مصلای تهران اعلام کرد به مناسبت فرا رسیدن ایّام اربعین حسینی همزمان با برگزاری اجتماع بزرگ اربعینی‌ها، نمایشگاه سلام از ۹ تا ۱۴ شهریور ماه در شبستان مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از رحلت پیکر امام خمینی جهت وداع در روز ۱۵ خرداد ۱۳۶۸ به مصلای تهران منتقل شد، یخچال بزرگی با دیوار‌های شیشه‌ای بر روی چند کانتینر به‌طوری قرار گرفت تا مردم بتوانند پیکر امامشان که عمامه‌ای سیاه به نشانه انتساب به سادات بر روی سینه داشت را ببینند. پس از اقامه نماز ابتدا تصمیم گرفته شد برای تشییع کامیونی تابوت حامل پیکر را به بهشت زهرا که در ۲۰ کیلومتری مصلا بود منتقل کند و یک هلی کوپتر از آغاز مسیر تابوت را همراهی می‌کرد، در میانه راه به علت هجوم جمعیت زیادی که برای تشییع پیکر آمده بودند ادامه دادن مسیر غیر ممکن شد و هلی کوپتر به زحمت به زمین نشست و پیکر برای تکفین مجدد به جماران و در رور بعد به محل تدفین منتقل شد. در یازدهم ژوئن ۱۹۸۹، یک ششم جمعیت وقت ایران (بیش از ده میلیون نفر)، جمعیتی به وسعت ۳۲ کیلومتر برای تشییع پیکر امام خمینی به حوالی بهشت زهرا آمدند تا این بدرقه بزرگترین مراسم تشییع دنیا لقب بگیرد. بخشی از عکس‌های زیر از مجموعه آرشیو خبرگزاری ایرنا از مراسمات پس از رحلت رهبر کبیر انقلاب در سال ۱۳۶۸ است که برای اولین بار منتشر می‌شود.
از میان 5000 ناشر فعال، 2700 ناشر در این دوره از نمایشگاه مطبوعات حضور یافتند تا میزبان جمعیت عظیمی باشند که به مصلی امام خمینی‌(ره) آمدند؛ جمعیتی که اگرچه مطابق آمارها خرید کتاب در میان آنها کم نبود اما حتی یک ارزیابی میدانی نیز این واقعیت را آشکار می‌کرد که بی‌شک شمار تماشاگران در میان‌شان بیش از دوه‌های پیشین است
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) با حضور در مصلای امام خمینی(ره) از سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب بازدید کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) با حضور در مصلای امام خمینی(ره) از سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب بازدید کردند.مشروح خبر و تصاویر تکمیلی متعاقباً منتشر می‌شود.
مراسم اقامه نماز عید سعید فطر لحظاتی پیش در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار شد. ­
مراسم اقامه نماز عید سعید فطر لحظاتی پیش در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار شد. ­
نماز عید فطر به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مصلای امام خمینی (ره) تهران اقامه شد.
نماز عید سعید فطر به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مصلای امام خمینی(ره) تهران اقامه شد.
نماز عید سعید فطر به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مصلای امام خمینی(ره) تهران اقامه شد.
بعد از نماز صبح درهای مصلای بزرگ امام خمینی (ره) جهت اقامه نماز پرشکوه عید سعید فطر، به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، به روی نمازگزاران باز شد.
بعد از نماز صبح درب‌های مصلای بزرگ امام خمینی (ره) جهت اقامه نماز پرشکوه عید سعید فطر، به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، به روی نمازگزاران باز شدند.
بنا بر اعلام شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، در‌های مصلای بزرگ امام خمینی (ره) از ساعت چهار صبح شنبه باز است و برنامه‌های ویژه جایگاه مصلای بزرگ امام خمینی (ره) از ساعت هفت صبح آغاز خواهد شد و نماز عید فطر به امامت رهبر انقلاب، در حدود ساعت هشت صبح اقامه خواهد شد.
نماز باشکوه عید سعید فطر به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مصلای امام خمینی (ره) تهران اقامه خواهد شد.
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای آرامش خاطر و رفاه حال شرکت‌کنندگان در مراسم نماز عید فطر که در محل مصلی حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود خدمت‌رسانی می‌کند.
نماز عید سعید فطر امسال در مصلای بزرگ امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و به امامت رهبر انقلاب اسلامی (مدظله العالی) برگزار خواهد شد.
ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر تهران اعلام کرد که نماز عید سعید فطر امسال در مصلای بزرگ امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و به امامت رهبر انقلاب (مدظله العالی) برگزار خواهد شد.
مراسم احیاء شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و عزاداری مولای متقیان حضرت امیرالمؤمنین امام علی (ع)، با حضور رئیس جمهور, بیت شریف حضرت امام خمینی (ره) و حضور اقشار مردم مومن و روزه دار در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.
آیین‌های نخستین شب قدر همزمان با ضربت خوردن مولای متقیان امام علی (ع)، با حضور سید حسن خمینی و رئیس قوه قضائیه در حرم مطهر امام خمینی برگزار شد. تصویری از حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در مراسم نخستین شب قدر را مشاهده کنید.
نکته دیگری که این روز‌ها در مصلای امام خمینی به کریستیانو رونالدو نسبت داده شده همان ندادن پیراهنش به بازیکن تیم اسرائیل است؛ یک گزاره کاملا غلط دیگر که حتی با بررسی تصاویر همان بازی هم می‌شود پی برد که پرتغال آن روز با ایسلند بازی کرد و نه اسرائیل!
نمازجمعه این هفته تهران امروز جمعه ۲۶ اسفند به امامت حجت‌الاسلام حاج علی اکبری برگزار خواهد شد و طبق روال هر هفته، ساعت ۱۰:۳۰ صبح درب‌های مصلی امام خمینی (ره) به روی نمازگزاران گشوده می‌شود.
دقایقی پیش، خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران در مصلای امام خمینی (ره) به امامت آیت‌الله خاتمی آغاز شد.
نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
ششمین دوره‌ نمایشگاه و جشنواره گیاهان دارویی، فراورده‌های طبیعی و طب سنتی از امروز آغاز به کار کرده و تا سیزدهم آبان‌ماه در مصلی امام خمینی (ره) دایر است.
ششمین جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران، دهم تا سیزدهم آبان‌ماه در محل مصلی بزرگ امام خمینی تهران برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ