اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اعلام برگزاری دهمین جلسه شورای عالی مسکن به ریاست رییس جمهور، از رشد ۱۴۱ درصد واحدهای نوسازی شده ۸۰ شهر طی بهار امسال خبر داد.
جلسه شورای عالی فضای مجازی به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و اعضای این شورا بعدازظهر امروز سه‌شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ برگزار شد.
جلسه شورای عالی فضای مجازی به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و اعضای این شورا بعدازظهر امروز سه‌شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ برگزار شد.
بیست و نهمین جلسه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری روز سه شنبه سوم تیرماه برگزار خواهد شد.
جلسه شورای عالی فضای مجازی با ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و اعضای این شورا بعدازظهر امروز سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ برگزار شد.
معاون دبیر کل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری از برگزاری جلسه با حضور رئیس جمهور در نیمه اول اردیبهشت خبر داد و گفت: در این جلسه طرح جوانی جمعیت و الکترونیکی شدن کنکور بررسی می شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در جلسه شورای عالی مسکن، رئیس جمهور دستور داد جلسه آینده شورای عالی مسکن با حضور 10 استانی که رتبه‌های آخر را دارند و با حضور نماینده وزیر راه و شهرسازی، برگزار و مشکلات تاخیر در این پروژه‌ها بررسی و رفع شود.
«تسهیل و اولویت‌بخشی در صدور مجوز ساخت و ساز»، «سرعت‌بخشی به احداث مسکن روستایی» و «اعتبارزدایی از اسناد عادی» از دیگر تأکیدات رئیس شورای‌عالی مسکن در جلسه شورای عالی مسکن بود.
«تسهیل و اولویت‌بخشی در صدور مجوز ساخت و ساز»، «سرعت‌بخشی به احداث مسکن روستایی» و «اعتبارزدایی از اسناد عادی» از دیگر تأکیدات رئیس شورای‌عالی مسکن در جلسه شورای عالی مسکن بود.
رئیس جمهور در جلسه شورای عالی مسکن، گفت: دولت تامین مسکن را با تلاش مضاعف و بی‌وقفه پیگیری می‌کند.
در نخستین جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری در سال جاری با الحاق ۶۰ هکتار اراضی در برازجان و ۱۴۵ هکتار اراضی در شهر جدید پرند برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن موافقت شد.
جلسه شورای عالی کار برای تعیین دستمزد کارگران بعد از ساعت‌ها چانه زنی و مذاکره فشرده در بامداد روز شنبه بیست و هفتم اسفند ماه همچنان بی‌نتیجه ماند.
رئیسی در جلسه امروز شورای عالی جوانان که همزمان با روز ولادت حضرت علی اکبر فرزند رشید و قهرمان امام حسین (ع) و روز جوان برگزار شد جوانان را مهمترین سرمایه برای امروز و آینده کشور برشمرد و بر تلاش بیشتر دولت برای حمایت از جوانان بویژه، تسهیل ازدواج، از طریق تمهید دسترسی آسان به شغل و مسکن تاکید کرد.
جلسه شورای عالی فضای مجازی به ریاست رئیس جمهور عصر فردا برگزار می شود.
جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور رئیس جمهور
جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور اعلام کردند: جناب آقای رئیسی هماهنگی بین دستگاه ها و پیگیری مجدّانه در سطح عالی، نوش داروی به سرانجام رسیدن وعده شما و تکلیف قانونی است که مجلس به عهده دولت قرارداده است، اما متاسفانه ظاهرا بستر این پیگیری ها که شورای عالی مسکن می‌باشد از ابتدای دولت جنابعالی تا به امروز تنها ۴ جلسه تشکیل و از آخرین جلسه آن بیش از ۸۰ روز گذشته است، حال آنکه طبق وعده قبلی بنا بر برگزاری دو هفته یکبار این جلسه بوده است که طبق یک محاسبه ساده بیش از ۳۰ جلسه شورای عالی مسکن در دولت فعلی تشکیل نشده است.
دومین جلسه شورای عالی فضایی در دولت سیزدهم، به ریاست حجت الاسلام رئیسی برگزار شد.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور به موضوع مسکن اهتمام ویژه ای دارد به گونه‌ای که شش جلسه شورای عالی مسکن با حضور وی برگزار شده است.
در جلسه شورای عالی مسکن به ریاست معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی توسط شبکه بانکی کشور بر مبنای ضمانت نامه سازمان برنامه و بودجه تاکید شد.
تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد ۲۵ آبان سال گذشته در جلسه شورای عالی مسکن با حضور رییس جمهور به تصویب رسید، اما اجرای آن با گذشت چندین ماه با وقفه مواجه بود تا اینکه حالا در آستانه ورود به نیم سال دوم و سرد سال، ابلاغیه آن به ۹ بانک ارسال شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ