کریستین پانوچی، همبازی سابق پائولو مالدینی در تیم ملی ایتالیا و میلان، نسبت به اخراج او از سمت مدیر ورزشی روسونری به سران این باشگاه هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: از سه‌شنبه تا پنجشنبه (۳۱ مرداد تا ۲ شهریورماه) در شرق خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و جنوب شرق خراسان رضوی وزش باد نسبتا شدید و خیزش گردوخاک، احتمال افزایش غبار و کاهش کیفیت هوا و کاهش شعاع دید، احتمال اختلال در رفت وآمد‌های شهری و احتمال تاخیر پرواز‌ها وجود دارد.
رئیس جنبش حماس در خارج از فلسطین نسبت به نقشه رژیم صهیونیستی مبنی بر انتقال فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری به اردن هشدار داد.
وکیل باشگاه ناپولی به لوچانو اسپالتی بابت حضورش روی نیمکت تیم ملی ایتالیا هشدار داد.
جنارو گتوزو، پس از جدایی‌اش از والنسیا در ژانویه گذشته، برای اولین بار مصاحبه کرد و در صحبت‌هایش پیامی را برای مالک باشگاه پیشین خود ارسال کرد.
صندوق بین المللی پول نسبت به رکود اقتصادی و سیاست‌های اقتصادی ایتالیا هشدار داد.
در حالی که جنوب اروپا همچنان گرمای شدید را تجربه می کند و با احتمال رکوردشکنی دما مواجه است، برای ۱۶ شهر در سراسر ایتالیا هشدار قرمز صادر شده است.
وزیر خارجه ایتالیا نسبت به خطر گسترش ناآرامی در فرانسه به سایر کشورها هشدار داد.
با وجود شایعات گسترده درباره جدایی آندره اونانا از اینتر، یک رسانه معتبر ایتالیایی می‌گوید سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، با فروش اونانا مخالفت کرده است.
به دنبال مرگ مشکوک افسر سابق موساد در سواحل دریاچه «ماجیوره»، دولت ایتالیا به سرعت دلیل واژگونی قایق را شرایط آب و هوایی اعلام کرد در حالی که هیچ هشدار هواشناسی برای آن منطقه وجود نداشت!
روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت به اینتر هشدار داد در آستانه فینال لیگ قهرمانان در مقابل یک استراتژی روانی پپ گواردیولا که او بارها از آن استفاده کرده هشیار باشد.
با تشدید تنش‌ها در روابط رم و پاریس، نخست وزیر ایتالیا هشدار داد: فرانسه از نام ایتالیا برای حل مشکلات داخلی خود استفاده نکند.
آریگو ساکی، مربی نامدار ایتالیایی، در آستانه بازی با سیتی، به رئال هشدار داد مراقب ارلینگ هالند باشد.
آریگو ساکی، اسطوره فوتبال ایتالیا، به بازیکنان رئال مادرید هشدار داد که مراقب تغییر سبک بازی منچسترسیتی باشند.
دیروز هر دو تیم اینتر و میلان نشان دادند که قصد پا پس کشیدن در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان ندارند. آنها به رم و لاتزیو به عنوان رقبای مستقیم خود هشدار بزرگی دادند.
کمیته انضباطی فیفا به باشگاه استقلال تاکید کرد تا مهلت تعیین شده بدهی سرمربی ایتالیایی پیشین خود را پرداخت کند.
یک پژوهشگر محیط زیست از دانشگاه کیل هشدار داده که تابستانی به شدت خشک در انتظار اروپاست. این خشکی بیش از همه جا در فرانسه و شمال ایتالیا بازتاب خواهد داشت. زمستان جاری تا کنون خشک‌ترین زمستان اروپا بوده است.
سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا با تمجید از مهاجم ایرانی پورتو، نسبت به مهار این بازیکن هشدار داد.
در آستانه دیدار تیم‌های فوتبال پورتو پرتغال و اینترمیلان ایتالیا، مدافع سابق ایتالیا نسبت به ویژگی‌های مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو هشدار داد.
سفرای کشورهای آمریکا، هلند، سوئد، سوئیس، انگلستان، آلمان، بلژیک، فرانسه و ایتالیا در آنکارا که هشدار امنیتی در ترکیه دادند یا فعالیت نمایندگی‌های دیپلماتیک و کنسولی خود را در این چارچوب به حالت تعلیق درآوردند، به وزارت خارجه ترکیه احضار شدند.
معاونت حفاظت شهری ایتالیا در بیانیه‌ای اعلام کرد که این هشدار بر اساس داده‌هایی صادر شده که مرکز هشدار سونامی این کشور پردازش کرده است.
مقامات ایتالیا پس از وقوع زلزله مرگبار در ترکیه، هشدار سونامی صادر کردند.
مقامات ایتالیا پس از وقوع زلزله مرگبار در ترکیه، هشدار سونامی صادر کردند.
روزنامه گاتزتا دلو اسپورت از مهدی طارمی به عنوان خطرناک‌ترین بازیکن پورتو نام برده است.
جیووانی کوبولی، رئیس سابق یوونتوس، دوست ندارد رونالدو به فوتبال ایتالیا برگردد. او معتقد است هیچ باشگاه ایتالیایی از خرید رونالدو سود نخواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ