در ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، این تاجر سعودی در حال تمجید از محمد بن زاید رئیس امارات است که در همان لحظه از هوش می رود و بر زمین می افتد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تحقیقات برای رازگشایی از مرگ زنی که بعد از درگیری با شوهرش به طرز مرموزی جان باخته است با انتقال جسد به پزشکی قانونی آغاز شده است. این در حالی است که یکی از فرضیه‌ها خودکشی و دیگری همسرکشی است.
در تصادفی دلخراش هفت هوادار تیم محبوب کورینتیانس جان خود را از دست دادند.
«لولیتا» ۲۲۶۷ کیلوگرم وزن داشت و در یک مخزن آب به اندازه‌های ۲۴ و ۱۱ متر با عمق شش متر نگهداری می‌شد.
عصر چهارشنبه بیست و پنجم مرداد سقوط مرگبار مرد جوانی از پنجره طبقه چهارم خانه‌ای در غرب تهران به بازپرس امیرحسین علیمردان اعلام شد.
الکس کالینز، ستاره فوتبال آمریکایی در تصادف با موتورسیکلت جان خود را از دست داد.
صبح روز دوشنبه یکی از همسایه‌ها که اتاقک مجاور را اجاره کرده بود، چشمش به جسد زن جوان افتاد و فورا صاحبخانه را خبر کرد. او هم موضوع را به پلیس اطلاع داد. جسد زن جوان در اتاقک افتاده بود و علت مرگ او مشخص نبود.
مرگ دومین فوتبالیست آبادانی؛ اینبار گرمای هوا
مرگ گروگان با پرت شدن از خودرو
پدر داغدار اظهار کرد: هرچند علت مرگ را ایست قلبی اعلام کردند، اما روی بدن پسرم آثار کبودی، ضرب و جرح و سوختگی وجود داشت و من احتمال می‌دهم در مرکز توانبخشی، بلایی بر سر او آورده‌اند. به همین دلیل از مدیر مرکز شکایت دارم و او را در مرگ پسرم مقصر می‌دانم.
مهدی محمودی، بازیکن سابق تیم ماشین سازی، به ضرب گلوله جان خود را از دست داد.
بررسی‌ها نشان می‌داد که حدود ۱۰ ساعت از مرگ مرد کارخانه‌دار می‌گذرد و روی لب‌ها و صورتش آثار کبودی به چشم می‌خورد، اما علت مرگ مشخص نبود و در چنین شرایطی پیکر بی‌جان مرد کارخانه‌دار به پزشکی قانونی انتقال یافت تا کارشناسان علت اصلی مرگ وی را اعلام کنند.
چارلز پس از مرگ ملکه الیزابت دوم در سپتامبر پارسال، جانشین وی شد. او مسن‌ترین پادشاه انگلیس است که تاج پادشاهی ۳۶۰ ساله سن‌ادوارد را روی سر نهاده و بر تخت پادشاهی ساخته‌شده در قرن چهاردهم، جلوس می‌کند.
چارلز پس از مرگ ملکه الیزابت دوم در سپتامبر پارسال، جانشین وی شد. او مسن‌ترین پادشاه انگلیس است که تاج پادشاهی ۳۶۰ ساله سن‌ادوارد را روی سر نهاده و بر تخت پادشاهی ساخته‌شده در قرن چهاردهم، جلوس می‌کند.
آن وقت با صدایی بغض‌آلود با لحنی که تاثر و اندوه در میان آن موج می‌زد ادامه داد: همسرم که از جانم بیشتر او را دوست داشتم درگذشت و با مرگ او، من هم از خدمت ارتش استعفا کردم. آخر بعد از «زهرا» زندگی برایم پوچ شده بود و بعد از او دیگر ازدواج نکردم. مردی که مجلس را به توپ بسته بود، سربازی که سر میرزا کوچک خان جنگلی را به دست خویش بریده بود، در اینجا بار دیگر سکوت کرد.
صبح روز گذشته بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران یکی از دوستان ایرانی تاجر جوان را که او هم ساکن کشور چین است، به عنوان مطلع برای تحقیق در مورد مرگ این جوان احضار کرد. مطلع نزد بازپرس جنایی گفت:تاجر جوان را از مدتی قبل می‌شناختم و با هم دوست بودیم. ارتباط کاری نداشتیم و به عنوان یک هموطن در کشور غریب با او رفاقت داشتم. شب حادثه نزد او نبودم، اما از دیگر دوستانمان شنیدم که آن شب مشروبات الکلی مصرف کردند و حال او بد شد. دوستانش می‌گفتند کمی بالا آورد و بعد دیگر نفس نکشید.
در پی انتشار تصاویری از رفتار خشن پلیس آمریکا با «تایر نیکولز» جوان سیاه‌پوست در «ممفیس» که به مرگ او منجر شد، شهرهای لس‌آنجلس و واشنگتن برای دومین شب پیاپی صحنه اعتراضات شد.
درگذشت پله اسطوره برزیلی فوتبال در ۸۲ سالگی موجی از تاثر و پیام‌های تسلیت را در میان هوادارانش، خصوصا بازیکنان فوتبال و حتی سیاستمداران سراسر دنیا برانگیخته است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مرگ کارگر سردخانه در آتش سوزی مینی بوس/ رفتار‌های عاشقانه حیله‌ای برای جدایی/ کلاهبرداری هزار میلیاردی یک خانواده در قائمشهر/ بازی مرگ در سراسیمگی انتقال مواد مخدر/ رهایی از قصاص چشم مثل یک معجزه/ زعفران دزدی تاجر قلابی با برگ‌های خشک!/ شگرد عجیب تاجر قلابی برای سرقت از طلافروشی‌ها
مرگ ملکه الیزابت دوم، بازخوردهای گسترده‌ای را از سراسر جهان به همراه داشت و در یکی از این واکنش‌ها، استاد دانشگاهی در آمریکا به تاج و تخت ملکه تاخت.
مرگ ملکه الیزابت دوم، بازخوردهای گسترده‌ای را از سراسر جهان به همراه داشت و در یکی از این واکنش‌ها، استاد دانشگاهی در آمریکا به تاج و تخت ملکه تاخت.
مرگ ملکه انگلیس در این کشور باعث تاثر عمومی شده ولی در لیورپول شرایط مثل دیگر شهرهای این کشور نیست. لیورپولی‌ها مشکلاتی دیرینه با سلطنت و دولت انگلیس دارند.
محمد القحطانی تاجر سعودی امروز در قاهره هنگام سخنرانی در یک کنفرانس درگذشت. در ویدئوی منتشر شده، القحطانی هنگام سخنرانی در کنفرانس عربی و آفریقایی روی زمین می افتد. او سپس به بیمارستان منتقل می شود، اما تلاش ها برای نجات او ناکام ماند. آخرین سخنان او تمجید از عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر بود که او را رئیس بشریت و مرد صلح توصیف کرد.
یک تاجر سعودی هنگام سخنرانی در یک کنفرانس عربی – آفریقایی از هوش رفت و جان باخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ