امروز محمود فکری به جلسه هیئت مدیره باشگاه هوادار رفت و اهداف و برنامه‌های این تیم تهرانی مورد بحث قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمعیت هلال احمر با حضور در کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی‌به ارائه برنامه‌های جمعیت برای خدمات رسانی در اربعین حسینی پرداخت.
معاون اول رئیس جمهور گزارش‌های ارائه شده از پروژه انتقال آب دریا را امیدبخش ارزیابی کرد و افزود: لازم است برای برخی پروژه‌ها که نسبت به برنامه زمانبندی عقب هستند برنامه جبرانی تدوین شود.
پوتین در پاسخ به این سوال که روسیه تا چه حد می‌تواند به عمق اوکراین برود، گفت: «همه چیز به پتانسیل‌هایی بستگی دارد که پس از به اصطلاح ضد حمله ظاهر می‌شوند. ما وضعیت را بررسی خواهیم کرد و در مورد اقدامات بعدی خود تصمیم خواهیم گرفت. ما بسته به شرایط برنامه‌های مختلفی داریم.
هشت ماموریت به رضایی سپرده شده است؛ نخست تدوین دستور جلسات و برنامه‌ها در راستای ماموریت‌های محوله به شورا به منظور طرح در نشست سران قوا است. این دستور جلسات بر اساس ابلاغ رهبر انقلاب، رییس جمهور یا موضوعات فوری و مهم کشور انتخاب و تدوین می‌شوند.
رحیمی جهان‌آبادی گفت: کسی که پزشک اطفال است وزیر خارجه می‌شود، کسی که علوم سیاسی خوانده، وزیر کار می‌شود و این مشکل کل دولت‌ها و جناح‌های ما است و همین باعث شده که کشور به روز سیاه بشیند. باید به جوابی که به خدا، ملت و تاریخ می‌دهید فکر کنید و بعد به کسانی رای دهید که برنامه‌های شعاری و انشایی ندارد.
در برنامه‌ای که شب گذشته ـ یکشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۱ ـ با عنوان «دختران انقلاب» از شبکه سه پخش شد، گروهی از بانوان محجبه در موکبی که در ایستگاه متروی تئاتر شهر تهران برپا کرده اند، با دعوت دختران کم‌حجاب به غرفه خود آن‌ها را به داشتن حجاب دعوت کرده و با دستان خود روسری متبرک به حرم امام حسین را روی سر آن‌ها قرار می‌دهند. یکی از بانوان فعال در این غرفه خطاب به دختران مدعو به غرفه پارچه نوشته‌ای که دعای امام زمان (عج) و همچنین عبارت "این خانه در انتظار مهدی زهراست" روی آن نوشته شده را به دختران هدیه داده و می‌گوید که آن را بر سر اتاق خود نصب کنند. او می‌گوید: ما یک موکب برای امام زمان زده ایم گفتیم خانم‌ها فکر کنید آقا ظهور کرده شماها را صدا کرده، اگر امام زمان بیاد بگه اومدم شما آماده اید برید تو رکاب امام زمان؟ نکته عجیب در این گزارش صدا و سیما انتشار چهره دختران کم‌حجاب است.
معرفی نیکبخت به مجلس برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی انجام شده است. سوابق آموزشی، علمی، پژوهشی، مدیریتی و برنامه‌های فوری و اولویت‌دار نیکبخت به پیوست نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس ارسال شده است.
نشست های تخصصی مرکز نظارت بر تیم های ملی با انجمن های راگبی، سافت تنیس، و بازیهای فکری بطور مجزا برگزار شد.
در نشست مجید هنرجو با مربی تیم ملی فری استایل برنامه‌های این تیم برای سال جاری مرور شد.
حسین فرکی می‌گوید از ابتدا قصد ارائه برنامه به فدراسیون فوتبال را نداشته و تنها تعلل او در اعلام این موضوع باعث شد تا شایعات شکل بگیرد.
روش غیر فعال کردن تبلیغات‌هایی که درون اپلیکیشن‌ها بالا می‌آیند را ببینید.
اعلام یکباره هفت گزینه داخلی برای هدایت تیم ملی ایران از آن دست اتفاقاتی است که بی‌شباهت به ماجرای رخ‌داده در برنامه‌های خنداننده شو نیست! فارغ از مسئله زمان و هزینه‌های مالی، معرفی تعدادی از گزینه‌های موجود به قدر کفایت شبهه‌برانگیز است. فدراسیون اعلام کرده فرهاد مجیدی، امیر قلعه‌نویی، حسین فرکی، جواد نکونام، مهدی تارتار، ساکت الهامی و حمید مطهری گزینه‌های مدنظر هستند و از آن‌ها درخواست کرده برنامه‌شان را تحویل دهند.
یکی از گزینه‌های مربیگری تیم ملی اعلام کرد که برنامه‌های خود را تا ۲ روز آینده به فدراسیون ارائه می‌دهد.
مدیر برنامه‌های کواراتسخلیا، ستاره گرجی ناپولی، در واکنش به شایعات انتقال او به رئال مادرید می‌گوید باشگاه‌های زیادی به کواراتسخلیا علاقه‌مندند ولی او فعلا فقط به ناپولی فکر می‌کند.
برای مقابله با استرس در گام اول باید به فکر تغییر سبک زندگی خود باشید. اگر شما هم جزو میلیون‌ها انسان روی کره زمین هستید که مدام نگران برنامه‌های کاری و زندگی خود هستید، بهتر است از روش‌های آرام‌بخش استفاده کنید.
یانیک کاراسکو ادعای مدیر برنامه‌هایش در مورد معاوضه با ممفیس دیپای را رد کرد و گفت که روی بازی‌های اتلتیکو تمرکز کرده است.
یانیک کاراسکو ادعای مدیر برنامه‌هایش در مورد معاوضه با ممفیس دیپای را رد کرد و گفت که روی بازی‌های اتلتیکو تمرکز کرده است.
مدیر کل حوزه ریاست دانشگاه صنعتی شریف در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رویکرد دانشگاه در برخورد با دانشجویان معترض در وقایع اخیر چیست؟ گفت: ما دانشجوی معترض را از دانشجوی متخلف جدا می‌دانیم. رویکرد دانشگاه صدور مجوز برای تشکل‌های قانونی موجود در دانشگاه برای برگزاری تجمعات قانونی، جلسات مناظره، برنامه‌های تریبون آزاد و … است تا دانشجویان بتوانند در چهارچوب ضوابط و مقررات موجود و بدون واردکردن آسیب به خود و دیگران، حرف خود را بزنند و حرف دیگران را بشنوند و بنیان فکری خود را رشد دهند.
نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، تایید کرد در این فدراسیون هیچ برنامه‌ای برای جانشینی زین‌الدین زیدان به جای دیدیه دشان در نیمکت تیم ملی فرانسه وجود ندارد.
«باید حاکمیت متوجه باشد که این «انتظار تورمی» به مراتب از روند تورمی یا تورم موجود، خطرناک‌تر است. زیرا ممکن است دولت و مجلس اقداماتی (بر فرض درست و اصولی) در راستای کاهش تورم انجام دهند، اما اگر نتوانند «انتظار تورمی» را کنترل کنند، هیچکدام از برنامه‌ها و اقداماتشان در مهار تورم، مفید و اثربخش نخواهد بود؛ لذا مجدد من تاکید می‌کنم که حاکمیت باید یک فکر اساسی در خصوص «انتظار تورمی» در کشور کند و بعد به سراغ مهار تورم برود.»
کادرفنی پرسپولیس برنامه‌ای برای تغییر ایده‌های فنی خود در تقابل با استقلال ندارد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: هنوز اتوبوس‌های لازمی را که فکر می‌کردیم می‌توانیم داشته باشیم را در اختیار نداریم.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی نام ۱۶ بازیکن را برای حضور در برنامه‌های آتی پیش‌رو اعلام کرد. در این فهرست چهره‌های جدیدی نیز به چشم می‌خورند.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی نام ۱۶ بازیکن را برای حضور در برنامه‌های آتی پیش‌رو اعلام کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ