محققان کره جنوبی فرایندی به نام «کوچکترین توپ بازی جهان» را ابداع کرده اند که طی آن اتم های تکی بین دو تله نوری پرتاب می شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این ویدئو با کوچکترین تانک هایی که تاکنون ساخته شده اند آشنا خواهید شد.
روز گذشته اخباری مبنی بر احتمال حضور مهدی هاشمی نسب در کادرفنی استقلال تهران منتشر شد.
رئیس قوه قضائیه گفت: باید بر اهتمام و تلاش خود پیرامون مقوله «حقوق عامه» بیفزاییم؛ بویژه آنکه یکی از مصادیق آشکار و روشن حقوق عامه، مبحثِ «امنیت روانی مردم» است که باید تأمین و تقویت شود.
این مار ۱۰ سانتی متری به دلیل اندازه بسیار کوچکش، به راحتی از درزها و شکاف‌های ریزی که برای بسیاری از حیوانات قابل دسترس نیست، نفوذ می کند.
این مار ۱۰ سانتی متری به دلیل اندازه بسیار کوچکش، به راحتی از درزها و شکاف‌های ریزی که برای بسیاری از حیوانات قابل دسترس نیست، نفوذ می کند.
پسر ١٢ ساله ايرانى موفق به پرش از بلندترين بانجى جامپينگ جهان شد.
بیل‌کله کوچکترین عضو از خانواده کوسه‌های سر چکشی است و همانطور که از نامش پیداست کله بیل مانندش برخلاف دیگر اعضای این خانواده گرد است.
ورود احمد گوهری به زمین ورزشگاه وطنی یکی از اتفاقات ویژه بازی پایانی سرخپوشان بود.
محققان کوچکترین میکروسکوپ هولوگرافیک و ال ای دی سیلیکونی جهان را ابداع کرده اند که کاربردهای وسیعی دارد از جمله آنکه دوربین موبایل را به یک میکروسکوپ با وضوح بالا و قابل حمل تبدیل می کند.
حمید معصومی نژاد تصاویری را از داخل پادگان نظامی واتیکان برای اولین بار منتشر کرد. سرباز واتیکان تا ۵ سال حق ازدواج ندارد.
رئیس‌جمهور در مراسم روز ارتش گفت: کوچکترین خطایی علیه ایران با نابودی حیفا و تل‌آویو همراه خواهد بود.
امروز مطالبی همچون قیمت پراید در بازار امروز چقدر شد؟، ثبات نرخ دلار در مرکز مبادله/ نرخ حواله درهم چقدر شد؟، آیا شاخص ۲ میلیون واحدی مهندسی شده است؟، گزارش بورس امروز سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲، حرکت قیمت طلا و بیت کوین نزولی یا صعودی خواهد شد؟، بهترین و بدترین نماد‌های بورسی در سال ۱۴۰۱؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سخنگوی جنبش حماس در شهر قدس خطاب به رژیم صهیونیستی نسبت به هرگونه تعرض به مسجد الاقصی هشدار داد.
بهروز کمالوندی با بیان اینکه ایران طبق ۱۵ گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی کوچکترین تخطی از تعهدات خود نداشته، افزود: غنی ­سازی ۶۰ درصد در فردو پاسخی به قطعنامه قبلی آنها در شورای حکام بود.
علی فراقی گفت: کوچکترین اثر مثبت به بازار سرمایه می تواند سپر تورمی بوده و ارز را نیز کنترل کند.
زاکانی با کوچکترین اتفاقی غیب می‌شود و مسئولیت هیچ‌چیز را نمی‌پذیرد. ناتوان از خلق حتی یک پروژه بوده است، فاقد ایده مشخصی در اداره شهر یا تبلیغات یا حتی تأمین منابع مالی است، پُرگو و تندگو است و حتی زمان‌هایی که تلاش می‌کند مثل احمدی‌نژاد با شوخی و کنایه از پاسخگویی فرار کند، به‌دلیل فقدان توانایی، کلامش به توهین شباهت پیدا می‌کند.
جوانترین بازیکن ایران در رده‌بندی جهانی تنیس روی میز که اخیرا صعودی تاریخی را تجربه کرده، امیدوار است که تا یک سال آینده به جمع صد بازیکن برتر دنیا برسد.
شاهزاده هری کوچک ترین پسر چارلز شاه انگلیس، در کتاب جدیدی که یادداشت های وی در آن منتشر شده به قتل ۲۵ نفر در افغانستان اذعان کرده است.
این پروتئین‌ها از یک نوع باکتری به نام Spiroplasma مشتق شده اند که شکل آن شبیه یک پیچک بلند است و می‌تواند شنا کند. هنگامیکه پروتئین‌های مذکور به syn ۳ افزوده شدند، شکل گرد آن را به حالت پیچک تغییر دادند و از آن مهم تر، اکنون باکتری مصنوعی می‌تواند شنا کند.
کوچکترین تلویزیون جهان TinyTV Mini نام دارد و به یک صفحه نمایش ۰.۶ اینچی (۱۵ میلی متر) مجهز شده است.
فوک خزری که کوچکترین فوک دنیا هم لقب دارد به‌طور میانگین ۱٫۵ متر طول و ۸۰ کیلوگرم وزن دارد، او تنها پستاندار دریای خزر است، یعنی بجای تخم گذاری، نوزادانی به دنیا می‌آورد که از شیر مادر تغذیه می‌کنند.
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: در بستر این همکاری صورت گرفته توانستیم اتباع خارجی را بدون کوچک‌ترین حادثه از مرز عبور دهیم.
موندودپورتیوو به برگه کاغذی که ژاوی به پابلو توره داده بود تا پس از ورود به زمین در اختیار فران تورس قرار بدهد، دست یافته و امروز تصویر آن را منتشر کرد.
مگر نباید برای کوچکترین کار مرمتی از پژوهشگاه میراث فرهنگی، پژوهشکده باستان شناسی، پژوهشکده حفاظت و مرمت و در نهایت اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان مجوز گرفت؟ آیا برای انجام چنین کار غیرعلمی و مخربی از ادارات مذکور مجوز دریافت شده است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ