مهاجم جوان ذوب‌آهن در فهرست جدید تیم ملی قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: ما با شهدا معاصر بودیم و جهاد و ایثار و شهادت و گره‌گشایی‌ها و ایستادگی آنان در مقابل قدرتها را دیدیم اما نسل جوان، این موضوع را با وضوح وبِداهتی که ما متوجه شدیم، نمی‌بیند، بنابراین هر یک از علما، روشنفکران، دانشگاهیان و صاحبان مناصب دولتی، باید به تناسب جایگاه خود نقش‌آفرینی کنند.
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: ما با شهدا معاصر بودیم و جهاد و ایثار و شهادت و گره‌گشایی‌ها و ایستادگی آنان در مقابل قدرتها را دیدیم اما نسل جوان، این موضوع را با وضوح وبِداهتی که ما متوجه شدیم، نمی‌بیند، بنابراین هریک از علما، روشنفکران، دانشگاهیان و صاحبان مناصب دولتی، باید به تناسب جایگاه خود نقش‌آفرینی کنند.
متن بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل صبح امروز در محل برگزاری همایش در اردبیل منتشر شد.
باشگاه بارسلونا انتقال دائمی الکس کویادو به رئال بتیس را تایید کرد.
بایرن مونیخ در تماسی با منچسترسیتی خواهان شروع مذاکرات درباره انتقال خولین آلوارز شده و او را گزینه‌ای می‌داند که در صورت ناکامی در جذب هری کین به هدف اول باشگاه تبدیل خواهد شد.
جدایی عیسی آل کثیر از پرسپولیس باعث ماندن مهدی عبدی در لیست بزرگسالان این تیم شد.
مدافع جوان میانی و یکی از پدیده های لیگ فصل گذشته مورد توجه استقلال قرار دارد اما آنطور که معاون ورزشی استقلال می گوید سر راه این انتقال موانعی وجود دارد.
استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول، جدید‌ترین ستاره جهان فوتبال است که اخیرا به عربستان سعودی رفته است. این ستاره ۴۳ ساله با امضای قراردادی به عنوان سرمربی به باشگاه الاتفاق پیوست. الاتفاق فصل گذشته موفق به کسب جایگاه هفتم در بین ۱۶ تیم در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان سعودی شد. باشگاه‌های حاضر در این لیگ با حمایت صندوق سرمایه ملی کشور در ماه‌های اخیر موفق به جذب نام‌های بزرگی از لیگ‌های تراز اول اروپایی شده‌اند. روند جذب این ستارگان با انتقال کریستیانو رونالدو در ماه ژانویه به النصر آغاز شد. پس از او کریم بنزما، هم‌تیمی سابق رونالدو در رئال مادرید و انگلو کانته بازیکن تیم ملی فرانسه و چلسی انگلیس به الاتحاد پیوستند. نونو اسپریتو سانتو، سرمربی پیشین تاتنهام و خورخه ژسوس، سرمربی سابق بنفیکا نیز از جمله مربیانی‌اند که قرار است به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بپیوندند.
با انتقال متهم به مقر انتظامی، بازجویی‌های علمی و تخصصی از وی نشان داد که او در سرقت از منزل بولوار شهید شیرودی نقش دارد. این درحالی بود که وی با توجه به فیلم دوربین مدار بسته دیگر نمی‌توانست حضور خود در صحنه سرقت را انکار کند به همین دلیل دو همدست خود را به پلیس لو داد و گفت: دستبرد به منزل را با شیوه توپی زنی انجام داده است و زوج جوانی هم دو عضو دیگر باند هستند.
ستاره جوان گل‌گهر برای انتخاب تیم جدیدش با مانع ۱۵ میلیاردی روبروست.
مهاجم جوان ذوب‌آهن یکی از ملی‌پوشان منتقل شده از تیم بزرگسالان به رده امید است.
متهم پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی در جریان تحقیقات ابتدایی ضمن ابراز ندامت و پشیمانی به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان در فضای مجازی با شگرد وعده‌های پوشالی و آزار و اذیت وی در مخفیگاهش اعتراف کرد.
هنوز مشخص نیست که حضانت بچه آن‌ها با چه کسی باشد، ولی آنچه پیداست، همسر اول مرد چینی به ثروت قابل توجهی از این طریق رسیده است.
مدیر آکادمی باشگاه استقلال دلیل عدم انتقال دو بازیکن پایه این تیم به پیکان و هوادار را تشریح کرد.
پادشاه ایرانی کشتی آزاد دنیا، در فینال تورنمنت زاگرب انتقام سختی بابت دو امتیاز ابتدای کشتی توسط هایاتو ایشیگوروی ژاپنی، گرفت و در همان تایم اول، نتیجه را 13-2 به سود خود کرد و کشتی به اتمام رسید. حسن یزدانی در این مسابقات 44 امتیاز در 4 کشتی کسب کرد.
کار را به لحظه باید انجام داد. توابین برای انتقام خون مطهّر امام حسین آمدند جنگیدند، کشته شدند، همه‌شان کشته شدند، اما در تاریخ این‌ها را مدح نمی‌کنند. چرا؟ چون دیرجنبیدند. شما که میخواستید خونتان را در راه امام حسین بدهید، چرا در اول محرّم، دوم محرّم نیامدید، یک کاری اقلاً صورت بدهید؟ آن‌جا می‌ایستید تماشا میکنید، امام حسین (ع) به شهادت میرسد، بعد دلتان میسوزد، آن وقت می‌آیید در میدان
لیورپول انتقال کودی خاکپو، گزینه خط حمله منچستریونایتد، را رسمی کرد و او را با قرارداد شش ساله به خدمت گرفت.
در صورت انتقال به النصر، رونالدو به عنوان پردرآمدترین ورزشکار جهان شناخته خواهد شد.
رسیدگی به این پرونده از آبان سال ۹۸ با گزارش مرگ مشکوک جوان ۲۵ ساله‌ای به نام بابک در کرج آغاز شد. در ادامه مأموران به محل حادثه رفتند و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که بابک هنگام انتقال به کمپ ترک اعتیاد از سوی دو نفر مورد ضرب و شتم قرار گرفته و بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرده است.
نیما ۲۸ ساله بعد از بازداشت و انتقال به اداره آگاهی در توضیح ماجرا به مأموران گفت: من و سعید سال‌های زیادی بود که با هم رفاقت داشتیم. روز حادثه سر موضوعی باهم بحث کردیم و سعید به یکباره فحش ناموسی داد و من کنترلم را از دست دادم و با چاقو چند ضربه به او زدم تا بمیرد. می‌دانستم که اگر زنده بماند حتماً من را می‌کشد.
جان کراس، فوتبال‌نویس مشهور نشریه میرر، معتقد است که چلسی در ابتدا هیچ علاقه‌ای به خرید پی‌یر امریک اوبامیانگ نداشت.
اعضای جدید کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات منصوب شدند
انتقال ۴۰میلیون یورویی همبازی جوان طارمی به آرسنال
نماینده مردم ملایر در مجلس با انتقاد از افزایش قیمت بسیاری از کالاها و اینکه گرانی و تورم در حال شکستن کمر مردم است گفت: قرار بود کالابرگ به دست مردم برسد، ماه‌های اول و دوم نشد و انگار در آینده نیز محقق نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ