سرخیو بوسکتس، هافبک سابق بارسلونا در آستانه همبازی شدن دوباره با لیونل مسی قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عراق با برد برابر هنگ کنگ صعود خود را تقریبا قطعی کرد.
بحث انتقال عثمان دمبله به پی اس جی از چند روز گذشته وجود دارد و جدایی او تقریبا قطعی است ولی ستاره فرانسوی و بارسلونا در مورد بند درصد تقسیم پول بین خود اختلاف نظر دارند.
پاکستان در برابر شوک‌های عرضه جهانی آسیب پذیر است، زیرا بیشتر نیروگاه‌های آن کشور با سوخت وارداتی کار می‌کنند. افزایش هزینه‌های سوخت و افزایش تقاضای پس از پاندمی کووید باعث شده که هزینه‌های واردات آن کشور در ماه‌های گذشته تقریبا دو برابر افزایش یابد.
منچسترسیتی بعد از انتشار توییتی جنجالی که ایلکای گوندوگان را با پیراهن جدید این تیم نشان می‌داد توییت مورد اشاره را حذف کرد. انتقال گوندوگان به بارسا تقریبا قطعی شده است.
دستیاران جواد نکونام در استقلال تقریبا از قبل مشخص شده‌اند؛ حضور مهدی هاشمی‌نسب، کیانوش رحمتی و دو مربی اسپانیایی قطعی است.
جود بلینگام، ستاره دورتموند، در حال انجام مذاکرات نهایی با سران رئال مادرید در لندن است.
به نظر می‌رسد امید ابراهیمی به پایان کار خود در فوتبال قطر نزدیک شده و شاید به زودی شاهد خروج او از این کشور باشیم.
لیونل مسی پس از بازی شنبه برابر کلرمون، از پی اس جی خداحافظی خواهد کرد و طبق ادعای منابع اسپانیایی، تقریبا تصمیم قطعی خود برای فصل بعد را نیز گرفته است.
الهلال عربستان برای جبران ناکامی فصل جاری، با لیونل مسی و مارکو وراتی مذاکره کرده و تقریبا به توافق قطعی رسیده است. حالا با خرید طارمی،  زوج رویایی مسی و طارمی در ریاض تشکیل خواهد شد.
رئال مادرید برای تابستان بعد کار انتقال سه بازیکن را تقریبا قطعی کرده و سه خرید دیگر نیز خواهد داشت.
کریستال پالاس با هدایت روی هاجسون توانست 4-3 وستهم را مغلوب کند و 40 امتیازی شود. به این ترتیب تیمی که خطر سقوط را حس می کرد، چهار هفته تا پایان فصل ماندنی شدنش تقریبا قطعی شد.
ناپولی و بارسلونا تنها تیم هایی هستند که در لیگ های معتبر اروپایی تقریبا قهرمانی خود را قطعی کرده اند.
آلتای اسپور در حضور مدافع ایرانی خود طی هفته‌های اخیر نتایج خوبی به دست آورده و بقای خود را تقریبا قطعی کرده است.
فرانکی دی‌یونگ، هافبک هلندی بارسلونا معتقد است با پیروزی برابر بیلبائو و سپس رئال مادرید، تقریبا قهرمانی لالیگا قطعی خواهد شد.
هفته بیستم سوپرلیگ زنان با برتری پیکان، نصر و همینطور شکست پالایش پیگیری شد تا با این نتایج، قهرمانی پیکان در این رقابت‌ها تقریبا قطعی شود!
در شرایطی که جدایی سیامک نعمتی تقریبا قطعی شده بود اما این بازیکن در پرسپولیس ماندنی شد.
بر حسب عملکرد بازیکنان و سلیقه کارلوس کی‌روش می‌توان حدس زد که قریب به ۲۲ بازیکن ایرانی به طور قطعی در ترکیب تیم ملی ایران خواهند بود. در‌این‌بین، اگر امید ابراهیمیِ باتجربه در بازی با نیکاراگوئه مصدوم نمی‌شد، این تعداد را می‌شد ۲۳ نفر اعلام کرد. اگر چنین موضوعی قطعی باشد، آن وقت پرسش درباره حضور احتمالی چهار بازیکن دیگر در تیم ملی باقی می‌ماند. درباره همین چهار نفر هم نیاز به گمانه‌زنی چندان زیادی نیست؛ چون تقریبا سه نفر از آن‌ها مهره‌هایی هستند که احتمالا به جام جهانی می‌روند و فقط شاید یک سورپرایز در فهرست نهایی تیم ملی وجود داشته باشد
یک روزنامه انگلیسی می‌گوید جدا شدن رونالدو از منچستریونایتد در ماه ژانویه تقریبا قطعی شده و اریک تن‌هاخ حالا به دنبال پیدا کردن جایگزین او می‌گردد.
عباس عبدی نوشت: بستن اینترنتی که بیش از ۸۵ درصد افراد بالای ۱۸ سال از آن استفاده می‌کنند که تقریبا به معنای استفاده صددرصدی افراد تحصیلکرده است، چه معنایی جز شکست دارد؟ معنای این رویکرد اعلام شکست پیش از قطعی شدن آن است.
طبق ادعای مارکا، کریم بنزما با غیبت در تمرین گروهی امروز، تقریبا شانسی برای رسیدن به بازی حساس مقابل اتلتیکومادرید ندارد.
نشریه موندودپورتیوو امروز ادعا کرد که ژاوی تصمیم گرفته بارسا را با ترکیبی هجومی برابر بایرن به میدان بفرستد. همچنین تقریبا حضور سه بازیکن جوان در خط دفاعی قطعی است.
شب گذشته سه گل بارسا برابر سیتی را بازیکنانی زدند که بارسا تمایلی به حفظ‌ آنها ندارد. با وجود این درخشش اما جدایی دو بازیکن تقریبا قطعی است.
به گفته سرپرست اداره بیماری‌های منتقله از آب و غذای وزارت بهداشت اغلب مبتلایان بین ۳۰ تا ۶۰ سال سن دارند و ۷۵ درصد مبتلایان به وبا مرد هستند. تقریبا نیمی از مبتلایان سابقه سفر به کشور‌های همجوار را دارند و بقبه بر اثر تماس با فرد آلوده دچار بیماری وبا شده اند.
به گفته سرپرست اداره بیماری‌های منتقله از آب و غذای وزارت بهداشت اغلب مبتلایان بین ۳۰ تا ۶۰ سال هستند و ۷۵ درصد مبتلایان مرد هستند. تقریبا نیمی از مبتلایان سابقه سفر به کشور‌های همجوار را دارند و بقبه بر اثر تماس با فرد آلوده دچار بیماری وبا شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ