در حمله یک فرد ناشناس با خودرو و ایجاد درگیری با ماموران پلیس مستقر در شهرستان ایذه یک مامور پلیس به شهادت رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این کانسپت، نسبت‌های کلاسیک و جزئیات را با کاپوت نسبتا پایین و گلگیرهای بلند ترکیب می‌کند که از سیسیتالیا ۱۹۴۷، اولین وسیله‌ای که وارد موزه هنر مدرن (MoMA) در نیویورک شد، الهام گرفته شده است.
درحالی‌که بازار خودرو‌های شاسی­‌بلند هر روز شاهد ورود مدل‌های تازه است و بسیاری خودروسازان همچون برند‌های اشرافی رولزرویس و بنتلی یا شرکت‌های گمنام و تازه‌­وارد هم پا به این عرصه گذاشته‌­اند، جای خودروی باسابقه‌­ای همچون هامر بسیار حس می­‌شود. این خودرو با رونمایی سری جدید همه را شگفت‌زده کرد.
رسانه‌های روسی تصاویری از کشتار سرنشینان یک خودروی غیرنظامی منتشر کردند که بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی آن را جنایت جنگی ارتش اوکراین توصیف کردند.
یک پهپاد روسی لحظه ای را مستند کرد که سربازان ارتش اوکراین یک خودروی غیرنظامی با پرچم های سفید را متوقف کردند و افرادی را که در آن بودند کشتند، سپس اجساد و خودروی آنها را پنهان کردند.
تصاویری از تست تصادف ۱۰ خودروی برتر و گران قیمت دنیا را مشاهده می‌کنید.
در نگاه نخست، این گونه به نظر می‌رسد که کم ارتفاع‌ترین خودرو جهان روی آسفالت جاده شناور است. فردی که خودرو را هدایت می‌کند با توجه به قد خود باید زیر بدنه در حالت نشسته به سمت جلو خم شده یا به پهلو دراز بکشد.
در ابتکاری جالب شیخ عبدالله بن زاید وزیر امور خارجه امارات در میزبانی از امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران وی را با رانندگی خودروی شخصی از محل کاخ رئیس امارات تا وزارت امور خارجه رساند.
گروه مقاومت «کتیبه جنین» تصاویری از لحظه انفجار خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در جریان حمله روز گذشته را منتشر کرد.
وزارت دفاع روسیه تصاویری از انهدام یک خودروی جنگی زرهی نیروهای مسلح اوکراین درشهر زاپوروژیه را منتشر کرد.
هوش مصنوعی «بینگ» تصاویری از یک خودروی فیدلیتی در وسط میدان بهارستان را بازسازی کرد.
تصاویری از دو پیامک مربوط کشف حجاب در خودرو بین کاربران فضای مجازی پربازدید شده است. پیامک اول در تاریخ ۳۰ فروردین و پیامک دوم هم در دهم اردیبهشت ارسال شده و محتوای آن خبررسانی درباره توقیف خودروی مالک به مدت ۱۵ روز است.
جیپ سیمرغ یکی از خودروهای خاطره‌انگیز برای ما محسوب می‌شود و اخیراً یک نمونه بازتولیدی از آن با پیشرانه ۸ سیلندر هِمی که ۷۰۷ اسب بخار قدرت دارد نظرها را به خود جلب کرده است.
تصاویری از لحظه انفجار چند باره یک مدل از خودرو‌های گروه صنعتی تسلا در حاشیه یک آزاد راه را ببینید.
تصاویری جالب از یک راننده پراید که خودروی خود را تبدیل به گنجه کبوتر کرده است را ببینید.
مقامات شهر بلگورود روسیه، تصاویری را از ورود یک بابانوئل با تانک و خودروی زرهی به شهر منتشر کردند. این بابانوئل به دیدار سربازان روس در جنگل‌های اطراف این شهر رفت. شهر بلگورود در نزدیکی مرز کشور اوکراین قرار دارد و از آغاز جنگ، چندین بار هدف بمباران هوایی قرار گرفته است.
تصاویری از جمع شدن خودروی مرسدس بنز به دلیل برخورد با یک درخت با سرعت 230 کیلومتر را ببینید.
جمعه ۲۲ مهرماه دو نیروی حافظ امنیت بسیجی به یک خودروی پراید با پلاک غیربومی مشکوک شده و آن را متوقف می‌کنند. افراد درون خودرو ناگهان به نیروهای بسیجی تیراندازی کرده و فرار می‌کنند.
تصاویری در شبکه‌های مجازی منتشر شده است که در آن تعدادی از شهروندان ارمنستانی به تصویر ستارخان که بر روی یک خودروی باری که به مقصد ایروان می‌رفت اهانت می‌کنند. این تصاویر موجب واکنش فعالین فضای مجازی شده و واکنش رسمی تاکنون در این مورد اعلام نشده است.
تصاویری ترسناک از سقوط صخره سنگ و له شدن خودروی ساینا را در جاده کوهستانی ببینید. خوشبختانه شانس با این خانواده یار بود و کسی جان خود را در این سانحه از دست نداد. جالب اینکه اینبار کیسه‌های هوا باز شد.
تصاویری از حمله جسورانه قاچاقچیان چوب در منطقه جنگلی چمستان در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد قاچاقچیان حرفه‌ای با دو دستگاه خودروی نیسان با سلاح سرد و قمه و تهدید جانی نگهبانان از ایست و بازرسی جنگلبانی چمستان در استان مازندران فرار می‌کنند.
تصاویری از دو جوان سارق موتورسوار که در ۵ ثانیه آینه‌های بغل خودرو ix۳۵ به سرقت می‌برند را ببینید. این حادثه در خیابان کوهسنگی مشهد رخ داد.
تصاویری منتشر شده از خودرو اورژانس که با آژیر خود خبر از بیمار اورژانسی می‌دهد، اما با خودخواهی و حرکت غیرانسانی دو راننده مواجه می‌شود را ببینید.
تصاویری از دو جوان سارق موتورسوار که در ۵ ثانیه آینه‌های بغل خودرو ix ۳۵ به سرقت می‌برند را ببینید. این حادثه در خیابان کوهسنگی مشهد رخ داد.
رجب طیب اردوغان تصاویری از راننده با خودروی توگ را منتشر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ