در حمله پهپادی ترکیه به یک خانه در منطقه «سنجار» در شمال عراق، سه عضو یک گروه مرتبط با «پ ک ک» کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترکیه حمله پهپادی جدید به منطقه ای در شمال سوریه انجام داد که بر اثر آن سه شبه نظامی وابسته به آمریکا کشته شدند.
ترکیه حمله پهپادی جدید به منطقه ای در شمال سوریه انجام داد که بر اثر آن سه نفر کشته شدند.
در حمله پهپادی ترکیه به منطقه «سنجار» در شمال عراق، سه عضو یک گروه مرتبط با «پ ک ک» کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.
در حمله پهپادی ترکیه به منطقه «سنجار» در شمال عراق، سه عضو «پ ک ک» کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.
در حمله افراد مسلح به یک کاروان آمریکایی در نیجریه، چهار غیرآمریکایی از جمله دو افسر پلیس و دو کارمند کنسولگری آمریکا کشته و سه نفر نیز ربوده شدند.
ارتش ترکیه امروز سه شنبه مواضع حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در منطقه سنجار در شمال عراق را هدف حمله پهپادی قرار داد.
در پی تیراندازی در مدرسه ای در نشویل که منجر به کشته شدن شش نفر از جمله سه کودک ۹ ساله شد، معترضان در مقابل ساختمان ایالتی تنسی جمع شدند تا از قانونگذار بخواهند قوانین حمل سلاح را تشدید کند.
جو بایدن، رئیس‌ جمهوری آمریکا، روز دوشنبه ۷ فروردین در گردهمایی برای قدردانی از زنان صاحب مشاغل کوچک در کاخ سفید که ساعاتی پس از حمله به مدرسه در نشویل و کشته شدن شش نفر شامل سه کودک برگزار شد، بار دیگر از علاقه‌اش به بستی شکلاتی صحبت کرد. وی گفت: نام من جو بایدن است. من شوهر دکتر جیل بایدن هستم و بستنی شکلاتی جنی را خوردم. پایین آمدم، چون شنیدم اینجا بستنی شکلاتی می‌دهند. در ضمن یخچالی در طبقه بالا پر از بستنی است. فکر می‌کنید که من شوخی می‌کنم، اما شوخی نمی‌کنم. بن چطوری رفیق؟ بن کارتن از بهترین‌های کنگره ایالات متحده است.
در حمله گروه تروریستی جبهه النصره در لاذقیه دو نظامی سوری کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.
شرکت امنیتی «امبری اینتلیجنس» که شرکتی دریایی انگلیسی است مدعی شده که سه کشتی در دریای عرب با پهپاد مورد حمله قرار گرفته‌اند.
روز جمعه هفتم بهمن ماه یک مهاجم به نام یاسین حسین‌زاده با سلاح کلاشنیکف به سفارت جمهوری آذربایجان حمله کرد که در نتیجه آن یک نفر از ماموران امنیتی این سفارت کشته و دو نفر دیگر مجروح شدند. انگیزه مهاجم شخصی اعلام و گفته شده که برای بیرون آوردن همسر خود از سفارت دست به این اقدام زده است.
دست کم سه مقام پلیس در جریان درگیری پلیس پاکستان با تروریست‌ها در پیشاور کشته شدند.
گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله روز جمعه به یک پست امنیتی در شهر اسماعیلیه مصر را که به کشته شدن سه نیروی پلیس منجر گردید، برعهده گرفت.
در ۲۶ دسامبر، حدود ساعت ۰۱:۳۵ به وقت مسکو [۲۲:۳۵ به وقت گرینویچ در ۲۵ دسامبر]، یک هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی در ارتفاع پایین هنگام نزدیک شدن به فرودگاه نظامی انگلز در منطقه ساراتوف توسط پدافند ضد هوایی نیرو‌های هوافضای روسیه ساقط شد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که بر اثر حمله پهپادی اوکراین به یک فرودگاه در روسیه، سه سرباز کشته شده‌اند.
فرد مسلحی که در یک مرکز فرهنگی کُرد در پاریس با انگیزه «نژادپرستانه» سه نفر را کشته بود، به آسایشگاه روانی پلیس منتقل شده است!
سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، قبل از اینکه دشمنان بخواهند سرزمین‌ها را اشغال کنند، ذهن‌ها را اشغال می‌کنند. این کار را هم با روش‌های هنرمندانه‌ای انجام می‌دهند؛ در همین اغتشاشات بدون هیچ محدودیتی هزینه‌هایی می‌شد، در اعترافات بود که دشمنان قیمت می‌دادند، مثلاً شعارنویسی سه میلیون تومان یا شعار شبانه دو میلیون تومان. حمله به مأمور ۵۰ میلیون تومان یا کشتن مأمور برای افراد شرایط پناهندگی یا فرصت خدمات قابل توجهی را در خارج از کشور فراهم می‌کرد. مشوق‌ها و مسائل پیشنهادی داده می‌شود تا افراد را تهییج و تحریک کنند.
یک منبع امنیتی گفت که جنگنده ترکیه ۵ بار این روستا را مورد حمله قرار داد که در نتیجه آن سه شکارچی زخمی و یک نفر کشته شد.
رسانه های پاکستانی اعلام کردند که بر اثر حمله انتحاری در نزدیکی محل واکسیناسیون فلج اطفال در غرب این کشور، سه تن کشته و دست کم ۲۳ نفر زخمی شدند.
رسانه های پاکستانی اعلام کردند که بر اثر حمله انتحاری در نزدیکی محل واکسیناسیون فلج اطفال در غرب این کشور، سه تن کشته و دست کم 23 نفر زخمی شدند.
در پی حمله موشکی روسیه به یک پمپ بنزین در شهر دنیپرو در جنوب شرق اوکراین دو نفر کشته و سه نفر زخمی شدند.
سفیر ایران در عراق گفت: بر اثر برخورد یک ون با یک تانکر حمل سوخت در منطقه شوملی در استان بابل یازده نفر از افراد سوار بر ون کشته شده اند و سه نفر از آنها زنده اما مصدوم هستند.
سفیر ایران در عراق گفت: بر اثر برخورد یک ون با یک تانکر حمل سوخت در منطقه شوملی در استان بابل یازده نفر از افراد سوار بر ون کشته شده اند و سه نفر از آنها زنده اما مصدوم هستند.
شامگاه گذشته در حمله توپخانه ای گروه تروریستی جبهه النصره به استان ادلب در شمال شرقی سوریه، یک نظامی سوری کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ