بهروز کمالوندی با بیان اینکه ایران طبق ۱۵ گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی کوچکترین تخطی از تعهدات خود نداشته، افزود: غنی ­سازی ۶۰ درصد در فردو پاسخی به قطعنامه قبلی آنها در شورای حکام بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دختر رکابزن ایران مشکلات دوچرخه سواری زنان را مطرح و صراحتا عنوان کرد، بدون انگیزه و حمایت این رشته هر سال کوچکتر می‌شود.
سرمربی تیم ملی پاراشنا از اعزام ۴ شناگر به بازی‌های پاراآسیایی خبر داد و گفت: ابوالفضل ظریف پور با ۱۶ سال سن کوچک‌ترین شناگر ما در هانگژو است.
سرمربی تیم ملی پاراشنا از اعزام ۴ شناگر به بازیهای پاراآسیایی خبر داد و گفت: ابوالفضل ظریف پور با ۱۶ سال سن کوچک‌ترین شناگر ما در هانگژو است.
پسر ١٢ ساله ايرانى موفق به پرش از بلندترين بانجى جامپينگ جهان شد.
اخیرا تایید شد که "افشین قادر زاده" جوان ۲۰ ساله کوچک‌ترین دستان در جهان (برای یک مرد) را دارد.
رئیس‌جمهور در مراسم روز ارتش گفت: کوچکترین خطایی علیه ایران با نابودی حیفا و تل‌آویو همراه خواهد بود.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، از عدم اشاره به برجام در دیدار مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با نماینده آمریکا در امور ایران انتقاد کرد.
کیهان نوشت: مذاکره ایران با عربستان، ذیل چراغ سبز آمریکا به ایران رخ نداده است. این در حالی است که طیف مدعی اصلاحات همچنان آمریکا را کدخدای! جهان قلمداد کرده و مدعی‌اند که بدون اجازه آمریکا نمی‌توان در سیاست خارجی به کوچک‌ترین اقدامی دست زد.
خمودگی فرهنگی، افسردگی عمومی و فروپاشی اجتماعی ایران به‌جد نگران‌کننده است. پس از بیش از ۴۰ سال، چه کسی پاسخگو است؟ شورای عالی به چه کسی پاسخ می‌دهد. کدام دولت حاضر است که کوچک‌ترین مسوولیتی در این ارتباط بپذیرد؟ یا آنکه همه آنها، همه‌چیز را بر دوش شورا می‌اندازند؟
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایران مستقل ترین کشور دنیا است، گفت: دشمن جرأت هیچ اقدام علیه ایران را ندارد و می‌داند اگر کوچک‌ترین خطایی از او سر بزند پاسخ دندان‌شکن می‌بیند.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایران مستقل‌ترین کشور دنیا است، گفت: دشمن جرأت هیچ اقدام علیه ایران را ندارد و می‌داند اگر کوچک‌ترین خطایی از او سر بزند پاسخ دندان‌شکن می‌بیند.
سخنگوی سپاه با بیان اینکه در حوزه دفاع از جغرافیای این سرزمین و مردم کشورمان نیاز به بیگانگان نداریم ، گفت: به مرحله‌ای از قدرت دفاعی و نظامی دست یافتیم که نه آمریکایی‌ها و نه هیچ قدرت دیگری جرأت کوچکترین اقدامی علیه ایران اسلامی را ندارند.
جوانترین بازیکن ایران در رده‌بندی جهانی تنیس روی میز که اخیرا صعودی تاریخی را تجربه کرده، امیدوار است که تا یک سال آینده به جمع صد بازیکن برتر دنیا برسد.
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: طی ۶ دهه زمین های کشاورزی در اروپا بزرگتر و در ایران چند برابر کوچکتر شده اند. این تهدیدی برای امنیت غذایی نسل آینده کشور به شمار می رود.
ولایتی گفت: در هفته‌های اخیر برخی از روی ناآگاهی و برخی از روی غرض‌ورزی شایع کردند که ایران می‌خواهد با جمهوری آذربایجان بجنگد. این ناجوانمردانه‌ترین تهمت به ایران است. ایران بنا ندارد که به هیچ کشور همسایه چه در قفقاز، چه نقاط دیگر به خصوص همسایگان خود کوچکترین تعرضی داشته باشد
قاسم محبعلی تحلیلگر مسائل خاورمیانه: «بقبول ندارم که عربستان این قدرت و توان را دارد که در مسائل داخلی ایران دخالت کند. ما به مراتب کشور قدرتمندتری هستیم که کشوری مثل عربستان بتواند در معادلات داخلی ما تاثیر بگذارد؛ لذا لزومی ندارد با چنین ادعا‌هایی به آن‌ها اعتبار و قدرتی بدهیم که ندارند؛ باید از تهدید کشور‌های کوچکتر خودداری کنیم»
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی در بالاترین سطح از قدرت و توان رزمی است و کوچک‌ترین تعرض به خاک ایران اسلامی می‎‌تواند منجر به فوران خشم نیروهای مسلح می‌شود.
رئیس قوه قضائیه گفت: مردم ایران اسلامی استحقاق خدمت بی منت را دارند و در بخش‌های مختلف قوه نباید این مشکلات کوچکترین خدشه‌ای در خدمت رسانی به مردم وارد کند.
امروز پنجم شهریورماه زادروز جهان پهلوان تختی که در تقویم رسمی ایران، روز کشتی نامگذاری شده و هر سال با برگزاری مراسم مختلفی با حضور اهالی این رشته همراه است.
هافبک چپ‌پای فوتبال ایران که این روزها تمرینات فوتبالی‌اش را آغاز کرده معتقد است کوپک‌ترین دو‌دستگی‌ای بین بازیکنان تیم ملی وجود ندارد.
منصور رشیدی دروازه‌بان تیم تاج می‌گوید در سال ۱۳۵۴ آزمایش دوپینگی در ایران وجود نداشت که کسی با استناد بر آن، ادعایی در این مورد داشته باشد.
تهیه کنندگان و کارگردانان بسیاری از آثار دلایل فرامتنی را عامل عدم حضور آثارشان مطرح کرده‌اند که برخی از ایشان این موضع گیری را به شکل علنی نیز مطرح نموده‌اند. بنابراین تا زمانی که تمامی آثار راه یافته و بیرون مانده از این رویداد سینمایی مشاهده نشود، نمی‌توان داوری دقیق در این زمینه داشت که آیا سرآمدان تولیدات سینمای ایران به این جشنواره راه یافته‌اند و دیگر آثاری که بیرون مانده‌اند شایستگی نداشته‌اند؟
برای فیلم «سگ کشی» به من گفت: که این سناریو را بخوان و کوچک‌ترین اشتباهی نکن؛ اگر کوچک‌ترین اشتباهی کنی نقشت لو می‌رود. خود سناریو و خود بیضایی به من کمک کردند که آن نقش اینطور درآمد. درست است که بهرام بیضایی یک دهه است که از این مملکت بیرون رفته اما از ایران جدا نشده، از فرهنگ و ادبیات و تاریخ ایران جدان نشده، و هنرمندی است که در این مملکت ریشه دارد. ریشه‌های او امثال من و کسانی هستند که کتاب‌هایش را می‌خوانند، کسانی که راجع به او تحقیق می‌کنند و نمایشنامه‌هایش را کار می‌کنند؛ ما ریشه‌های آن آدمی هستیم که واقعا ایرانی خالص است و قلبش برای ایران می‌تپد.
مشکلات سینمای ایران آنقدر بزرگ، عمیق و ناامیدکننده است که نه با حضور یک نماینده‌ی کانون در شورای پروانه ساخت، که با هیچ ترکیبی از شوراهای مختلف حل نمی‌شود، راه را اشتباه رفته‌ایم. مشکل سینمای ایران شوراهای مختلف نظارتی نیست، بلکه خود سینمایی است که خودمان ساختیم و پرداختیم. بدبختانه سینمای ما با وجود معضلاتی که گرفتارش شده خودش تبدیل به ذات مشکل شده است. بقیه حرف است و بهانه و اتلاف وقت و شاید هم آدرس‌های غلطِ تعمدی. من متجاوز از چهل سال است که در فضای سینما کار و زندگی می‌کنم، پس، از منِ کوچکترین بپذیرید که در طول این سال‌ها هرگز سینمای ایران را تا به این اندازه ذلیل و منفعل و خجالت‌آور ندیده بودم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ