رسانه اسپانیایی دلیل تاخیر تصمیم گیری کاپیتان سابق بارسلونا درباره آینده اش را فاش کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی رسانه‌ها در ایتالیا مدعی‌اند باشگاه اینتر مانع مذاکره الاهلی عربستان با هاکان چالهان‌اوغلو شده است.
هافبک سنگالی سابق لیورپول در دو بازی ابتدایی نتوانسته مانع شکست النصر در لیگ عربستان شود.
ابرستاره پرتغالی بعد از بازگشت به ترکیب النصر نتوانست مانع شکست دوم این فصل زرد‌های ریاض شود.
در آستانه انتقال 28 میلیون یورویی سادیو مانه به النصر عربستان جزئیات این انتقال بزرگ فاش شد.
سادیو مانه امروز با اعضای تیم بایرن مونیخ خداحافظی کرد و به زودی برای عقد قرارداد راهی عربستان می شود.
سایت اتلتیک می‌گوید در روند انتقال فابینیو از لیورپول به الاتحاد عربستان مشکلاتی ایجاد شده که احتمالا مانع حضور او در لیگ عربستان خواهد شد.
روزنامه سعودی اسپورت عربستان مدعی شد که همسر طارمی مانع انتقال این بازیکن به الهلال شد.
انتشار عکسی از سادیو مانه در سفارت عربستان تایید می کند که او در حال مذاکره با الاتفاق است.
وزیر خارجه آمریکا، حملات وحشیانه شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان در کرانه باختری را مانع دستیابی به توافق عادی‌سازی روابط میان عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی دانست.
در پی سفر وزیر خارجه عربستان سعودی به ایران، رسانه‌های عبری‌زبان، همگرایی میان ایران و عربستان سعودی را مانعی بر سر راه عادی‌سازی روابط میان ریاض و تل‌آویو توصیف کردند.
کارشناس مسایل منطقه: وزیر خارجه عربستان دعوت‌نامه سفر رییس‌جمهور ایران به عربستان را در این سفر با خود همراه دارد، تصریح کرد: دعوت از روسای کشور‌ها نشانه‌ای است از اراده دو کشور برای گسترش روابط البته گاهی پروتکل‌ها و تشریفات مانع برداشتن گام‌های مفید و موثر می‌شود، تشریفات یک عنصر مهم در حفظ حرمت کشور‌ها و مسئولان است و حتما باید مورد دقت قرار گیرد و احترام به پروتکل‌ها ضروری است، اما اگر در جایی عبور از یک پروتکل در مقطعی بتواند منافع بزرگ‌تری فراهم کند، مشکلی نیست.
مدیرکل غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ضمن برشمردن موانع توسعه تجارت ایران و عربستان گفت: بهبود روابط تجاری با عربستان منجر به رشد مبادلات تجاری ایران با کشورهای عربی منطقه و جهان اسلام می شود.
آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی، بزرگترین سد انتقال او به عربستان است چرا که برای زندگی در خاورمیانه تردید دارد.
داور انگلیسی چهارشنبه دیدار حساس فوتبال عربستان میان الهلال و النصر را سوت زد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به اینکه توافق ایران و عربستان بر نقش واشنگتن در منطقه تأثیری نمی‌گذارد، گفت که نزدیک شدن تهران- ریاض مانعی برای عادی‌سازی روابط میان ریاض- تل آویو نیست.
عبدالناصر همتی، رئیس سابق بانک مرکزی در توییتی با اشاره به طرح گواهی سپرده نفتی در بورس بیان داشت که در دولت قبل همین آقایان مانع اجرای آن شده بودند.
شبکه خبری ان‌بی‌سی‌نیوز در گزارشی تحلیلی نوشته توافق ایران و عربستان مانع بر سر راه تلاش‌های اسرائیل برای عادی‌سازی روابط با اعراب ایجاد می‌کند.
در آخرین بازیهای مرحله گروهی جام ۲۰۲۳ آسیا عربستان مقابل ژاپن شکست خورد.
روزنامه مارکا می‌گوید عربستان به زودی نمی‌تواند رویای خود برای انتقال مسی به این کشور بعد از کریستیانو رونالدو را عملی کند و قطری‌ها فعلا ستاره باارزش خود را از دست نمی‌دهند.
وزیر انرژی عربستان سعودی گفت که عربستان شریک قابل اعتماد چین در زمینه انرژی باقی خواهد ماند.
تیم ملی فوتبال آرژانتین با پیروزی برابر لهستان به مرحله بعدی رقابتهای جام جهانی صعود کرد. لهستان هم با وجود شکست جواز صعود به مرحله بعدی را کسب کرد.
فیصل بن فرحان وزیرخارجه عربستان سعودی در گفتگو با فرانس ۲۴ عنوان کرد: ما هنوز اختلافاتی با ایران داریم که مانع دیدار من با حسین امیرعبداللهیان وزیرخارجه ایران است.
فیصل بن فرحان وزیرخارجه عربستان سعودی در گفتگو با فرانس ۲۴ عنوان کرد: ما هنوز اختلافاتی با ایران داریم که مانع دیدار من با حسین امیرعبداللهیان وزیرخارجه ایران است.
رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که عمان با بازگشایی حریم هوایی خود به روی هواپیماهای اسرائیلی مخالفت کرده، امری که مانع عبور هواپیماهای این رژیم از حریم هوایی عربستان سعودی می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ