مسابقات چهارجانبه فوتسال زنان به میزبانی ایران در تهران برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ادامه بازی های تابستانی ناشنوایان در روسیه تیم های ملی تنیس روی میز مردان و زنان ایران به مدال برنز دست یافتند و تعداد مدال های ایران در پایان ششمین روز از این بازی ها به عدد ۱۲ رسید.
سرمربی زنان روسیه می‌گوید بازی با ایران برای آنها دیداری مناسب بوده است.
اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان ایران برای بازی با روسیه اعلام شد.
تیم ملی فوتبال زنان ایران در شرایطی به مصاف روسیه می‌رود که ستاره تیم روسیه و عضو باشگاه چلسی هم در این مسابقه حضور خواهد داشت.
تیم ملی فوتبال بانوان ایران برای انجام دو دیدار دوستانه به روسیه سفر می‌کند.
«ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین اذعان کرد که کشورش برای انجام ضدحملات علیه روسیه به زمان و تجهیزات بیشتر از جانب شرکا نیاز دارد.
سرمربی تیم ملی زنان روسیه اعلام کرد که این تیم احتمالاً برای بازی دوستانه با تیم ملی زنان ایران راهی تهران خواهد شد.
تیم فوتبال زنان روسیه در ماه تیر ممکن است با تیم ایران یک دیدار دوستانه برگزار کند.
بازی دوستانه فوتبال زنان ایران و روسیه
سفیر روسیه: باید بگویم که ما در روند عادی سازی در قفقاز جنوبی مشارکت فعال داریم. به فرمت ۳+۳ اشاره می‌کنم که در یک طرف، شامل تروئیکا یا سه کشور ارمنستان، آذربایجان و گرجستان می‌شود و تروئیکای دیگر شامل روسیه، ایران و ترکیه است. ما قویا امیدواریم که در چشم انداز قابل پیش بینی، در نهایت این نشست در چارچوب فرمت مذکور برگزار شود. اکنون نوبت تهران است که میزبان این نشست باشد و امیدوارم کمک و راه حل عملی در آن رخ دهد. البته ما مستقیماً در روند عادی سازی بین ارمنستان و آذربایجان نیز مشارکت داریم.
سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه گفت: ارزشی نداشت که سلامت بازیکنانمان را برای حضور در تورنمنت کافا به خاطر بیاندازیم.
بلیت فروشی دیدار تیم‌های ملی ایران - روسیه آغاز شد و زنان و مردان می‌توانند از این بازی که فردا شب برگزار خواهد شد، دیدن کنند.
دولت روسیه با صدور بیانیه ای زمان و جزئیات سفر قریب الوقوع رئیس جمهور چین به مسکو را اعلام کرد.
روسیه برای اولین بار زنان زندانی را به مناطق جنگ در اوکراین اعزام کرده است.
تیم ملی فوتسال زنان ایران دوشنبه(۲۲ اسفند) مقابل روسیه به میدان رفت و با چهار گل شکست خورد.
مسابقات چهارجانبه فوتسال زنان به میزبانی ایران در تهران برگزار می‌شود.
حسین امیرعبدللهیان، وزیر امور خارجه ایران که برای شرکت در پنجاه‌ودومین نشست شورای حقوق بشر و نشست کنفرانس خلع سلاح به ژنو سفر کرده بود،‌ در حاشیه این نشست‌ها با شبکه سی‌ان‌ان گفت‌وگو کرده و به سوالاتی درباره ادعاهایی در زمینه ناآرامی‌های اخیر در ایران، برنامه هسته‌ای ایران، ادعای غرب مبنی بر حمایت ایران از جنگ روسیه در جنگ اوکراین، فعالیت‌های هسته‌ای ایران و نقش زنان در ایران پاسخ داد.
رییس کل پیشین بانک مرکزی در توییتر نوشت: یادتان هست روایتم از دیدار با رئیس بانک مرکزی روسیه که شرطش برای همکاری با ایران را پیوستن به FATF خواند؟ دو هفته قبل، از ارتباط با بانک‌های روسی خبر داده و گفتند: «دیدید زبان دنیا را بلد نیستید» نه، شما بلدید.
کاخ سفید مدعی است آمریکا تصمیم گیری درباره زمان مذاکره صلح میان مسکو و کی یف را برعهده اوکراین گذاشته است!
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در گفتگو با خبرنگاران در کاخ سفید گفت: فکر نمی‌کنم جنگ (در اوکراین) تا زمانی که ولادیمیر پوتین (رئیس جمهور روسیه) از اوکراین خارج نشود، حل و فصل شود.
رییس شورای منطقه لوهانسک هم پس از مقامات دونتسک و خرسون از تعیین تاریخ برگزاری همه پرسی برای پیوستن به روسیه خبر داد.
رئیس فدراسیون هندبال گفت: در تلاشیم تیم ملی مردان دو تورنمنت خارجی داشته باشد، صربستان و روسیه کشورهایی هستند که آنها را رصد می‌کنیم و مطمئن باشید که تغییری در کادر فنی هندبال زنان نخواهیم داشت.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه ابراز امیدواری کرد روابط لندن و مسکو در دوره نخست وزیر جدید انگلیس رو به وخامت نرود.
دادگاهی در روسیه اعلام کرد که بریتنی گراینر، ستاره بسکتبال زنان آمریکا، به دلیل حمل و قاچاق مواد مخدر به 9 سال زندان محکوم شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ