شاهزاده هری کوچک ترین پسر چارلز شاه انگلیس، در کتاب جدیدی که یادداشت های وی در آن منتشر شده به قتل ۲۵ نفر در افغانستان اذعان کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیتر شیلتون، دروازه‌بان افسانه‌ای فوتبال انگلیس، از شاهزاده ویلیام درخواست کرده تا از تیم ملی زنان این کشور در فینال جام جهانی حمایت کند.
کیت میدلتون شاهزاده ولز، هر روز برنامه تمرینات ورزشی خود را جدی می‌گیرد، ولی خودش می‌گوید این رژیم صبحانه به خصوص مصرف جو در حفظ آمادگی جسمانی‌اش موثر بوده است.
ورزش اسنوکر از زمانی که حسین وفایی در رنکینگ جهانی در سال ۲۰۲۲ در شهر لستر انگلیس به مقام قهرمانی رسید، در ایران رو به گسترش است.
بعد از چند سال درخشش هری کین به عنوان یکی از گلزن‌ترین مهاجمان دنیای فوتبال با پیراهن تاتنهام به نظر می‌رسد زمان جدایی او از انگلیس و تاتنهام و حضورش در لیگی دیگر فرا رسیده است.
ملکه انگلیس میراث بسیاری برای شاهزاده چارلز به جا گذاشت. این میراث علاوه بر ثروت هنگفت شامل تشریفات پر هزینه از جیب مردم هم می‌شود.
جدیدترین خبر درباره سامان، پیشنهاد شفیلدیونایتد است. باشگاهی با قدمت ۱۶۸ سال در منطقه یورکشایر انگلیس که فصل را با کسب رده دوم چمپیونشیپ به پایان رساند و مجوز صعود به لیگ برتر را به دست آورد. بعد از برنلی با ونسان کمپانی، این شفیلدیونایتد بود که با مربیگری پل هکینگ بوتام توانست با کسب ۸۸ امتیاز راهی لیگ برتر شود
شاهزاده سعودی تیم تازه لیگ برتر انگلیس را حراج کرد
در سال‌های اخیر هر از گاه اخباری از مراسم مجلل و پرخرج ازدواج شخصیت‌های معروف در فضای مجازی دست‌به‌دست شده، از جشن ازدواج شاهزاده انگلیسی با مدل آمریکایی گرفته تا عروسی لاکچری برخی سلبریتی‌های وطنی.
معترضان و دانشجویان افغانستانی خواستار محاکمه شاهزاده هری شدند.
مقام ارشد طالبان شاهزاده هری را به کشتن افغان های بی گناه متهم کرد و گفت: آقای هری! آن‌هایی که شما کشتید مهره‌های شطرنج نبودند، بلکه انسان بودند.
انس حقانی عضو ارشد طالبان در واکنش به اظهارات شاهزاده هری از خاندان سلطنتی انگلیس که گفته بود در دوران خدمت در افغانستان، "۲۵ افغان را مثل مهره‌های شطرنج از زمین بازی حذف کرده است"، گفت: آن‌هایی که شما کشتید انسان بودند و خانواده داشتند.
به گزارش رسانه های انگلیسی، شاهزاده هری مدعی شده است که برادر بزرگترش و وارث تاج و تخت، شاهزاده ویلیام، او را در جریان مشاجره سال ۲۰۱۹ بر سر همسرش مگان مارکل، مورد ضرب و شتم قرار داده است.
جوردی آمات، بازیکن سابق لالیگا و لیگ برتر انگلیس، حالا مشغول وظایفش به عنوان شاهزاده اندونزی است.
شاهزاد ویلیام در دیدار با ملی‌پوشان انگلیسی به هرکدام یک جعبه مخصوص داد.
شاهزاده ویلیام، ولیعهد انگلیس، با حضور ناگهانی در اردوی تیم ملی انگلیس به بازیکنان این تیم روحیه داد.
شاهزاده ویلیام، ولیعهد انگلیس، با حضور ناگهانی در اردوی تیم ملی انگلیس به بازیکنان این تیم روحیه داد.
تصویر سنگ قبر ملکه انگلیس در قلعه ویندسور را مشاهده می‌کنید که او کنار شاهزاده فیلیپ دفن شده است. / همشهری آنلاین
نیروهای پلیس اسکاتلند یک جوان ۲۲ ساله را به اتهام حمله به یک شاهزاده در مراسم تشییع ملکه الیزابت دوم بازداشت کردند.
بیش از ۱۰۰۰ قانون قبل از تصویب نمایندگان پارلمان بریتانیا توسط ملکه یا شاهزاده چارلز از طریق یک رویه محرمانه مورد بررسی و تایید قرار گرفته که در بیشتر آنها لابی‌گری صورت گرفته است.
شاهزاده چارلز که به تازگی به مقام پادشاهی در انگلستان رسیده طی دهه های اخیر، در سکوت و گاهی مخفیانه برای افزایش ثروت خود تلاش می کرده است.
شبکه خبری ABC در گزارشی نگاهی به زندگی ملکه الیزابت دوم به عنوان طولانی‌ترین پادشاه تاریخ بریتانیا دارد. الیزابت آلکساندرا مری وینزور روز ۲۱ آوریل ۱۹۲۶ در محله می‌فر لندن در ۲۱ آوریل ۱۹۲۶ متولد شد. او اولین فرزند شاهزاده آلبرت، دومین پسر جرج پنجم و لیدی الیزابت بوئز-لیون بود. با درگذشت ملکه الیزابت دوم، پسر بزرگ او با عنوان چارلز سوم، پادشاه جدید بریتانیا است. کاخ باکینگهام اعلام کرد که الیزابت دوم بعدازظهر پنجشنبه هشتم سپتامبر ۲۰۲۲ در آرامش در قلعه بلمورال در اسکاتلند چشم از جهان فروبست.
شاهزاده «چارلز» پسر ملکه انگلیس و وارث تاج و تخت او و به همراه همسرش در حال حاضر بر بالین وی حاضر شده و شاهزاده «ویلیام» پسر چارلز نیز فوراً خود را به این کاخ رسانده‌ است.
ناو هواپیمابر «اچ‌اِم‌اس شاهزاده ولز»، تنها چند روز پس از حرکت از جنوب انگلیس و به منظور عزیمت به آمریکا، دچار نقص فنی شد و لنگر انداخت.
کیت میدلتون ۴۰ ساله، دوشس کمبریج، و مرد شماره ۱ سابق تنیس جهان، راجر فدرر ۴۱ ساله، در یک بازی دوستانه در مکانی پنهانی روبه‌روی هم قرار خواهند گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ