در حمله پهپادی ترکیه به منطقه «سنجار» در شمال عراق، سه عضو یک گروه مرتبط با «پ ک ک» کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- رئیس اورژانس آذربایجان شرقی، از کشته شدن سه نفر و مصدومیت یک نفر در پی برخورد خودروی پژو ردآ با تریلی در محور جاده قدیم میانه تبریز خبر داد.
تبریز- رئیس اورژانس آذربایجان شرقی، از کشته شدن سه نفر و مصدومیت یک نفر در پی برخورد خودروی پژو ردآ با تریلی در محور جاده قدیم میانه تبریز خبر داد.
استفاده نابجا از اسلحه در حین برگزاری یک مراسم عروسی در تالار یادمان باغ‌ملک یک کشته و چند زخمی برجای گذاشت که شامل سه مرد و سه زن می‌شوند.
ترکیه حمله پهپادی جدید به منطقه ای در شمال سوریه انجام داد که بر اثر آن سه شبه نظامی وابسته به آمریکا کشته شدند.
کلانتر محلی روز جمعه گفت که در پی تیراندازی و آتش سوزی در خانه ای در ماریون کانتی ایالت تنسی، شش نفر از جمله سه کودک کشته شدند.
منابع سوری از کشته شدن سه عنصر وابسته به اشغالگران آمریکایی در سوریه خبر دادند.
در حالی که مقامات استان «بلگورود» روسیه از زخمی شدن هشت نفر در حملات اوکراین خبر دادند، شهردار «کی یف» از مقابله با ۱۰ فروند موشک «اسکندر» روسیه و کشته شدن سه نفر در این شهر خبر داد.
در حمله پهپادی ترکیه به منطقه «سنجار» در شمال عراق، سه عضو «پ ک ک» کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.
به گفته آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد سه تن از اعضای این سازمان در درگیری‌های روزهای گذشته سودان کشته شدند.
به گفته آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد سه نفر از اعضای این سازمان در درگیری‌های روزهای گذشته سودان کشته و زخمی شدند.
پلیس اعلام کرد؛ در تیراندازی آخر هفته چند باند دوچرخه سوار در یک کافه بار در اوکلاهما سیتی، سه نفر کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.
وزیر کشور ترکیه از کشته شدن سه نفر و زخمی شدن بیش از ۲۰۰ نفر دیگر درپی وقوع دو زلزله جدید در این کشور خبر داد.
ایرانشهر- فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از تیراندازی افراد مسلح به سمت یک واحد صنفی و کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۳ نفر خبر داد.
منابع خبری از کشته و زخمی شدن سه نفر درپی تیراندازی نزدیکی پیاده روی مشاهیر هالیوود آمریکا خبر دادند.
پلیس شهر «اینوک» در ایالت یوتا واقع در غرب آمریکا از کشته شدن هشت عضو یک خانواده از جمله پنج کودک و سه بزرگسال به ضرب گلوله خبر داد.
پلیس شهر «اینوک» در ایالت یوتا واقع در غرب آمریکا از کشته شدن هشت عضو یک خانواده از جمله پنج کودک و سه بزرگسال به ضرب گلوله خبر داد.
منابع امنیتی مصر از کشته شدن سه نیروی پلیس این کشور براثر تیراندازی افراد مسلح در شهر اسماعیلیه در شرق مصر خبر دادند.
منابع امنیتی در افغانستان از وقوع یک انفجار در نزدیکی مقر پلیس در ولایت بدخشان در شمال این کشور، خبر دادند.
شبکه الجزیره در خبری فوری از کشته شدن یک نیروی پلیس پاکستان و زخمی شدن سه نفر دیگر در حادثه انفجار یک خودرو در شهر اسلام آباد خبر داد.
یونیفل از کشته شدن یک نظامی ایرلندی خود و زخمی شدن سه نظامی دیگر در جنوب لبنان خبر داد و اعلام کرد با ارتش لبنان برای روشن شدن جزئیات این حادثه هماهنگی می کند.
وزارت دفاع روسیه از آزادسازی روستای راهبردی «پاولوفکا» در دونتسک پس از کشته شدن حدود 1400 نظامی و سرنگونی سه فروند جنگنده و بالگرد اوکراین خبر داد.
منابع خبری از کشته شدن سه نفر درپی انفجار گاز در یک ساختمان در منطقه کادیکوی شهر استانبول خبر دادند.
سخنگوی سازمان ملل متحد از کشته شدن سه نیروی پاسدار صلح این سازمان درپی انفجار بمب در مسیر خودروی حامل آنها در جمهوری آفریقای مرکزی خبر داد.
شامگاه گذشته در حمله توپخانه ای گروه تروریستی جبهه النصره به استان ادلب در شمال شرقی سوریه، یک نظامی سوری کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ