معاون قضایی قوه قضائیه گفت:باید بین افرادی که کشف حجاب می‌کنند با توجه به هدف آنها تفاوت قائل شویم و موضوع حجاب در جلسه سران سه قوه ، شورای امنیت ملی و شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی شده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جای تعجب دارد که باشگاه بزرگ استقلال در پرداخت ۱۵ میلیون تومان حق و حقوق یک بازیکن با سن بسیار کم ناتوان بوده و کار به شکایت و حکم محکومیت کشیده است.
بارسلونا برای کم کردن محرومیت رافینیا درخواست فرجام داده و امیدوار است او حداکثر دو جلسه محروم شود.
بیستمین دور نشست آستانه درباره سوریه با صدور بیانیه‌ای به کار خود در پایتخت قزاقستان پایان داد.
نخستین دوره نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا در راستای اجرای برنامه ملی آبادیران از ۲۳ خردادماه به مدت سه روز برگزار می شود.
با محرومیتی سنگینی که برای سرمربی پرتغالی استقلال توسط کمیته انضباطی در نظر گرفته شده است، به نظر می‌رسد احتمالاً باید کار ریکاردو ساپینتو در ایران را تمام شده بدانیم.
کادر فنی سپاهان در روز محرومیت شهریار مغانلو از ایگور کاتاتائو در راس خط آتش تیم بهره برد.
نفت مسجدسلیمان پس از دو جلسه محرومیت از بازی خانگی با تماشاگر، حالا برای تقابل با سپاهان روی کمک و حمایت هوادارانش حساب باز کرده است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال که صحبت‌های تندش با تیم داوری بعد از پایان دیدار با پرسپولیس از سوی رسانه‌های پرتغالی افشا و مشخص شد چه الفاظی به کار برده، دنبال توجیه و فرار از محرومیت است.
نماینده مردم تبریز در مجلس اظهار کرد: ممکن است بعضی جا‌ها دوربینی داشته باشند، ولی اینکه بتوانند کامل پوشش دهند و برخورد کنند موفق نخواهند شد. بعید است این روش جواب بدهد. کلیت قضیه این است که کار فرهنگ را با بگیر و ببند نمی‌شود حل کرد؛ باور را نمی‌توان با دستور درست کرد.
ماجرای درگیری عجیب اندی رابرتسون با کمک داور بازی لیورپول-آرسنال با آشتی طرفین ختم به خیر شد.
نسائی زهان گفت: افراد مجرم در زمینه عفاف و حجاب، خودروی افراد بی حجاب یک تا ۲۰ روز توقیف می‌شود؛ بی‌حجاب‌ها یک میلیون تومان جریمه می‌شوند و به محاکم معرفی و احضار می‌شوند. بر اساس ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی، بالای یک میلیون تومان جریمه و در صورت تکرار، با افزایش جریمه و محرومیت امکانات در جامعه روبرو خواهند شد.
حتی عدم مشروعیت ملی و فقدان رسمیت بین‌المللی طالبان و مساله چالش برانگیز محرومیت کار و آموزش زنان از سوی طالبان، باعث تامل و توقف چینی‌ها در دسترسی به منابع طبیعی افغانستان نشد.
مائوریتزیو ساری، سرمربی لاتزیو، بعد از پیروزی حساس مقابل رم تاکید کرد که هنوز کار کسب سهمیه برای تیمش به پایان نرسیده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیاست قطعی ما در بودجه این بود که توجه به محرومیت زدایی و تأمین معیشت مردم داشته باشیم، گفت: قصد داشتیم در کنار آن افزایش سقف بودجه نداشته باشیم که مجلس در این کار موفق بوده است.
اهواز- معاون محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه گفت: برنامه رفع مشکل آب در کشور با آبرسانی به ۲۰ هزار روستای مناطق دور دست و فاقد آب شرب سالم و یا دارای تنش آبی در دستور کار قرار دارد.
«تهیه چند عبارت شعارگونه کار را آسان می کند اما قرار نیست که رئیس دستگاه اجرایی کشور تا ابد در گیر شعارها باشد و از عرش اعلای شعار به فرش محرومیت ها پایین نیاید و آنها را لمس نکند.»
استقلال شب گذشته قرارداد یزدانی را به صورت یک طرفه فسخ کرد اما اگر این کار غیر قانونی بوده باشد، باید منتظر محرومیت آبی ها باشیم.
سرمربی پیکان ابراز امیدواری کرد شاگردانش مقابل ملوان کم اشتباه باشند و با هوشیاری لازم امتیاز لازم را به دست بیاورند.
یحیی گل‌محمدی در این زمینه قطعاً با تنبیهاتی روبه‌رو خواهد شد، اینکه چه محکومیتی برای او در نظر گرفته شود هنوز به قطعیت نرسیده و اخبار منتشر شده در این باره بیشتر گمانه‌زنی است.
افروغ تاکید کرد: «باید چاره‌ای اندیشید که دیگر این کار تکرار نشود و در صورت تکرار، محرومیت‌های تعریف شده و ذیربط اعمال شود.»
آنتونیو کونته با حکم یوفا در بازی هفته بعد تاتنهام مقابل مارسی از همراهی تیمش محروم شد.
حمید حاج‌ملک بعد از اتفاقات دیدار استقلال وفولاد بار دیگر در لیگ برتر قضاوت خواهد کرد.
ناآگاهی معامله‌گران نسبت به قانون جدید چک، باعث محرومیت گسترده اشخاص از کارکردهای جدید چک شده است.
نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: فردی باید وزیر کار شود که درد محرومیت داشته باشد تا بتواند برای محرومان تصمیم بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ