اهواز- رزمنده شاعر گفت: آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در سیم خاردار و گونی و… خلاصه نمی‌شود بلکه مفاخر برجسته‌ای هم چون مرحوم معلمی است که از آثار و ارزش دفاع مقدس به شمار می‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان خبر از پرداخت قرارداد بازیکن مرحوم این تیم داد.
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان خبر از پرداخت قرارداد بازیکن مرحوم این تیم داد.
پیکر آیت‌الله صانعی، پس از تشییع در جماران برای خاکسپاری در قبرستان وادی السلام، به قم منتقل می‌شود.
با مزه‌ترین بخش از سخنان آقای عباسی اما آنجاست که می گوید: «تقصیر نماینده‌ها نیست که ارزش پول ملی سقوط کرده است. مردم به این نکته توجه کنند که برای نماینده خیلی بیشتر از اینها هزینه می‌شود». اما این چه توجیهی است؟ هر هزینه‌ای را بپذیریم چون خیلی بیشتر برای آنها هزینه می‌شود؟
با وجود فعالیت صندوق ذخیره فرهنگیان و بیمه معلم، آیا فرهنگیان همچنان از داشتن یک بیمه تکمیلی-درمانی مناسب که متعلق به وزارت آموزش و پرورش باشد محروم خواهند بود؟
رئیس مجلس گفت: توانمندی مرحوم عباس براتی‌پور در بیش از یک دهه مدیریت و اجرای جلسات شاعران با رهبر انقلاب، بیانگر عملکرد درخشان این خدمتگزار صدیق در عرصه اعتلای شعر و سرودهای انقلاب است.
رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: هر معلمی که برگه گزینش نداشته باشد از فعالیت در مدارس غیر دولتی در سال ۱۴۰۲ محروم است. هیچ معلمی که رشته تحصیلی مرتبط با درسی که آموزش می‌دهد نداشته باشد قادر به فعالیت در مدارس غیردولتی نخواهد بود.
معاون اول رئیس جمهور گفت: غفوری فرد از فعالین خوشنام در عرصه سیاسی بود که در طول دوران حیاتش خدمات زیادی را به مردم و کشور ارائه کرد.
وزیر امورخارجه گفت: مرحوم الزواوی در طول سالهای طولانی مبارزه با دشمن صهیونیستی و همچنین چند دهه فعالیت دیپلماتیک در ایران، برای احقاق حقوق ملت مظلوم فلسطین، مجاهدت می‌کرد.
بیل گیتس اخیرا در گفتگو با فوربس گفت که پیشرفت هوش مصنوعی در سال گذشته از جمله ChatGPT او را هیجان زده می‌کند. گیتس افزود که استفاده از آن به عنوان معلم ریاضی یا ارائه توصیه‌های پزشکی به مناطق محروم فوق‌العاده خواهد بود. بنیانگذار مایکروسافت گفت که او اغلب از ChatGPT برای کار‌های سرگرم کننده مانند نوشتن شعر استفاده می‌کند.
کیهان نوشت: مع‌الاسف برخی نزدیکان و اطرافیان مرحوم هاشمی در طول دهه‌ها توسط گروهک‌های معارض نظام جذب شدند و توانستند از این طریق، مشورت‌های غلط و مسموم به آن مرحوم بدهند. آلودگی برخی از این اطرافیان به حدی بود که در پی جلب همراهی غرب برای تشدید تحریم‌ها علیه ملت ایران باشند و خود، در پستو و خیابان با گروهک‌های برانداز همراه شوند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: مرحوم شیبانی مجاهدی خستگی‌ناپذیر، مدیر و سیاستمداری پاکدست و همواره ساده زیست و پایبند به اصول بود.
تهران- استاندار تهران در پیامی اعلام کرد: مرحوم شیبانی در دوران حیات خود منشأ خدمات ارزنده و والایی بوده که برکات آن برای همگان مشهود است.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی درگذشت مرحوم عباس شیبانی را تسلیت گفت.
معاون اول رئیس جمهور با صدور پیامی در گذشت عضو پیشین مجلس شورای اسلامی و شورای شهر تهران را تسلیت گفت.
فرمانده کل سپاه در پیام تسلیت به مناسبت درگذشت مرحوم آقای عباس شیبانی گفت: وی در مناصب اجرایی خدمات ارزشمند و ماندگاری را به ودیعت نهاده است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان باید تمامی صلاحیت‌های معلمی را داشته باشند که این کار از طریق آزمون جامع و سایر روش‌ها به دست می‌آید.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرتضی محمدخان، وزیر اسبق اقتصاد و از مدیران اقتصادی کشور را تسلیت گفت.
قرائت خاص روانبخش از انقلاب، مبارزات انقلابی و فعالیت‌های سیاسی به اندازه‌ای یک‌سویه بود که در اظهاراتش افرادی مانند آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، مهندس بازرگان و حتی شهید آیت‌الله مرتضی مطهری را طرفدار مجاهدین خلق و خشونت معرفی کرد.
لحظاتی از شعرخوانی مرحوم مؤید در محضر رهبر انقلاب را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
احمد مسجدجامعی گفت: وقتی کسی با لباس اهل تقوا به خانمی که چندان حجاب مناسبی نداشته، با غرور و عتاب تذکر می‌دهد، آن بانو هم در واکنش به آن ادبیات تند و تیز چادر از سر برمی‌دارد و آن نهی کننده با آب و تاب می‌گوید ببینید که مردم چقدر بی‌حیا شده‌اند. آقای فلسفی نه‌ تنها سخن او را تأیید نمی‌کند؛ بلکه پاسخ می‌دهد که در واکنش این بانو، حماقت جناب‌عالی را هم می‌توان دید.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مرحوم حسن‌زاده آملی عارف، فیلسوف، مفسر قرآن و عالم به ریاضیات و نجوم بود.
پیکر مرحوم امیرهوشنگ ابتهاج شاعر و ادیب نامدار معاصر کشورمان چهارشنبه شب با حضور مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سخنگوی وزارت امور خارجه و اعضای خانواده وی وارد کشور شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ