این شاعر و سیاستمدار که خاطرات کودکی‌اش در جزیره‌ای در کرواسی (یوگسلاوی)، در خرابه‌های به‌جا مانده از جنگ جهانی دوم شکل گرفته، همچنین درباره جنگ بالکان تحلیل‌های جالبی دارد. او رنج مردم را در جنگ، با تمام وجود درک کرده و نسبت به آن عصبانی و غمگین است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
غیر معمول‌ترین ویژگی گرگ یال‌دار بوی ادرار آن است که بوی ماری جوانا می‌دهد. به اندازه کافی عجیب، دانشمندان بر این باورند که این بو هشداری برای سایر گرگ‌های یال دار است تا از چمن خود دوری کنند.
رئیس فدراسیون کشتی امروز با سفیر هند دیدار داشت.
یسپر وار، سفیر دانمارک، امروز از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بازدید کرد.
در هفته گذشته حضور افرادی با سر‌هایی پوشیده با رنگ سفید در متروی تهران، کنجکاوی مردم و کاربران فضای مجازی را برانگیخت.
مظفرالدین شاه قاجار به سال ۱۲۸۴ به سفیر انگلیس پیغام داده است: «جزایر ابوموسی و تنب ملک مطلق ایران است و ما به هیچ وجه از حق خود کوتاه نخواهیم آمد.»
روی اشتباه عجیب داوید دخیا دروازه یونایتد مقابل وستهم به راحتی باز شد.
همانطور که از نامش پیداست این پرنده بیش از همه برای رژیم غذایی غیرمعمول و ترسناک خود شهرت دارد. این پرنده‌ها هنگامی که منابع غذایی در دسترس نباشد رو به خونخواری می‌آورند و با تغذیه از خون دیگر موجودات خودشان را سیر می‌کنند.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در نروژ شب گذشته در ضیافت افطاری سفیر عربستان شرکت و با وی گفتگو کرد.
حسن قشقاوی سفیر ایران در اسپانیا در ضیافت افطاری سفیر عربستان در این کشور شرکت کرد و در حاشیه این مراسم با یکدیگر درباره توسعه روابط تهران - ریاض بحث و تبادل نظر کردند.
به بهانه دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران و کنیا در روز 8 فروردین سفیر کنیا در فدراسیون فوتبال حاضر شد و با دبیر کل و رئیس کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال ایران دیدار کرد.
«محمد بن حمد الهاجری» سفیر قطر در ایران با حضور در محل درمان وزیر ورزش و جوانان، از سید حمید سجادی عیادت کرد.
حسن قشقاوی، سفیر ایران در مادرید با امیر عابدزاده که به تازگی محل سکونت وی در اسپانیا دچار حریق شده بود، احوال پرسی و گفتگو کرد.
در ویدیوی عجیبی که در توییتر منتشر شده است، مورچه خواری را با دو سر در حال کندوکاو یک کنده نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد که سر دوم خزدار و سفید مورچه خوار، به سر اصلی کمک می‌کند.
‎اعضای تیم ملی کشتی آزاد ‎ایران دوشنبه شب با استقبال سفیر کشورمان وارد زاگرب شدند.
فدراسیون فوتبال ایران اگر واکنش و نقدی صریح به محاکم قضایی ورزشی داشت و می‌توانست از حق خود دفاع کند، این بدعت در سایر ارکان ورزشی کشورمان هم پدیدار می‌شد.
سفیر پیشین ایران در عراق «اجلاس بغداد ۲ عکس العملی در مقابل نشست چین و اتحادیه عرب دانست و گفت: مکرون علاقمند است تا ضعف‌های آمریکا را در منطقه رفع کند.
سایمون شرکلیف با انتشار تصویری از سفارت انگلیس در تهران با کنایه نوشت: چه جالب! ظاهراً بعضی‌ها آنقدر خودجوش بودند که فراموش کردند که هماهنگ کنند از کدام پرچم استفاده شود ... شاید حواسشان به اتفاقات جا‌های دیگر تهران پرت شده بود…
حمیدرضا دهقانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در دوحه با انتشار تصویری که به شکست ایران از آمریکا واکنش نشان داد.
پوشش عجیب سفیر انگلیس در آذربایجان که با دامن اسکاتلندی استوارنامه کشورش را تقدیم الهام علی‌اف رئیس جمهور آذربایجان می‌کند در فضای مجازی حسابی جنجال به راه انداخت.
یحیی گل‌محمدی این روزها با ظاهری کاملا متفاوت با گذشته، در تمرین پرسپولیس حاضر می‌شود.
این کوسه دهان سفید عجیب و بیرون زده، دندان‌های تیز، بینی نوک تیز و چشم‌های برآمده با مردمک‌های بزرگ دارد که آن را ترسناک‌تر می‌کند.
سفیر عراق در اردن در پی انتشار تصاویری از همسرش در کنار خواننده سرشناس لبنانی به دردسر افتاد.
مهاجم هلندی پرسپولیس که احتمالاً از هفته سوم می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند قبل از ورود به کشور با تبریک هم تیمی‌های سابق خود روبرو شد.
در پایان این دیدار از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان، پیراهن تیم صنعت نفت با امضای بازیکنان به سفیر برزیل اهدا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ