فدراسیون فوتبال با استفاده از تعطیلی بازی های لیگ برتر به بهانه بازی های دوستانه تیم ملی مرحله دوم از کلاس مربیگری A را در تهران دنبال می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرتضی محصص به پیروزی تیم نوجوانان ایران در مصاف با کره جنوبی و صدرنشینی در گروه B جام ملت های نوجوانان آسیا و انتخابی جام جهانی خوشبین است.
محمد مهاجری نوشت: اگر یک جوان محصل و دانشجو به خودش بگوید پیشرفته‌ترین مملکت دنیا استادانش کار تحقیقی شان را همراه با نوشیدن مشروب انجام می‌دهند، ترغیب نمی‌شود، دمی به خمره بزند؟ بعدش پرس وجو نمی‌کند که از آن آب‌شنگولی‌ها کجا می‌فروشند؟
«عبدالصمد خرمشاهی» حقوقدان می‌گوید: «مطابق ماده ۲۳۴ قانون مجازات اسلامی، مجازات لواط برای فاعل در صورتی که به زور یا به اکراه باشد، اعدام است. در غیر این صورت مجازات فاعل ۱۰۰ ضربه شلاق است. یعنی اگر فعل به زور صورت نگرفته باشد، مجازات آن ۱۰۰ ضربه شلاق است. بنابراین مساله اینجاست؛ مواردی که فاعل انجام داده به زور بوده، به عنف بوده یا به رضایت خاطر مفعول بوده است! حد مجازات لواط مطابق همین ماده قانونی برای فاعل چه محصن و چه غیرمحصن بوده باشد، اعدام است.
اواسط سال ۱۳۹۵ بود که خبر انتشار فتوایی از آیت الله مکارم شیرازی در مورد حجاب بانوان محصل در خارج از کشور که به ترک حجاب تحمیل می‌شوند حواشی‌ای را در پی داشت و همان زمان دفتر این مرجع تقلید در مورد این فتوا پاسخ تفصیلی منتشر کرد که در پایگاه اطلاع‌رسانی این مرجع تقلید قابل مشاهده است.
مرتضی محصص معتقد است با توجه به زمانی که کارلوس کی‌روش برای آماده‌سازی تیم ملی در اختیار داشت، نتایج ایران در جام جهانی قابل قبول است.
مرتضی محصص، رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال از باشگاه های حاضر در لیگ برتر درخواست کرد برای برپایی اردوی تدارکاتی تنها کشور ترکیه را انتخاب نکنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح استفساریه‌ای را تصویب کردند که بر اساس آن، مستمری متوفی به فرزندان ذکور محصل در همه دانشگاه‌ها پرداخت خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از تولید بیش از ۱۸۰ محصل فناورانه در این دانشگاه خبر داد و گفت: قرار است ۵۰ داروی تولید شده جدید در این دانشگاه رونمایی شود.
در پایان تمرین امروز نیز مرتضی محصص، حسین شمس و علی اصغر مازیار در کنار زمین چمن کمپ حاضر شدند و ضمن خسته نباشید به کی‌روش برای تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی آرزوی موفقیت کردند.
در فاصله ۱۲ روز تا شروع رقابت‌های جام جهانی، ملی‌پوشان فوتبال ایران به تمرینات آماده‌سازی خود ادامه دادند.
به گفته شهلا کاظمی پور؛ جمعیت شناس، حدود ۰.۲ درصد جمعیت پسران ۱۰ تا ۱۴ ساله و ۰.۲ درصد جمعیت دختران همین رده سنی «بیکار» بوده‌اند. این آمار برای پسران ۱۵ تا ۱۸ ساله ۲.۸ درصد و برای دختران ۱۵ تا ۱۸ ساله نیز ۴ درصد بوده است. همچنین این جمعیت بیکار یا به تعبیر دیگر در جستجوی کار، محصل هم نبوده‌اند.
در این دوره از کلاس‌ها نفراتی، چون هادی مهدوی کیا، هادی شکوری، خسرو حیدری، آرش برهانی و امیر امینی فر و امید شریفی نسب زیر نظر مرتضی محصص به آموزش مشغول هستند.
بر اساس گزارش‌ها یک اتوبوس که دیروز در نزدیکی ورزشگاه اولدترافورد هدف حمله هواداران یونایتد قرار گرفت در حال حمل تعدادی نوجوان محصل بوده است.
بر اساس گزارش‌ها یک اتوبوس که دیروز در نزدیکی ورزشگاه اولدترافورد هدف حمله هواداران یونایتد قرار گرفت در حال حمل تعدادی نوجوان محصل بوده است.
مرحله اول دومین دوره کلاس مربیگری درجه A در تهران زیر نظر مرتضی محصص رییس کمیته فنی فدراسیون فوتبال آغاز شده است.
مراسم افتتاحییه مرحله اول دومین دوره مربیگری درجه A ویژه بازیکنان سابق تیم ملی و جمعی از مربیان نخبه کشور امروز 22 مرداد ماه در مرکز ملی فوتبال با حضور غلامرضا جباری، سرپرست کمیته آموزش، بهارک کاظم، سرپرست دپارتمان آموزش، عباس هاشمپور، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی، سعید قاسمی، مدیر هتل آکادمی و حسن تیموری، مدیر اماکن ورزشی مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ