از سوی دیگر شیخ محمد بن زاید خاطرنشان کرد که امارات آماده رفع سوء تفاهم‌ها با ایران و گسترش روابط به بالاترین سطوح در تمامی زمینه ها با این کشور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور مصر و محمد بن زاید رئیس امارات در جریان دیداری در شهر العلمین مصر، راههای تقویت همکاری مشترک میان دو کشور را مورد رایزنی قرار دادند.
منابع اماراتی اعلام کردند که دور پنجم انتخابات مجلس ملی این کشور در اکتبر آینده برگزار خواهد شد.
پوتین از محمد بن زاید آل نهیان به دلیل مشارکت در حل مسائل انسانی مربوط به جنگ اوکراین به ویژه موضوع تبادل اسرا قدردانی کرد.
محمد بن زاید آل نهیان، رئیس دولت امارات متحده عربی، محمد بن راشد آل مکتوم نائب رئیس دولت و رئیس هیئت وزیران حاکم دوبی و منصور بن زاید آل نهیان نائب رئیس دولت و نائب رئیس هیئت وزیران در پیام‌هایی جداگانه به آیت‌الله رئیسی، ضمن ابراز خالصانه‌ترین تهیات و شایسته‌ترین آرزو‌های خود به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، از خداوند متعال مسئلت کردند که این مناسبت فرخنده را با کمال صحت و سعادت آن‌جناب و خیر و میمنت و برکت ملت‌های امت عربی و اسلامی قرین فرماید.
محمد بن زاید آل نهیان، رئیس کشور امارات همانند ملک سلمان از طریق نوعی «کودتای نرم» علیه برادرانش قدرت را به فرزند ارشد خود انتقال داد.
خبرگزاری رسمی امارات چهارشنبه شب از تعیین خالد بن محمد بن زاید به عنوان ولیعهد ابوظبی خبر داده است.
منابع آگاه به وال استریت ژورنال گفتند که شیخ تحنون بن زاید آل نهیان، مشاور امنیت ملی که رابطه ای نزدیک با محمد بن سلمان دارد بارها برای دیدار با ولیعهد 37 ساله عربستان به ریاض سفر کرده با این همه نتوانسته تنش ها را کاهش دهد. شواهد هم نشان می دهد رهبران امارات و عربستان از یکدیگر دور شده اند چرا که از زویایی متفاوت مسائل را رصد می کرده و همچنین سبک رهبری شان نیز با یکدیگر متفاوت است.
کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی به نقل از منابع اسرائیلی گزارش داد، «محمد بن زاید» رئیس امارات متحده عربی در پیامی به نتانیاهو گفته است: تا زمانی که مطمئن نشویم نتانیاهو توانایی کنترل کابینه‌اش را دارد، نمی‌توانیم کارهای مشترک انجام دهیم.
«الکساندر لوکاشنکو» که به امارات سفر کرده است، با «محمد بن زاید» در ابوظبی دیدار کرد.
محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات  و قاسم جومارت توقایف رئیس جمهور قزاقستان امروز سه شنبه در کاخ الوطن در ابوظبی، پایتخت امارات دیدار کردند.
شیخ محمد بن زاید آل نهیان در تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بازگشت مجدد وی به قدرت پس از یک سال و نیم را تبریک گفت.
محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات و تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر در گفتگویی تلفنی پیرامون روابط دوجانبه و شماری از موضوعات منطقه ای و بین المللی دارای اهمیت مشترک رایزنی کردند.
قربانیان شکنجه و جنایات جنگی در یمن قصد دارند دادخواستی علیه محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات در دادگاه حقوق بشر اروپا ارائه دهند.
شیخ محمد بن زاید آل نهیان به همراه رئیس جمهور اندونزی مسجد جامع شیخ زاید را در شهر سولو افتتاح کرد که نمونه‌ای از مسجد جامع شیخ زاید در ابوظبی است.
«ریشی سوناک» و «محمد بن زاید» در حاشیه بیست و هفتمین نشست آب و هوایی در شرم الشیخ مصر با هم دیدار و درباره روابط دوجانبه و تحولات منطقه ای از جمله مذاکرات احیای توافق هسته ای گفتگو کردند.
نخست وزیر عراق و محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات تلفنی با یکدیگر گفتگو کردند.
شیخ محمد بن زاید رئیس امارات در سفر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به امارات تولد او را تبریک گفت. شیخ محمد بن زاید گفت: آقای رئیس جمهور از دیدار شما بسیار خوشحالم و با افتخار تولد شما را تبریک می‌گویم و طول عمر شما را خواستارم. ولادیمیر پوتین نیز در پاسخ به زبان عربی گفت: شکرا (متشکرم).
دولت امارات درباره سفر محمد بن زاید آل نهیان رئیس این کشور به مسکو و دیدار با همتای روس خود بیانیه ای رسمی منتشر کرد.
انور قرقاش مشاور رئیس امارات متحده عربی در امور دیپلماتیک امروز سه شنبه تاکید کرد: سفر محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات به روسیه، در حوزه تصمیمات حاکمیتی امارات متحده عربی قرار دارد.
در جریان سفر محمد بن زاید، رئیس امارات به عمان، ۱۶ توافقنامه و یادداشت تفاهم بین امارات و عمان امضا شد.
منابع اماراتی از رایزنی محمد بن زاید با نخست وزیر قزاقستان درباره موضوعات مختلف خبر دادند.
مشاور پیشین «محمد بن زاید» در توییتی، چند نکته در خصوص بازگشت سفیر امارات به ایران مطرح کرد.
محمد بن زاید رئیس امارت که به مصر سفر کرده است با عبدالفتاح السیسی همتای مصری خود دیدار و طرفین درباره مسائل مورد اهتمام مشترک رایزنی کردند.
در ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، این تاجر سعودی در حال تمجید از محمد بن زاید رئیس امارات است که در همان لحظه از هوش می رود و بر زمین می افتد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ