رستوران زخمی شدند و یک نفر جان خود را از دست داد. وضعیت جسمانی ۱۰ نفر از زخمی‌شدگان وخیم است ۱۶ نفر دیگر از جمله یک دختر ۱۴ ساله نیز جدی گزارش شده است و حال پنج زخمی دیگر نیز مساعد است و همگی در بیمارستان بستری هستند. یکی از زخمی‌ها نیز حاضر به بستری شدن در بیمارستان نشد.
جورجینا رودریگز، همسر کریستیانو رونالدو، از تراژدی تلخی که این خانواده در چند سال اخیر درگیرش بودند پرده برداشت.
نماینده مردم تهران گفت: مسمومیت‌ها پراکنده بوده و وجه مشترکی ندارد و کار‌های صورت گرفته متفرق بوده؛ یعنی دو مدرسه شبیه هم نبوده و پیدا کردن این وجه مشترک و اینکه چگونه این کار صورت گرفته زمان می‌برد؛ به هر حال تا یکی دو هفته آینده سر منشاء این جریان مشخص می‌شود.
باشگاه نساجی مازندران در نامه ای سرگشاده در خصوص سوءتفاهمات اخیر بابت معلم مازندرانی و استخدام او توضیحی ارائه کرد.
فرزین گفت: برخی از افراد از بازار آزاد ارز تامین می‌کنند و کالا را خریداری می‌کنند، اما بعدا در سامانه نیما درخواست ارز می‌کنند که این کار امر مصداق بارز پولشویی است که ما با آن برخورد می‌کنیم و کالای خریداری شده را قاچاق محسوب می‌کنیم.
نیان الکترونیک در ادامه روند خوب خود در بازی‌های خانگی این بار مس رفسنجان را از پیش رو برداشت.
با شکایت یکی از طلبکاران فدراسیون کشتی در زمان ریاست رسول خادم، با حکم دادگاه مبلغ یک میلیارد و پانصد و هفتاد سه میلیون تومان از حساب‌های فدراسیون کشتی برداشت شد.
جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس گفت: باتوجه به این که تقریباً یک سال و نیم از دولت گذشته است برای اینکه بتواند خودش را تقویت کند باید به یک سری افراد خارج از مجموعه خودش اعتماد کند، به هرحال هستند افراد دیگری که بتوانند کمک کنند. افرادی که تفکرات‌شان با تفکرات دولت همسو و هم‌راستا است، اما این محدودیتی که دولت قائل شده به نظر می‌رسد در نهایت به نفع خود دولت نباشد.
وکیل یک زن سوئدی در اداره پلیس گفت: موکل من چند سال قبل با مرد ایرانی که در سوئد مشغول به‌کار بود ازدواج کرد. او از همسر ایرانی‌اش صاحب ۲ دختر شده، اما پس از مدتی آن‌ها با یکدیگر دچار اختلاف و در نهایت از هم جدا شدند. براساس توافق انجام شده، ۲ دختر چند روز نزد پدرشان بودند و چند روز هم نزد مادرشان. اما بعد از مدتی شوهر سابق موکلم به همراه بچه‌ها ناپدید شدند و موکلم پس از جست‌وجوی بسیار متوجه شد که دخترانش در تهران هستند.
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۴۱ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مطابق معمول، به حساب سرپرستان خانوار واریز و از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۱۹ آبان ماه قابل برداشت است.
رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فرزند این شهروند بزه دیده در هنگام استفاده از گوشی وی برروی یک لینک جعلی با عنوان دانلود بازی کلیک می‌کند و برای دریافت بازی اقدام به پرداخت هزینه با استفاده از کارت بانکی مادر می‌نماید که با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی بلافاصله از حساب بانکی وی مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال ریال برداشت غیرمجاز صورت می‌گیرد.
احمد مسجدجامعی گفت: وقتی کسی با لباس اهل تقوا به خانمی که چندان حجاب مناسبی نداشته، با غرور و عتاب تذکر می‌دهد، آن بانو هم در واکنش به آن ادبیات تند و تیز چادر از سر برمی‌دارد و آن نهی کننده با آب و تاب می‌گوید ببینید که مردم چقدر بی‌حیا شده‌اند. آقای فلسفی نه‌ تنها سخن او را تأیید نمی‌کند؛ بلکه پاسخ می‌دهد که در واکنش این بانو، حماقت جناب‌عالی را هم می‌توان دید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ