اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پپ گواردیولا در نیمه دوم بازی با نیوکسل گفتگوی جالبی با یک هوادار تیمش داشت.
سرمربی استقلال در گفتگوی خود با خبرنگاران پس از بازی با پیکان حقایق تلخی را با هواداران در میان گذاشت.
سرمربی پرسپولیس در گفت‌وگوی اختصای با "ورزش سه" از ادامه حضور دروازه‌بان این تیم خبر داد.
جواد نکونام در اولین گفتگوی اختصاصی بعد از انتصاب به عنوان سرمربی استقلال، ناگفته‌های خود از روند قبول هدایت آ‌بی‌ها را به زبان آورده است.
علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس دربخشی از گفتگوی خود با عادل فردوسی‌پور خاطره‌ای از گفتگوی خود با سرمربی آنتورپ بیان کرد.
گفت و گوی اختصاصی با مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال زنان در خصوص گروه‌بندی این تیم در دور دوم مسابقات مقدماتی المپیک پاریس.
کارلوس هرناندس می‌گوید با احترام به روح ورزش برابر پرسپولیس به میدان می‌روند و بدون توجه به قهرمان لیگ، برای بردن تلاش می‌کنند.
هری ردنپ، سرمربی سابق تاتنهام، در یک گفت و گوی تلویزیونی برای نجات این تیم از بحران فعلی ابراز آمادگی کرد.
سرمربی آلومینیوم قصد دارد گفت‌وگوی مفصلی درباره اتفاقات فصل جاری و برنامه سال آینده انجام دهد.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران با عضو هیأت رئیسه و سرمربی جوانان که در ازبکستان هستند، گفتگو کرد.
یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام در گفتگوی دوباره‌ای که بعد از جنجال‌های دیدار اخیر خود داشتند، در فضای دوستانه به طور کامل به ماجرای گذشته پایان دادند.
عادل غلامی در گفتگوی اخیر خود با ورزش سه صحبت های جالب توجهی را مطرح کرد.
بخش کوتاهی از گفتگوی مطبوعاتی روز گذشته ریکاردو ساپینتو پیش از بازی مس رفسنجان، نکات قابل توجهی در خود داشت.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در تازه‌ترین گفتگوی خود به تشریح وضعیت این تیم برای برگزاری دو دیدار باقی مانده مرحله گروهی برابر تیم های ولز و آمریکا پرداخت.
سگ سرمربی سابق تاتنهام هری ردنپ گفت‌وگوی زنده‌اش با شبکه ۳ را بهم ریخت.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تمرینات ویژه ای را برای بازیکنان رده امید در آخرین روزهای ارزیابی فنی داخلی برگزار کرد؛ نفراتی که قرار است در پایان جام جهانی نسل بعدی فوتبال ایران را شکل بدهند.
سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن با بیان اینکه قبل از دیدار با ایران در فینال جام ملت‌های آسیا بعضی از تیم‌های ایران را آنالیز کرده بود، به سوال درباره بازی دوستانه با تیم کشورمان پاسخ شفافی نداد.
سرمربی کره‌ای تیم ملی تیروکمان با اشاره به برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت برای این تیم گفت:با توجه به شرایط کامپیوند در بازی‌های آسیایی مدال می‌گیریم اما شرایط مدال‌آوری در پاریس را نداریم.
سرمربی پرتغالی سپاهان در گفتگوی اختصاصی با ورزش سه صحبت‌های جالبی در مورد تجربه کار با بزرگان فوتبال جهان و پیش‌بینی‌اش از نمایش تیم ملی در قطر مطرح کرد.
هفتمین دوره تالار گفت‌وگوی یک روزه مربیان برتر آسیا به میزبانی کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور و به صورت ویدئویی برگزار خواهد شد. در همین ارتباط از یحیی گل‌محمدی نیز برای شرکت در این دوره که از راه دور خواهد بود، دعوت به عمل آمده است.
مربی بدنساز تیم ملی والیبال آرژانتین به دلیل حاضر نشدن مارسلو مندز سرمربی این تیم در میکسد زون برای دفاع از عملکرد آرژانتینی‌ها به گفت وگو با خبرنگاران پرداخت.
آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار برابر آلومینوم اراک برگزار شد.
یکی از بزرگ ترین و البته جنجالی ترین سرمربیان دنیا مصاحبه مفصل و جذابی با ورزش سه انجام داده است.
یکی از بزرگ ترین سرمربیان دنیای والیبال در گفت و گویی مفصل با ورزش سه از تیم تحت هدایتش گرفته تا نسل جدید و جذاب والیبال صحبت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ