کیه‌ران ریچاردسون، همبازی سابق کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد، می‌گوید با شناخت دقیقی که از ستاره پرتغالی دارد معتقد است لیونل مسی نسبت به کریستیانو فوتبالیست بهتری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرید امیری برادر وحید امیری از این به بعد پیراهن سبز رنگ خیبر را بر تن می کند.
مالکوم بازیکن برزیلی الهلال در اولین هفته لیگ عربستان برابر ابها درخشید و هت‌تریک کرد.
در جریان دیدار آریو اسلامشهر و استقلال برخورد جالب توجهی میان چندین بازیکن این مسابقه تدارکاتی ایجاد شد.
مارکو آسنسیو که امروز با پیراهن پی‌اس‌جی مقابل کریستیانو رونالدو قرار گرفت با انتشار تصویری از او تمجید کرد و همبازی سابقش در رئال مادرید را اسطوره خواند.
دیاریو اسپورت در خبری اختصاصی مدعی شد بارسلونا در تماس‌هایی با لیورپول برای به خدمت گرفتن تیاگو آلکانترا ابراز علاقه کرده است.
پسر مارسلو، ستاره سابق رئال مادرید، در مراسم فارغ‌التحصیلی‌اش شادی بعد از گل مشهور کریستیانو رونالدو، همبازی سابق پدرش، را به نمایش گذاشت.
رسانه اسپانیایی دلیل تاخیر تصمیم گیری کاپیتان سابق بارسلونا درباره آینده اش را فاش کرد.
سرخیو بوسکتس، هافبک سابق بارسلونا در آستانه همبازی شدن دوباره با لیونل مسی قرار دارد.
فرهاد مجیدی در حمایت از جواد نکونام همبازی سابق خود در استقلال، یک استوری در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد. نکونام به دلیل برخی مشکلات برای سرمربیگری آبی‌ها پذیرفته نشد
کریستین پانوچی، همبازی سابق پائولو مالدینی در تیم ملی ایتالیا و میلان، نسبت به اخراج او از سمت مدیر ورزشی روسونری به سران این باشگاه هشدار داد.
همبازی سابق کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد می‌گوید الخاندرو گارناچو، ستاره جوان آرژانتینی شیاطین سرخ، می‌تواند به رونالدوی بعدی این تیم تبدیل شود.
کاسمیرو، همبازی سابق وینیسیوس جونیور در رئال مادرید، با حمایت از او در مقابل حملات نژادپرستانه گفت محکومیت‌ها به خودی خود کارساز نیست.
باشگاه النصر عربستان که کریستیانو رونالدو را در اختیار دارد همبازی سابق او در منچستریونایتد، الکس تلس، را به عنوان گزینه اصلی خود در نقل و انتقالات تابستانی انتخاب کرده است.
همبازی سابق سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن، می‌گوید او پیش از پیوستن به لیورپول می‌توانست راهی یونایتد شود ولی تصمیم درست را گرفت تا به یورگن کلوپ ملحق شود.
اندرسون، هافبک سابق منچستریونایتد، با ستایش از همبازی سابقش کریستیانو رونالدو می‌گوید علت انتقادها و دشمنی‌ها با ستاره پرتغالی این است که مردم کریستیانوی واقعی را نمی‌شناسند.
ایکر کاسیاس همبازی سابق جرارد پیکه در تیم ملی اسپانیا در گفت‌وگویی، از جرارد پیکه به عنوان یک «فرد احمق و خرفت» یاد کرد.
همبازی سابق رونالدو پیراهن امضاشده او را برای کمک به زلزله‌زدگان ترکیه به مزایده گذاشت.
هافبک سابق تیم ملی پرتغال با حضور در سالن کمپ باغ فردوس اصفهان با سپاهانی‌ها به بازی والیبال پرداخت.
مرتضی پورعلی‌گنجی روی گل دوم استقلال نتوانست جلوی ارسلان مطهری را بگیرد.
خورخه والدانو، ستاره سابق فوتبال آرژانتین، می‌گوید لیونل مسی توانایی حضور در جام جهانی 2026 را هم دارد.
تیم‌ ملی فوتبال ایران در حالی امروز دومین دیدار خود را در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل ولز برگزار می‌کند که دو تیم در سال ۱۳۵۷ در تهران با هم بازی کرده بودند.
سرمربی پرسپولیس با همبازی سابق خود برخورد گرمی داشت و خاطرات گذشته را زنده کرد.
سرمربی پرسپولیس با همبازی سابق خود برخورد گرمی داشت و خاطرات گذشته را زنده کرد.
یورگن لوکادیا در سال ۲۰۱۸ با علیرضا جهانبخش در برایتون انگلیس همبازی بود و عملکرد نسبتا خوبی هم داشت به طوری که کاپیتان دوم تیم ملی او را تایید می‌کند و می‌گوید بازیکن خوبی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ