شیخ محمد بن زاید آل نهیان به همراه رئیس جمهور اندونزی مسجد جامع شیخ زاید را در شهر سولو افتتاح کرد که نمونه‌ای از مسجد جامع شیخ زاید در ابوظبی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قطعه جدید آزادراه تهران-شمال که قرار است در ایام عید غدیر افتتاح شود، ۱۶.۵ کیلومتر طول دارد. منبع: ایسنا
کارخانه آسفالت شماره یک شهرداری تهران در مساحتی به وسعت ۲ هزارمتر مربع با حضور زاکانی شهردار تهران شنبه (۱۰ تیر ۱۴۰۲) افتتاح شد.
نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری «هایتکس» در شهر اربیل مرکز اقلیم کردستان عراق افتتاح شده و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت. 120 شرکت از 20 کشور در این نمایشگاه بین المللی شرکت کردند.
تصاویری از افتتاح ایستگاه متروی جهادِ تهران در توئیتر پربازدید شده است.
سید ابراهیم رئیسی که امروز برای افتتاح فاز دوم پالایشگاه آبادان به این شهر سفر کرده بود بعد از حضور در مراسم افتتاح این طرح به یادمان دفاع مقدس کربلای چهار رفت و به شهدای ۸ سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.
مراسم افتتاح سالن تولید و رونمایی از نخستین نمونه فروندِ تولید معیار و عملیاتی جت آموزش پیشرفته یاسین صبح شنبه ۲۰ اسفندماه با حضور امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش انجام شد. همچنین، بومی‌سازی زیر سامانه‌های عمده مانند صندلی پران، اویونیک کاملا بومی، موتور و ارابه‌های فرود بخشی از توانمندی‌های به دست آمده در این فروند است.
نمونه آزمایشی جت آموزشی یاسین با حضور وزیر دفاع رونمایی و خط تولید آن افتتاح شد.
ایوال توسط علی صبور سرآشپز سابق "سفره" بهترین رستوران ایرانی در بروکلین (اگر نگوییم در کل نیویورک) افتتاح شد.
فیلمی جالب و دیده نشده در سال ۷۲ از افتتاح خط تولید پراید و رانندگی آیت الله هاشمی رفسنجانی با این خودرو را ببینید.
یازدهمین دوره نمایشگاه صنعت تفریحات «امتک» در نمایشگاه شهر آفتاب افتتاح شد. این نمایشگاه تا جمعه چهاردهم بهمن دایر می‌باشد.
نخستین گام‌ها برای تاسیس آرامستان متمرکز تهران در سال ۴۵ برداشته شد، وقتی زمینی ۳۱۴ هکتاری توسط شهرداری برای اینکار در نظر گفته شد و قرار شد عملیات عمرانی برای قبرستان شدنش انجام شود. تابستان سال ۴۹ اعلام شد به زودی گورستان متمرکز تهران در ابتدای جاده تهران قم افتتاح خواهد شد.
سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان با حضور در شهرستان آبیک استان قزوین، واحد ۶۰۰۰ رأسی دام سنگین شرکت محیا را افتتاح کرد. این واحد سالانه ۴۰ هزار تن شیر و ۷۵ هزار تن خوراک دام تولید می‌کند.
همزمان با سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، از دیوارنگاره میدان انقلاب تهران با تصاویر شهدا چهار دهه اخیر و شعار «شهادت؛ رسم فدائیان ملت» رونمایی شد. این دیوارنگاره با مساحت ۱۴۰۰ متر مربع بزرگترین دیوارنگاره ایران محسوب می‌شود. تصاویر شهیدان صیاد شیرازی، چمران، آوینی، احمدی روشن، طهرانی‌مقدم، کاظمی آشتیانی، عجمیان و... از شهدای اتفاقات اخیر با پرچم‌داری شهید سلیمانی بر روی اولین طرح بزرگترین سازه تبلیغی ایران نقش بسته است./ منبع: خبرگزاری دانشجو
رئیس جمهور سودان جنوبی هنگام افتتاح یک پروژه جاده‌ای در ملاء عام که تصاویر آن به صورت زنده پخش شد، خودش را خیس کرد!
۸مرداد سال۱۳۰۱ اولین فرودگاه کشور در قلعه‌مرغی به طور رسمی افتتاح و ۲فروند آئروپلان (هواپیمای) انگلیسی از طریق بغداد وارد تهران شد و در این محل به زمین نشستند. فرودگاه قلعه‌مرغی نخستین فرودگاه تهران است که بعد‌ها به پایگاه هوایی نظامی در جنوب این شهر تبدیل شد و به این ترتیب صنعت هوایی در تهران آغاز شد و اکنون که فرودگاه‌های متعدد نظامی و غیرنظامی مشغول به‌کار هستند، می‌توان نخستین فرودگاه تهران را به چشم یک اثر تاریخی و فرهنگی دید.
مراسم افتتاح باند بهسازی شده ۲۹ چپ فرودگاه بین المللی مهرآباد امروز ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۱، با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.
پارکینگ طبقاتی امیرکبیر که در نهمین شنبه امید و افتخار به بهره برداری رسید هنوز تکمیل نشده است و به گفته کارگرانی که مشغول فعالیت هستند دست کم تا یک ماه دیگر هم تکمیل نمی شود.
سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در قاپان ظهرامروز جمعه۲۹ مهر ماه توسط حسین امیرعبداللهیان و آرارات میرزویان وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان رسما افتتاح شد.
پس از حدود ۱۱ سال در ۱۶ مهر ۱۳۸۷ برج میلاد در مراسمی با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تهران با شعار «آسمان نزدیک است» افتتاح و در آن به روی مردم گشوده شد.
مراسم افتتاح نهمین دوره مجمع تشخیص مصلحت نظام، سه شنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۱ با حضور سران سه قوه در محل قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
مراسم افتتاح نهمین دوره مجمع تشخیص مصلحت نظام، سه شنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۱ با حضور سران سه قوه در محل قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
نمایشگاه «سفرنامه موسیقایی برادران امیدوار» شامل تصاویر، سازها و صداهایی از ۷ دهه قبل، همزمان با هفته گردشگری در موزه برادران امیدوار افتتاح شد.
ورزشگاه ۶۷۵ میلیون دلاری لوسیل قطر برای فینال جام جهانی امسال از آن استفاده خواهد کرد، اولین آزمایش خود را با دیدار قهرمان مصر و عربستان انجام داد.
روزنامه کیهان، شانزده بهمن ۱۳۵۱، صفحه نوزده و بیست نوشت: «اولین باجه اتوماتیک کامپیوتری شروع به کار کرد. آقای «راد ـ لون» مسئول آموزش موسسه «باروس» کارت اعتبار نقدی خود را در محل مخصوص باجه اتوماتیک کامپیوتری قرار می‌دهد ۱۰ ثانیه بعد، پول نقد مورد نیاز بطور اتوماتیک در اختیار آقای «لون» قرار خواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ